Každý rodič si přeje, aby jeho dítě uspělo ve škole i v životě, ale co když se objeví překážky, jako jsou poruchy učení ve formě poruchy soustředění (ADD/ADHD) nebo dyslexie? Příběh Kristýny Zástěrové ukazuje, že s odhodláním a správnými nástroji lze i přes takové výzvy dosáhnout mimořádných výsledků. Kristýna je zářným příkladem toho, jak může angličtina nejen otevřít dveře do světa, ale také výrazně zlepšit úspěchy ve škole a v životě obecně.
Kristýna čelila od nástupu do školy výrazným problémům ve čtení, psaní a soustředění. Byly jí diagnostikovány dyslexie, ADD a dysgrafie. Díky těmto potížím pro ní bylo těžké zapojovat se do hodin. Chyběla jí sebedůvěra a ani individuální vzdělávací plán (IVP) jí nepomáhal v tom, aby dělala větší pokroky. Její maminka, lektorka angličtiny, hledala řešení, které našla v programu SciLearn English. Kristýna začala s programem intenzivně pracovat od 4. třídy.
Program je navržen na základě neurověd a jeho hlavní silou je schopnost připravit mozek na efektivní učení a podpořit přirozený rozvoj komunikace a čtení. Přestože celý program je v angličtině, tyto dovednosti se překvapivě rozvíjejí nejen v angličtině, ale zlepšuje se i české čtení, paměť a soustředění. Kristýna začínala od základů, ale díky pravidelné práci se už po několika měsících začaly dostavovat první výsledky. Zlepšila se nejen její anglická výslovnost, ale i schopnost číst a porozumět textu, což bylo zřetelné i v češtině.
Program SciLearn English se odlišuje svým zaměřením na trénink kognitivních funkcí, jako je paměť, soustředění, řazení a zpracování informací v mozku. Tyto funkce jsou klíčové nejen pro učení angličtiny, ale také pro celkový rozvoj akademických dovedností studenta. Kristýna pracovala s programem pravidelně tři roky, během nichž se její úspěchy v angličtině staly skutečně ohromující. Již v 5. třídě vyhrála školní kolo anglické olympiády a o rok později se stala vítězkou okresního kola. Tento úspěch jí dodal sebedůvěru a motivoval ji k dalšímu rozvoji.
Kromě intenzivní práce s programem SciLearn English Kristýna se také pravidelně účastnila hodin s lektorem a připravovala se k získání Cambridge certifikátů. Ve svých 15 letech dosáhla úrovně B2 a na střední škole získala certifikát C1. Díky kombinaci tréninku se SciLearn English a přípravy na testy byla Kristýna schopna dosáhnout maturitní úrovně angličtiny už na základní škole, což je úspěch, který by byl pro mnohé neuvěřitelný.
Kristýnin příběh ukazuje, že i dítě, které čelí vzdělávacím výzvám, může dosáhnout mimořádných výsledků, pokud je podporováno správným nástrojem a motivací. Program SciLearn English se osvědčil jako efektivní řešení pro děti s poruchami učení, pomáhá jim nejen zlepšit jazykové dovednosti, ale také jim otevírá nové možnosti. Kristýna je dnes studentkou speciální pedagogiky na Karlově univerzitě v Praze a jejím cílem je pomáhat žákům, kteří se potýkají s podobnými výzvami, jako sama zažila. Její příběh je důkazem toho, že s odhodláním a trpělivostí lze překonat i ty nejnáročnější překážky a každá výzva může být i směrníkem na cestě životem.
Máte-li pocit, že vaše dítě bojuje s učením angličtiny, může být program SciLearn English tím správným krokem na cestě k úspěchu.