Zákaznická podpora pro klienty SciLearn English 

Velmi nám záleží na spokojenosti vás rodičů i dětí, kteří se SciLearn English pracujete. Proto testujeme nový systém podpory klientům SciLearn English.

 

Prosíme rodiče školáků, kterým byl zřízen nový přístup do programu po 21.6.2022, aby využívali služeb této zákaznické podpory. Díky Vám budeme moci tuto službu vyladit k maximální spokojenosti pro všechny klienty

do budoucna. Ostatní klienti zatím mohou využívat podpory přes lektorku, která jim byla dříve přidělena.

Chcete nějaké změny v nastavení programu? Máte problém, který potřebujete pomoci vyřešit? Kontaktujete nás, jsme tu pro Vás 🙂

Níže také najdete bližší informace o často řešených problémech - mrkněte tam >>. Pokud tam odpověď nenajdete, kontaktujte nás a my se Vám ozveme.

Jak nás můžete kontaktovat?

Máte problém? Kontaktujte nás přes formulář

Prošli jste si nejčastější dotazy a problémy, které rodiče dětí řeší a stále si nevíty rady s motivací dětí, obtížností her, možnostmi nastavení programu, střídání práce v programem Fast ForWord a Reading Assistant? Potřebujete získat podporu v podobě tipů, jak vysvětlit dětem aktuálně hrané hry a pomoci jim překonat těžkosti ve hře? Zajímáte se o doplňující materiály pro trénink offline? Nefunguje vám přihlášení k účtu nebo potřebujete upravit délku a výběr her a další?

Ať potřebujete cokoli, poradíme vám. Vyplňte formulář a nejpozději do 24 hodin (v pracovní dny) se vám ozve lektorka, která vám nabídne možnosti řešení a vysvětlí, co je potřeba.

Napište nám email 

a my Vám na Vaši otázku nebo požadavek odpovíme na email nebo Vám zavoláme.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů

Nebo nám ji zašlete na adresu info@scilearn.cz.