Reference klientů

Vědecké studie hovoří jasně o účinnosti programu, zde najdete osobní zkušenosti těch, kteří s programem již nějakou dobu pracují.

VIDEO ROZHOVORY A REFERENCE KLIENTŮ

Sára (6 let) pracuje na programu FFW language V2. Děti mladšího školního věku se tak učí nejen přirozeně angličtinu vnímat, ale také v ní číst. Přeškoláci se učí i abecedu a správnou výslovnost jednotlivých písmen.


Sára (8 let) - ukázka čtení s programem Reading Assistant. Program sleduje přesnost čtení, napoví a opraví výslovnost, když je třeba. Na závěr ukáže počet správně přečtených slov za minutu.

Kristýnka pracuje s programy SciLearn již od 4. třídy. V 5. třídě vyhrála školní kolo anglické olympiády, v 6. třídě byla v okresní anglické olympiádě na 2. místě a v 7. třídě na okrese vyhrála. Má Cambridge zkoušku A2. Aktualizace po natáčení videa: v 8. třídě udělala Cambridge zkoušku B1 a v prváku B2!


Herečka a moderátorka Vilma Frantová již tuto metodu zná a jde do toho znovu. Poslechněte si, co jí akcelerovaná výuka angličtiny, která nejprve připraví mozek na angličtinu, přinesla.

Reference učitelů

ZŠ Montessori Mozaika

 

Ing. Markéta Matoušková, učitelka, s programem ve škole pracují od šk. roku 2015/16 (škola má 1.-5. třídu)

 

Od zavedení programu SciLearn English v naší škole jsem očekávala celkový posun v angličtině u všech dětí i těch nejmenších. Líbilo se mi, že je program ve formě počítačové hry, a tak děti baví. V praxi se ukázalo, že mladší děti pracovaly ještě intenzivněji než bylo domluveno a nadšeně zkoušely nové moduly. Některé ze starších dětí pracovaly i na čtecím modulu (Reading Assistant). Během pár měsíců přečetly spoustu knih a práce s programem je bavila. Jako učitelé jsme měli průběžný přehled o intenzitě práce žáků s programem. V hodinách s dětmi pracovala anglicky mluvící lektorka, která měla přehled o tom, na kterém modulu dané dítě právě pracuje a mohla tak výuku přizpůsobit potřebám žáků. Jako hlavní přínos vidím možnost navazující práce v hodinách a intenzivnější zapojení nejmenších dětí v angličtině ve škole, následně se nebojí zapojit do komunikace s anglicky mluvícím učitelem. Děti lépe rozumí a mají lepší výslovnost. Program bych doporučila všem učitelům, kteří chtějí využívat efektivní blended learning ve výuce angličtiny.

ZŠ Božkov, Plzeň

 

Mgr. Lucie Vancová, učitelka - s programem SciLearn English pracuje od září 2018 se skupinou prvňáčků

 

Prezentace programu mě zaujala na konferenci v Praze Neurověda ve vzdělávání 2018. Bylo to vzplanutí a výzva, vlastně jsem se chtěla přesvědčit, zda je to tak skvělé a efektivní , jak to bylo představeno. Vážila jsem si seriózních informací o tom, že program neslibuje výsledky bez práce, ale s prací, která však děti baví, je podložena poznatky neurovědy a dobrou zkušeností se zpětnou vazbou. Bylo skvělé i to, že řadu rodičů se nám podařilo přesvědčit o zakoupení účtů za poměrně přijatelnou částku.

Jediným problémem byla praktická stránka věci, a to samotné přihlašování do účtů, děti / 1.třída / měly velmi malou zkušenost s počítačem a neuměly psát. Řešením bylo rozdělení skupiny na menší počet. Za několik týdnů se situace zlepšila (poznámka: děti pracují 2x týdně ve třídě s učitelem a 1x týdně doma s rodiči).

K samotné výuce: program si děti velmi rychle osahaly a do práce se stále těší, což je to, co mě neustále přesvědčuje o tom, že jsme udělali správně. Program je výborným doplňkem ke klasické výuce angličtiny /1h týdně – velmi nízká hodinová dotace pro aj/ Myslím, že program je při této hod.dotaci stěžejním, což byl také impuls pro rodiče, kterým na výuce angličtiny záleží. Děti velmi dobře reagují, když na ně v průběhu hodiny mluvím anglicky, již nyní bych řekla, že mají přiměřenou slovní zásobu. Každé dítě prochází v programu svým tempem a tím je splněna zásada o respektování individualizace.

I sama na sobě jsem se přesvědčila, že tento způsob výuky mi velmi vyhovuje a výsledky na sobě opravdu také pozoruji. Výsledky a nadšení dětí z práce je důvod, proč bych program s čistým svědomím doporučila všem učitelům angličtiny.

ZŠ Gajdošova - Brno

 

Mgr. Lucie Drkalová, učitelka, ZŠ Gajdošova, Brno, pracuje s programem SciLearn English od šk. roku 2016/17

Když jsme s programem SciLearn English na naší škole začínali, byla jsem zvědavá a doufala jsem, že zaujme a posune dál jak dobré studenty, tak pomůže i těm, co s jazyky bojují.

Vedla jsem kroužek angličtiny a pozorovala jsem obrovský rozdíl mezi dětmi, které pracovaly pravidelně a pečlivě, a těmi, které práci v programu zanedbávaly. Děti, které pracovaly pravidelně lépe rozuměly, rychleji reagovaly a nebály se mluvit. Navíc bylo úžasné pozorovat jejich obrovskou chuť a motivaci pracovat, učit se i uplatňovat nabyté znalosti. S takovými žáky se pracuje s radostí!

Program pomáhá dětem bez rozdílu jejich nadání. Jako učitelka, jsem uvítala různé materiály a aktivity, které jsem si mohla stáhnout a zpestřit s nimi výuku. Pro žáky byla práce s programem často nejen velká zkouška trpělivosti, ale také zkušenosti, že i když nerozumí všemu, mohou z toho leccos pochopit, což vnímám jako největší přínos do života komunikace v cizím jazyce. Program mohu doporučit všem učitelům i žákům, kteří opravdu stojí o to, naučit se anglicky.

Reference - učitelé a rodiče

"Program SciLEARN bych doporučila všem, kdo chtějí podpořit a upevnit  přirozenou cestou výuku anglického jazyka. Pokrok je vidět již po prvních měsících. V naší  rodině se stal přirozenou součástí každodenního života. Děti (Adélka 8, Vojtěch 6) mohou pracovat kdykoliv a odkudkoliv,  5 dní v týdnu. Angličtina se stává "jejich" jazykem. Nemusí se ptát, co je nepravidelné množné číslo, prostě to ví. Je úžasné sledovat jejich nevědomé pokroky. " 

MUDr. Lucie Šefrhansová, Ph.D. 

"Je to skvělé, žáky program baví! V angličtině jsme zaznamenali pokroky již po několika měsících! K nevíře je, že se žáci naučili pravidelné práci v programu a důsledně se jí snaží dodržet. Samozřejmě to vše za přispění a motivace rodičů, bez těch by se to nepodařilo."

Mgr. Ota Benc, ředitel ZŠ Ždírec nad Doubravou 

"Program využíváme již 3 roky u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Díky programu se u žáků rozvinuly a zlepšily fonologické schopnosti, které jsou klíčové při učení jazyka - zvýšil se výkon pracovní paměti (lepší schopnost naslouchat a postupovat podle instrukcí) - zlepšila se koncentrace pozornosti, ale i zpracování a řazení informací - posílila se sluchová paměť (řeč se zpracovává rychleji a automatičtěji) - zlepšilo se porozumění a následné provádění sluchových pokynů. Žáci si v angličtině osvojili novou slovní zásobu, gramatické jevy, zlepšili si anglický přízvuk."

Mgr. Zuzana Ochabová, speciální pedagožka ZŠ Nevädzová, Bratislava

"Kristýnka začala ve 4. třídě. První výsledky jsme viděli už po pár měsících, ale opravdový zlom nastal po zhruba 8 měsících, kdy se ve škole zlepšila i v českém čtení a jiných předmětech. V páté třídě vyhrála školní anglickou olympiádu, v šesté třídě byla druhá na okrese a letos vyhrála. S rezervou udělala Cambrige zkoušky A2 a připravuje se na B1. Rozhodně mohu program Fast ForWord doporučit." Iveta Dufková, Mladá Boleslav

"Program mi hned od začátku připadal mnohem zábavnější než běžná výuka angličtiny, a když ho viděly moje děti, tak ho chtěly také. Takže už trénujeme všichni. Největší zlom vidím v tom, že slovní zásoba a s ní celé věty se mi nějak dostaly do podvědomí, takže si je nemusím překládat a rozumím jim. Angličtina je pro mě celkově jasnější a srozumitelnější. Nemusím se soustředit, že teď bude něco v angličtině, ale když něco anglicky zaslechnu, prostě tomu rozumím." Lucie Křížová, Praha

"Adélka je na 8-letém gymnáziu a vloni měla z angličtiny trojku. Poté co pár měsíců pracovala s programem FFW, angličtina jí začala ve škole lépe jít, lépe jí rozumí, nad gramatikou nemusí přemýšlet, protože ji má "v uchu" - chybný tvar slyší, tak jako by ho slyšela v češtině. Výrazně se jí rozšířila slovní zásoba a světe div se ... v lednu měla písemku z angličtiny nejlepší ve třídě - na plný počet bodů." Renata Rozkovcová

 

Paní Veronika Kupská z Brna nám napsala:

"V programu pracuji já a můj syn, který je ve 3. třídě.  Jsem moc vděčná za tuto možnost učení angličtiny. Při mé práci (nepravidelnost, noční služby), nemůžu chodit do žádného kurzu. To, že si můžu sama určit, kdy budu angličtinu dělat, je výborné, a i to, že si to mohu rozložit během dne.  Syna Ondru také práce v programu baví.  I za těch pár měsíců, co SciLearn English používám, jsem si jistější v konverzaci, občas musím použít angličtinu v práci, takže posun určitě vidím, u syna vidím, že ve škole v angličtině nemá problém, nic se nemusí učit doma. Program bych určitě doporučila i dalším dětem a rodičům."

Paní Magdaléna Krejčová, maminka Adama z 5.B (Děčín), nám napsala:

Co jste od SciLearn English očekávala?

Abych pravdu řekla, tak úplně přesně nevím. Když jsme dostali nabídku, byla jsem nadšená. Velmi ráda využiji každé příležitosti, která mi, jako matce, nabídne vzdělávání mých dětí. Angličtina je v dnešní době pro většinu lidí a generací nepostradatelná. Určitě jsem myslela na „posun“ mého syna   v anglickém jazyce, ale také ve vzdělávání se jako takovém. Nepopírám, že jsem v oné výuce také cítila smysluplné využití času, který tráví u PC.

Naplnil program Vaše očekávání?

Naplnil a v jistých záležitostech i předčil. 

Jaké změny vidíte ve zvládání angličtiny?

I když syn zcela nerozumí každému slovu, dokáže si z vět a celých článků vybrat slova, kterým rozumí a zbytek logicky odvodit. Tudíž ho výuka posunula nejen v porozumění, ale také logickém myšlení, v práci s textem a naslouchání. Další, což mě velmi mile překvapilo je, že se začal připravovat zcela sám. Změnu jsem pozorovala ve chvíli, kdy jsem mu řekla, aby si šel udělat domácí úkoly (což bylo pravidlem) a on mi na to vždy odpověděl, že už je má ;) hotové. Stejně tak to je s přípravou na vyučování a učením se na testy. Velmi brzy jsem tyto otázky mohla přestat pokládat a dnes, kdy je na konci třetího modulu, nebýt elektronické žákovské knížky, ani nevím jaké úkoly a povinnosti má a přitom je vše v naprostém pořádku.

Doporučila byste program SciLearn English dalším dětem?

Zcela určitě, ale u mladších dětí  je to opravdu jen pro rodiče, kteří si na své dítě dokáží udělat čas, když to potřebuje. Byly situace a období, kdy potřeboval mou účast a nepřetržitě potřebuje můj zájem o věc. Potřebuje si o výuce povídat. Jaké má úspěchy, co se mu daří, jakého dosáhl skore, ale také co mu nejde. Čas jsme této výuce věnovali i navíc, kdy jsme společně překládali povídky, věty a otázky a on se je následně doučil. Také bylo období, kdy ho výuka přestávala bavit, například, když mu graf třeba třikrát nepostoupil. Měl tendence to vzdát, rozčiloval se a někdy si i pobrečel. Jako motivaci jsem zvolila právě můj zájem, spolupráci, neustálé povzbuzování a když bylo nejhůř, tak i hmotnou odměnu. Starší studenti (lidé) by si měli nejprve uvědomit, jaké jsou jejich priority a jestli zvládnou a hlavně jestli budou chtít si udělat čas.

Reference - dospělí klienti - program Fast ForWord

Gabriela H. - věčný začátečník, v programu pracuje 1 rok

Hlavně z časových důvodů mi výuka vyhovuje. Ve večerních hodinách se už můžu věnovat sama sobě. Touto formou výuky jsem poznala, že angličtina není tak hrozně těžká, jak jsem si nejdřív myslela. Líbí se mi pochvala po splnění úkolu. Už po měsíci jsem byla učitelem na kurzu angličtiny který navštěvuji souběžně pochválena, jak dobře čtu. Doporučuji hlavně věčným začátečníkům, jako jsem byla já a vždy to vzdala

M.P. Praha - věčný začátečník v anglickém jazyce, ruštinářky během prázdnin “přeučeny” na angličtinářky se na mém přístupu k cizímu jazyku “podepsaly”, celkem 7let AJ na základní a střední škole.

Vzhledem k tomu, že nejdříve začala pracovat v programu dcera, která navštěvuje dvojjazyčnou školu, již jsem věděla co mě čeká. Šla jsem do toho ze zvědavosti, zda tento program dokaže i mě něco naučit (k čemuž jsem do té doby byla skeptická). Je těžké “urvat” si 30min 5x týdně pro sebe, poté to již odsýpá….. při práci v programu pro mě je potřeba absolutní soustředěnosti a pozornosti. K mému překvapení mi veškerá cvičení počínaje různě vysokými zvuky, opakujícími slovíčky pomohly k lepšímu porozumění v AJ….strach z mluvení mi zatím “neodbouraly”. Doporučila bych program lidem, kteří se chtějí v AJ posunout a nemají času nazbyt, aby mohli docházet na kurzy a exceletně tento program pomáhá dětem - studentům jako doplněk k výuce.

Žaneta Šestáková, Praha 10 - s angličtinou začala až v dospělosti

Angličtinu jsem začala studovat jako samouk až v dospělosti. 2 roky jsem navštěvovala jazykový kurz s dalšími cca 5-7 studenty, 3 roky jsem měla angličtinu na vysoké škole. Cítila jsem, že potřebuji řád a disciplínu, jinak se jazyku věnovat nebudu.

Když jsem se dozvěděla o možnosti vašeho internetového kurzu, který mě svým programem zaujal, neváhala jsem ani chviličku. Předtím jsem totiž vyzkoušela různé jazykové kurzy, jež nabízí ukázkové hodiny. Žádný mě ale nepřesvědčil.

Výukový program SciLearn English vidím ze svého pohledu jako program, který nenásilnou formou pomáhá poslechu, čtení a výslovnosti v angličtině.

S programem pracuji rok a půl a progres u mě je znatelný. Nejen sama před sebou, ale ani před rodinnými příslušníky (zvlášť před pubertálním synem :-)) se již nestydím mluvit, resp. číst nahlas. Rovněž se nesnažím překládat slovo od slova, ale nejdříve si článek (stať) přečtu celý a pomalu se snažím pochopit obsah. Pro mě je to obrovský posun.

Program bych rozhodně doporučila lidem, jako já, kteří s angličtinou začali později, jazyk v podstatě nemají možnost používat, ale mají velkou touhu se ho naučit a alespoň částečně porozumět filmům nebo písním v angličtině, případně poradit cizincům, kteří chtějí poradit.


Zuzka L. - zábavné učení

"Mám 33 rokov a po tom, čo som sa angličtinu učila na strednej a chvíľku v jazykovej škole som dokázala čítať knihy v ľahšej angličtine a dorozumela som sa „rukami nohami“. Hľadala som niečo, čo mi pomôže rozumieť hovorenému slovu a dodá mi odvahu hovoriť po anglicky plynulo a so správnou výslovnosťou. Keď som natrafila na program FFW a prečítala si o utváraní „anglického mozgu“ mala som pocit, že to je to, čo potrebujem. Program mi ponúkal cvičenia so zvukmi, ktoré nemali s angličtinou navonok nič spoločné, ale boli zábavné a ja som sa snažila získavať čo najviac bodov. Potom cvičenia so slovami alebo príbehom s následnými úlohami. Vtipná a milá grafika, neustále opakovanie a postupné môjmu pokroku prispôsobené zvyšovanie náročnosti mi vyhovovalo a motivovalo ku (takmer :)) každodennej práci. Vyzdvihujem aj možnosť konzultácií s lektorkou, ktorá mi ochotne a milo pomáhala a radila. Zatiaľ som v programe pracovala krátko, ale i tak vnímam, že sa rozšírila moja slovná zásoba a zlepšila citlivosť ucha na rôzne odtienky vo výslovnosti podobne znejúcich slov. Program odporúčam všetkým, ktorí sa radi učia hravou formou a uprednostňujú domáce prostredie a flexibilné načasovanie práce."  

Názory našich studentů

"Konečně kurzy, které mají význam. Pokrok jsem na sobě cítila už opravdu po intenzivní měsíční práci. Když jsem v autě cestou do práce poslouchala písně, jsem zjistila, že angličtinu slyším jasněji. Po několika dalších týdnech a měsících byl obrovský posun i v porozumění mluvené řeči. Slovíčka a vlastně celé fráze se velmi lehce fixují v mozku, přijde mi úplně krásné, jak si slova hned zapamatuji. Jakoby byl můj mozek na angličtinu konečně naprogramován. Nyní pracuji už půl roku a stále mě to baví a jdu dál. Mohu jen a jen doporučit."
Martina Weinhöferová

"Velká spokojenost, dětem se program líbí. Jsou vidět i pokroky. Syn je dyslektik a krásně zvládá. Výborná komunikace také s lektorkou. Vždy příjemná, ochotná řešit a poradit. Můžeme všem doporučit."
Jana Provazová

„Se SciLearn English jsem byla velmi spokojená. když jsem měla dotaz vždy mě bylo vše vysvětleno. Velmi zajímavá a netradiční výuka. Velká výhoda je v tom, že si člověk výuku organizuje sám - čas i místo. Chválím a doporučuji.
Ivana Musilová

"Online kurz jsem zakoupil pro dceru, která měla vloni v listopadu ve škole (6.třída) známku z angličtiny mezi 4-5. V pololetí 2-3 a nyní jí vychází lepší 2. Takže obrovská spokojenost. Kurz jsem již doporučil v okruhu svých známých a zakoupil i pro sebe."
Dušan Benčo, 23. 6. 2019

"Každý týden komunikace, zda je vše OK. Velice příjemná a vstřícná lektorka. Moc doporučuji. Vždy profesionální přístup a v případě komplikací okamžitě pomohla situaci vyřešit. Z její strany byla vždy cítit velká podpora a motivace k výuce jazyka."
Šárka Kozáková

"Lektorka mi byla oporou. Vždy se mi plně věnovala a snažila se v rámci programu vše vysvětlit a poradit, jak na daný typ cvičení, nebo jak pracovat s týdenním hodnocením a využít ho ve svůj prospěch k dalšímu zlepšení."
Kateřina Blechová

"Kurz se mi velice líbí, je super že můžu pracovat kdy chci, odkudkoliv a ještě si u toho hraji. Je překvapující, jak rychle dělám pokroky. Kurz bych určitě doporučila všem, co se opravdu chtějí naučit jazyk."
Nikola Richterová

Reference - manažeři

Výuce jsem ze začátku příliš nevěřil, proto jsem využil zpočátku několikrát konzultace s lektorkou. Nyní před koncem stávajícího modulu si uvědomuji posun ve vnímání anglického jazyka než v minulosti. Programu jsem se snažil věnovat denně, zatím asi nejvíce ze všech anglických kurzů. Mě osobně zaujal program i graficky a překonávání se v bodování.

Svatoplulk RumčíkŘeditel závodu

Anglicky umím docela dobře. Byl jsem zvědavý co mi program vůbec může přinést. Sám pro sebe jsem si stanovil cíl rozumět mluvenému slovu bez námahy a po třech měsících jsem dosáhl toho, že jsem se na jazyk nemusel namáhavě soustředit. Zejména při několikahodinových jednání se zahraničními partnery je únava a pozornost k dosažení výsledku jednání klíčová. Věnoval jsem se programu pravidelně. Z počátku mne obtěžoval až příliš dětský formát grafiky, ale nakonec jsem se na design každý den těšil. Líbí se mi, že celá výuka či tréning je koncipován jako hra s rostoucími požadavky a virtuálními odměnami. Jako motivátor to na mne fungovalo skvěle. Mám radši když jsem sobě žákem i trenérem. Proto jsem kurz doporučil i dalším kolegům v práci.

Ing. Lumír Al-DabaghGenerální ředitel BENEŠ a LÁT a.s.

CO ŘÍKAJÍ NAŠI KLIENTI O ASISTENTOVI ANGLICKÉHO ČTENÍ (READING ASSISTANT)

p. Karel Caisek

Od Asistenta anglického čtení jsem očekával převážně zdokonalení správné výslovnosti při jakémkoli vyslovení anglických slovíček. Asistent mě mile překvapil, jak celkovou jednoduchostí ovládání, tak velmi přesnou citlivostí na výslovnost každého anglického slova. Říkal jsem si ... jen další program na trhu ... nicméně, velmi velký opak! Program je velmi podobný realitě jako když máte zaplacené hodiny přímo s lektorem. Při opakované práci v programu, je příjemné vidět osobní zdokonalení. Program je naučná hra která vás dokáže motivovat k dalšímu četní jelikož umí pracovat s vaším celkovým pokrokem ve vaší výslovnosti. Je to jednoduché. V případě že se stydíte nebo si nejste moc jistí v anglické výslovnosti je program přesně ta správná volba která Vám může pomoci. Program naslouchá, velmi přátelsky opravuje a motivuje k lepším výsledkům.

Miroslava Urbanová

Učím se angličtinu již řadu let, ale stále se nemohu zbavit ostychu z mluvení před ostatními lidmi. Nejsem si jistá ani svou výslovností a můj mluvený projev není rozhodně plynulý. Program Reading Assistant mě oslovil zejména tím, že trpělivě opravuje moji výslovnost. Líbí se mi, že mám možnost porovnat si svoji výslovnost s výslovností rodilého mluvčího. Tím, že mě nutí číst nahlas, se můj projev stává plynulejší a jistější. Zároveň si opakuji stará a učím se nová slovíčka. Velkou výhodou je to, že mohu studovat doma, kdykoliv mám čas, vlastním tempem a hlavně se nemusím stydět před ostatními studenty. Mám tento program asi 2 měsíce a jsem s ním velice spokojená, protože i po tak krátké době začínám vnímat zlepšení. Určitě bych Reading Assistant doporučila všem, kteří mají podobné problémy jako já.

MUDr. R. Petrová

Od programu jsem očekávala zlepšení porozumění poslechu anglického textu, zlepšení mé výslovnosti a plynulosti projevu v angličtině. Program splnil mé očekávání- je jako můj osobní učitel. Přizpůsobil se úrovni mé angličtiny-opravuje mou chybnou výslovnost, sleduje plynulost projevu. Mohu si opakovaně přehrávat jednotlivá slovíčka/event. věty/,dokud je neslyším a nevyslovím perfektně. Také si mohu poslechnout vlastní nahrávku-což je velmi přínosná zpětná vazba. Zároveň zkouší i mé pochopení obsahu textu a zvyšuje při mém zlepšení obtížnost. Nezanedbatelné je i rozšiřování slovní zásoby. Zaznamenala jsem velké zlepšení ve výslovnosti slov, vazbě jednotlivých sekvencí ve větě, v plynulosti a rychlosti čtení. A hlavně slyším - pokud na mě mluví někdo v angličtině. I obsah článků je velmi zajímavý a přínosný. Program Reading Assistant nadšeně doporučuji všem, kteří se chtějí zlepšovat ve své angličtině v klidu svého domova, bez stresu a dle svých časových možností. Zlepšuje soustředění, zvyšuje aktivitu mozku a vede k návyku pravidelné malé dávky angličtiny. Nesporně je vhodný i pro děti jako hravý doplněk k výuce anglického jazyka.

Lucie R.

Od programu jsem očekávala, že pomůže mé dceři celkově s angličtinou, zejména pak se správnou výslovností a s porozuměním textu. Dceru program baví, ráda v něm pracuje. Je pravda, že ne vždy funguje na 100%, občas neopravuje chyby tak, jak bych si představovala. (Pozn. lektora: program je standartně nastaven na střední toleranci výslovnosti, na základě této zpětné vazby, jsme toleranci snížili, aby program opravoval i menší ochylky ve výslovnosti). Výslovnost se jí postupně zlepšuje, její porozumění angličtině je také lepší. Zároveň se mi zdá, že má ve škole i méně problémů s psanou angličtinou, ve které dříve opravdu tápala. Program doporučuji, jeho používání je jednoduché, děti to baví. Je super, že si můžete navolit obtížnost textů.

MK, Praha

Program Reading Assistent jsem si vybrala z toho důvodu, že mám u některých anglických slov zažitou špatnou výslovnost, což občas vedlo k nedorozumění. Forma, kterou mě program opravuje je pro mě nenásilná a přínosná, mohu se k textu opakovaně vracet a vidět postupný progres. Tím, že se ke čtení opakovaně vracím, začínám vnímat, že si postupně osvojuji správnou výslovnost, což mi pomáhá nejen při mluvení, ale také při poslechu. Navíc forma výuky je pro mě zajímavá i z toho pohledu, že se dozvídám i nové věci týkající se obsahu daného textu. Program bych doporučila všem, kteří se necítí být jisti se svou výslovností a upřednostňují samovýuku. Lidem, kteří jsou časově vytíženi, neboť program si spustí tehdy, kdy se sami rozhodnou.

Lenka Továrková, účetní, Praha

Od asistenta čtení jsem si slibovala, že zdokonalím svoji výslovnost. Nebyla jsem si jista svou výslovností a měla jsem potíže s porozuměním. Tím pádem jsem se styděla mluvit. A už po pár měsících cítím obrovské zlepšení. Asistent čtení je přesně to, co jsem potřebovala. Naslouchá mě, opravuje mne, a teď už chápu, proč se mi stávalo při komunikaci v angličtině, že mi lidé nerozuměli. Byla jsem překvapená, kolik chyb v mé výslovnosti asistent opravoval. Také v porozumění angličtiny dělám pokroky. S asistentem čtení to jde opravdu tak nějak lehce a samo. Práce s asistentem čtení je zábavná, těším se na lekce a mám radost z toho, že se zlepšuji, čtu mnohem rychleji a dělám méně chyb. A jako bonus se dozvídám nové věci, třeba ten text o tom, jak poznám lháře, se mi fakt hodil. Tuto výuku jsem doporučila i své vnučce, je nadšená, bere výuku jako hru, a dle výsledků ve škole se zdá, že je pro ni angličtina snadnější a pochopitelnější.

Petr M., Praha

Od asistenta anglického čtení jsem očekával zdokonalení své anglické výslovnosti, protože nemám zatím možnost výslovnost trénovat s rodilým mluvčím. Asistent mi vyhovuje, protože mi dává zpětnou vazbu a já se tak můžu zlepšovat. Lépe rozumím i vyslovuji a postupně se i rychlost čtení zvyšuje. Přitom texty jsou zajímavé a často i zábavné a já se tak přirozeně a bez stresu zlepšuji. Pro mne jedna z nejlepších investic do výuky anglického jazyka, kdy mne učení opravdu baví a vidím jak se postupně zlepšuji.