Přirozené a rychlé učení angličtiny

Neurovědecké poznatky praktikované ve výuce angličtiny

17.1. 2020

Jak podporovat čtenářské dovednosti u malých čtenářů

Stejně jako je důležité podpořit u dětí lásku k českým knihám, které si bude číst ve svém mateřském jazyce, stejně tak je důležité podporovat děti v tom, aby se obklopovaly i angličtinou. A čtení anglických knížek a časopisů je úžasná příležitost, jak anglický jazyk zařadit do dětského každodenního života a jak děti v angličtině "koupat".

14.11. 2019

Jak rozpoznat dyslexii u dětí: Průvodce pro učitele i rodiče

Věděli jste, že dyslexie není problémem vidění? Je to primárně porucha auditorního (sluchového) zpracování se slabostmi především ve fonologickém zpracování (slyšení hlásek). Problémy se čtením má asi 1 z 10 lidí. V USA má asi 8 z 10 studentů, kteří mají problémy se čtením, nějakou formu dyslexie. To znamená, že pokud máte ve třídě 20 dětí, je pravděpodobné,...

25.10. 2019

Proč používat Fast ForWord u dětí s poruchami učení?

Proč používat Fast ForWord? Protože je to jediná intervence, která se přímo zaměřuje na základní problémy s jazykem a jeho zpracováním, které mnoha studentům brání v rozvoji.

25.10. 2019

Maturitní úroveň angličtiny už na ZŠ díky neurovědě

Hledáte cestu, jak opravdu naučit vaše děti přirozeným a zábavným způsobem angličtinu? V tomto článku vám představíme program, který vám s tím pomůže. Bouráme předsudky Než se ale do toho pustíme, je potřeba zbourat některé předsudky o tom, jak se má jazyk učit, abyste se mohli otevřít tomu, jak to dělat jinak. „Musím se šprtat slovíčka…“ Pokud jste se někdy...

25.10. 2019

2019 Nové poznatky ve výzkumu dyslexie

Tento týden, na počest Měsíce informovanosti o dyslexii, prezentovali neurovědci a profesorka Northwestern University Dr. Martha Burns na pátém výročním webináři Scientific Learning aktuální poznatky ve výzkumu dyslexie. Zde jsou hlavní body z článku, který Dr. Burns, k tomuto tématu napsala: 1. Intervence obvykle nenastupují dostatečně brzy. Příliš mnoho škol používá k diagnostice dyslexie přístup „ “wait-to-fail” (vyčkejte na selhání), což znamená, že...

19.9. 2019

Jak vybrat správný kurz angličtiny pro děti?

Také už jste slyšeli, že je lepší s cizím jazykem počkat, až se vaše dítě naučí dobře česky? Nebo až se s ním seznámí ve škole? Říká se toho hodně, ale hodně toho také není podloženo výzkumem – nebo spíš vědci tvrdí přesný opak. Jako u většiny dovedností platí zlaté pravidlo – čím dříve, tím lépe.  Platí, ale...

19.9. 2019

Top 10 nových funkcí programu Fast ForWord, které si studenti a učitelé zamilují

Kolem Fast ForWord Foundations I, vlajkové lodi nového Fast ForWord, je hodně nadšení. Po zavedení novinek jsme od prvních recenzentů dostali cennou zpětnou vazbu. Zde je seznam deseti nejlepších vylepšení a výhod pro studenty i pro učitele. 1. „STREAK“ BODY ZA PŘESNOST Tak schválně, kolik správných odpovědí v jedné řadě budete mít v dnešním cvičení? Neuspěchejte správnou odpověď, jinak… se budou...

8.9. 2019

Angličtina v 1. třídě – ano či ne?

"Dítě toho má v první třídě hodně i bez angličtiny - ale angličtina je důležitá" honí se vám hlavou podobné myšlenky? Pokud ano, začtěte se do zamyšlením nad tím, co všechno může správně vybraný výukový program angličtiny dítěti přinést a třeba vám to pomůže se rozhodnout, zda by se vaše dítě mělo učit anglicky už v první třídě.

20.8. 2019

Kroužky angličtiny SciLearn English na školách

Patří vaše dítě mezi drtivou většinu českých školáků, kteří se anglicky nedomluví? Chcete to změnit? Máme pro vás řešení.

8.8. 2019

Neurověda v praxi při učení angličtiny

Několik desítek let výzkumů a 20 let praktického ověření se skrývá pod kapotou programu na výuku angličtiny SciLearn English, který na první pohled vypadá jako dětská počítačová hra, ale ve skutečnosti se jedná o špičkový neurovědecký nástroj, jehož účinnost ověřily i výzkumy takových univerzit jako je Harvard nebo Stanford. Intenzivní kognitivní trénink v angličtině pomůže studentovi (žákovi i dospělému) vytvořit nejprve otisky...