Zde si vysvětlíme, proč cvičení Fast ForWord zní tak, jak zní a jak se jednotlivé hry přizpůsobují úrovni každého studenta.
Spoluzakladatelka vědeckého učení Dr. Tallal ve svém výzkumu zjistila, že děti s problémy učením jazyků dobře rozlišovaly zvuky řeči, které byly dlouhé, ale měly potíže s rozlišením těch, které zněly krátce, jako například zvuky DA a BA. Použila počítač k prodloužení trvání těchto rychlých zvuků a otestovala na dětech porozumění takto upravených zvuků. Překvapivě takové zvuky děti dokázaly lépe rozlišovat.
Výzkum ukázal, že děti se mohou naučit rozlišovat zvuky řeči rychleji, pokud je doba trvání zvuku natažena a jsou zdůrazněny důležité rozdíly.
Toho nelze dosáhnout lidským hlasem a to je to, co dělá software tak mocný.
Pokud Vy nebo já chceme natáhnout zvuk BA, bude to znít jako BÁ, což ale prodlužuje pouze zvuk Á. Abychom dokázali prodloužit i hlásku B, potřebujeme počítač.
Patentovaná technologie vědeckého učení natahuje a zdůrazňuje zvuky řečí a slov. V počátečních úrovních cvičení je řeč upravena nejvíce. Jak studenti postupují cvičeními, zvuky jsou postupně prezentovány s menším roztažením a zdůrazňováním. Takže v pokročilých úrovních studenti slyší
přirozenou typickou řeč, kterou slyšíme a mluvíme každý den.
Cvičení se přizpůsobují každým stiskem klávesy a udržují tak každého studenta neustále učícího se novým věcem.
Ve videu níže (od 1:42 ve videu) si můžete poslechnout několik příkladů zvuků řeči ze cvičení Fast ForWord – jednak příklady z úrovně 1, kdy je řeč velmi modifikovaná, a příklady z úrovní 5, kdy kdy se velmi blíží přirozené řeči.
Neurověda nám významně pomohla pochopit, jak se dětem rozvíjí jazyk a čtení.
Jestliže jste ještě nevyzkoušeli demo programu, je k dispozici po registraci zde >>. A pokud byste chtěli, aby si Váš školák nejdřív připravil mozek na angličtinu a pak ji intenzivně trénoval s programem SciLearn English, využijte naší bonusové akční nabídky pro školáky.