Přirozené a rychlé učení angličtiny

Neurovědecké poznatky praktikované ve výuce angličtiny

7.6. 2016

Žáci ždírecké školy se v angličtině zlepšili za 9 měsíců jako jiní za 4 roky

Zlepšení, jakého se v angličtině podle evropských osnov očekává za dva až čtyři roky, se podařilo žákům ždírecké školy za pouhých devět měsíců. Ukázaly to nezávislé testy Scio Scate. V této základní škole v letošním školním roce zavedli ke studiu angličtiny plošně program z laboratoří neurovědců společnosti Scientific Learning. Výsledky jsou u žáků už dobře vidět. „73 procent dětí, které intenzivně pracovaly...

2.6. 2016

Výuka angličtiny u žáků se speciálními potřebami

Jsme rádi, že se s Vámi můžeme podělit o první zkušenosti s využitím programu Fast ForWord při výuce na základní škole ZŠ Nevädzová 2 v Bratislavě. Speciální pedagožka ZŠ NevädzováZuzana Ochabová se s námi podělila o svoje zkušenosti: „Na ZŠ Nevädzová 2 v Bratislavě jsme vyzkoušeli na jaře 2014 pilotně program Fast ForWord, který je speciálně vytvořený a určený pro děti s jazykovým handicapem a s poruchami učení....

1.6. 2016

O učení jazyků stále kolují mýty

Kdy je vhodné začít s učením druhého jazyka? A jaké v této oblasti panují mýty? Na otázky odpovídala Ing. Michaela Tilton, MBA. Co si myslíte o výuce cizích jazyků v raném věku dítěte? Názory na to se velmi různí – někteří tvrdí, že dítě žijící v Česku se má nejprve naučit pořádně česky a teprve pak se učit jiný jazyk, jiní se domnívají,...

30.4. 2016

Učiní vás bilingválnost chytřejšími?

Bilingvní děti mohou mít studijní náskok před svými monolingvními spolužáky, ale neznamená to, že by museli být chytřejší. Ellen Bialystok, kognitivní neuroložka a význačná profesorka psychologie na York University v Torontu v Kanadě, zkoumá, jak bilingválnost zbystřuje mysl. Bilingvální lidé nemusejí být nutně chytřejší, dvojjazyčnost je dobrá, protože zlepšuje kognitivní funkce mozku. Kognitivní funkce nám pomáhají soustředit se, věnovat...