Řešení pro základní školy
Zlepšení výuky angličtiny pomocí digitálních technologií
Milióny žáků a studentů po celém světě využívají program vytvořený týmem neurovědců, který nejprve připraví mozek na angličtinu a postupně naučí studenty v angličtině myslet, vnímat jí jako svou mateřštinu a správně vyslovovat.
SciLearn English je jediná počítačová hra, která připraví mozek na angličtinu. Učení jde pak snadno a rychle. Dovede vaše žáky až k úplnému zvládnutí jazyka. Pro začátečníky i pokročilé.
Až 4x rychlejší postup žáků v angličtině
Snadná implementace
Inkluzivní pro všechny
BONUS navíc: trénink kognitivních funkcí obsažený v programu často zlepší prospěch žáků i v jiných předmětech.
Jak program funguje?
V tomto krátkém videu se dozvíte proč je učení angličtiny tak těžké a jak to lze pomocí programu vytvořenému předními neurovědci překonat.
WEBINÁŘ JAK PŘIPRAVIT MOZEK NA ANGLIČTINU
Pokud máte víc času, podívejte se na toto 35 minutové video, které podrobněji popisuje, jak lze připravit mozek na angličtinu a v čem je program tak výjimečný.
Vyberte si variantu,
která je pro vaši školu nejlepší
Varianta #1
Program pro žáky na doma
Seznámíte rodiče žáků s možností vstupu do programu a my se postaráme o vše ostatní. Navíc dáme žákům velkou slevu a možnost, aby si mohli program vyzkoušet třeba i jen na 1 měsíc. Vaši učitelé s tím nebudou mít žádnou práci navíc, jen budou benefitovat z toho, jak se jejich žáci rychle zlepšují v angličtině.
Varianta #2
Využití programu ve škole
Pokud vaši učitelé chtějí program využívat ve škole nebo ho zadávat jako domácí úkol, je pro vás lepší možnost implementace programu do školy. Tato varianta má několik výhod. Kromě toho, že je to pro žáky levnější, učitelé získají přístup do administrace programu a k nespočetnému množství materiálů a metodických listů pro práci v hodině.
TIP: Přecházíte na novou výuku informatiky a hledáte cestu, jak rozvinout digitální kompetence žáků v předmětech jako je angličtina? SciLearn English vám to umožní.
Využití programu ve škole
Pokud do programu chcete zapojit 10 - 20 žáků a Vaši učitelé chtějí žáky v práci s programem podpořit, tahle varianta je vhodná pro vás.
Co budete potřebovat před začátkem implementace:
- Získat alespoň jednoho angličtináře, který do toho chce jít (není nezbytně nutnou podmínkou, o žáky se můžeme postarat my).
- Rozhodnout zda program budou hradit žáci/rodiče, nebo ho budete hradit z prostředků školy (ze zkušeností doporučujeme, aby se rodiče alespoň spolupodíleli na úhradě nákladů na program, žáci pak obvykle více pracují a tím mají lepší výsledky).
- Zjistit zájem žáků/rodičů (s tím vám rádi pomůžeme, program můžeme představit osobně, nebo vytvoříme webovou stránku pro vaši školu s webinářem pro rodiče a zápisovým formulářem). Pokud se najde 20 zájemců, můžete přejít k implementaci.
Implementace je snadná. Na dálku vyškolíme vaše učitele v čase, kdy se jim to hodí, a dáme jim přístup ke všemu, co budou k úspěšnému využívání programu potřebovat. Zpravidla do 2 týdnů můžete začít.
Potřebujete pomoci přesvědčit angličtináře?
I s tím vám rádi pomůžeme. Napište nám a my vám dáme pro angličtináře na Vaší škole přístup do programu i učitelské administrace na 1 měsíc zdarma. Za měsíc si angličtinář zvládne vše osahat a vyzkoušet. Jsme si jisti, že pak programu neodolá. 🙂
Jak to bude probíhat? Učitel angličtiny získá na 1 kalendářní měsíc přístup do administrace programu, kde jednoduše založí účet v programu pro sebe nebo pro své dítě, aby si vyzkoušel jednak jak program funguje pro studenta, ale také jak je jednoduché pro učitele takový účet spravovat a co všechno mu administrace nabízí. Zjistí například, že díky informacím v administraci může snadno individualizovat výuku podle znalostí a dovedností žáka a rychle zjistí jak si kdo plní úkoly.
Pokud máte zájem si program takto vyzkoušet, vyplňte prosím formulář. Budeme Vás kontaktovat, abychom se domluvili na dalším postupu.
Reference - učitelé
Dita Břečková, ředitelka AMA School
Adventure Montessori Academy Most ( AMA School o.p.s.)
Jako ředitelka Adventure Montessori Academy Most ( AMA School o.p.s.) a zároveň maminka dětí, které s programem pravidelně pracují, jsem z tohoto programu nadšená. Vidím veliké pokroky u školních i mých vlastních dětí. Zároveň je potřeba říci, že je obrovský rozdíl mezi dětmi, které s programem pracují pravidelně či intenzivněji, což znamená i z domova. U nás ve škole najdeme v rozvrhu 2-3x týdně čas na Sci learn program, ale některé děti pracují i 5x týdně a dosahují mnohem lepších výsledků než děti, u nichž to doma rodiče nepodpoří.
Program je zpracován krásně graficky, děti to baví a těší se na každý nový modul. Já osobně jsem unešená z Reading Asistent, kde děti mohou číst, naučit se v angličtině správně vyslovovat a bez přítomnosti učitele je program vede a opravuje jejich případné nedostatky ve výslovnosti. Texty jsou velmi zdařilé.
S programem u nás pracují děti od 5 let, tedy předškoláci, a pak celá ZŠ od 1. až po 9.ročník. Díky úvodnímu testu, program zjistí, kde které dítě je a podle toho připraví velmi individuálně následnou práci. S novým školním rokem již budeme s programem pracovat 3.rok. Kombinace Sci Learn programu a celodenní přítomnosti našeho anglicky hovořícího učitele v každé třídě během celého roku vede k maximálnímu využití možnosti, jak efektivně, rychle a velmi dobře naučit děti v angličtině hovořit, číst, psát i myslet. Už teď se těším, kdy naše děti vyčerpají veškerý obsah, který je pro ně v Sci Learn programu připraven a vlastně už nebudou potřebovat tento krásný edukativní nástroj. Doporučila bych každé škole a každému rodiči, aby tímto programem podpořili výuku anglického jazyka u svých dětí.
Martina Weinhöferová - učitelka na 1. stupni ZŠ Hany Benešové v Borech
ZŠ Hany Benešové v Borech
..... Už po prvních třech měsících jsem viděla u sebe takový pokrok, že mi bylo jasné, že bych si přála zpřístupnit tento program mým žákům, kteří měli od září začínat ve 3. třídě s angličtinou.... Momentální situace je taková, že od září (tj. 6 měsíců) v mé třídě s programem pracuje 22 dětí z 25, plus někteří jejich rodiče a sourozenci. ...... Jejich výsledky jsou takové, že mají opravdu krásnou výslovnost a intonaci. V hodinách angličtiny na ně mluvím prakticky stále anglicky a děti, i když nedokážou ještě na všechno odpovídat, rozumí. Dokážou ale říct mnohdy i celé věty naprosto přirozeně.
A poslechněte si také video, kde učitelka Martina W. mluví o tom, jak používá program se svými žáky ve třídě:
Ing. Markéta Matoušková, učitelka, s programem ve škole pracují od šk. roku 2015/16
ZŠ Montessori Mozaika
Od zavedení programu SciLearn English v naší škole jsem očekávala celkový posun v angličtině u všech dětí i těch nejmenších. Líbilo se mi, že je program ve formě počítačové hry, a tak děti baví. V praxi se ukázalo, že mladší děti pracovaly ještě intenzivněji než bylo domluveno a nadšeně zkoušely nové moduly. Některé ze starších dětí pracovaly i na čtecím modulu (Reading Assistant). Během pár měsíců přečetly spoustu knih a práce s programem je bavila. Jako učitelé jsme měli průběžný přehled o intenzitě práce žáků s programem. V hodinách s dětmi pracovala anglicky mluvící lektorka, která měla přehled o tom, na kterém modulu dané dítě právě pracuje a mohla tak výuku přizpůsobit potřebám žáků. Jako hlavní přínos vidím možnost navazující práce v hodinách a intenzivnější zapojení nejmenších dětí v angličtině ve škole, následně se nebojí zapojit do komunikace s anglicky mluvícím učitelem. Děti lépe rozumí a mají lepší výslovnost. Program bych doporučila všem učitelům, kteří chtějí využívat efektivní blended learning ve výuce angličtiny.
Mgr. Lucie Vancová, učitelka - s programem SciLearn English pracuje od září 2018 se skupinou prvňáčků
ZŠ Božkov, Plzeň
Prezentace programu mě zaujala na konferenci v Praze Neurověda ve vzdělávání 2018. Bylo to vzplanutí a výzva, vlastně jsem se chtěla přesvědčit, zda je to tak skvělé a efektivní , jak to bylo představeno. Vážila jsem si seriózních informací o tom, že program neslibuje výsledky bez práce, ale s prací, která však děti baví, je podložena poznatky neurovědy a dobrou zkušeností se zpětnou vazbou. Bylo skvělé i to, že řadu rodičů se nám podařilo přesvědčit o zakoupení účtů za poměrně přijatelnou částku.
Jediným problémem byla praktická stránka věci, a to samotné přihlašování do účtů, děti / 1.třída / měly velmi malou zkušenost s počítačem a neuměly psát. Řešením bylo rozdělení skupiny na menší počet. Za několik týdnů se situace zlepšila (poznámka: děti pracují 2x týdně ve třídě s učitelem a 1x týdně doma s rodiči).
K samotné výuce: program si děti velmi rychle osahaly a do práce se stále těší, což je to, co mě neustále přesvědčuje o tom, že jsme udělali správně. Program je výborným doplňkem ke klasické výuce angličtiny /1h týdně – velmi nízká hodinová dotace pro aj/ Myslím, že program je při této hod.dotaci stěžejním, což byl také impuls pro rodiče, kterým na výuce angličtiny záleží. Děti velmi dobře reagují, když na ně v průběhu hodiny mluvím anglicky, již nyní bych řekla, že mají přiměřenou slovní zásobu. Každé dítě prochází v programu svým tempem a tím je splněna zásada o respektování individualizace.
I sama na sobě jsem se přesvědčila, že tento způsob výuky mi velmi vyhovuje a výsledky na sobě opravdu také pozoruji. Výsledky a nadšení dětí z práce je důvod, proč bych program s čistým svědomím doporučila všem učitelům angličtiny.
Mgr. Lucie Drkalová, učitelka, ZŠ Gajdošova, Brno, pracuje s programem SciLearn English od šk. roku 2016/17
ZŠ Gajdošova - Brno
Když jsme s programem SciLearn English na naší škole začínali, byla jsem zvědavá a doufala jsem, že zaujme a posune dál jak dobré studenty, tak pomůže i těm, co s jazyky bojují.
Vedla jsem kroužek angličtiny a pozorovala jsem obrovský rozdíl mezi dětmi, které pracovaly pravidelně a pečlivě, a těmi, které práci v programu zanedbávaly. Děti, které pracovaly pravidelně, lépe rozuměly, rychleji reagovaly a nebály se mluvit. Navíc bylo úžasné pozorovat jejich obrovskou chuť a motivaci pracovat, učit se i uplatňovat nabyté znalosti. S takovými žáky se pracuje s radostí!
Program pomáhá dětem bez rozdílu jejich nadání. Jako učitelka jsem uvítala různé materiály a aktivity, které jsem si mohla stáhnout a zpestřit s nimi výuku. Pro žáky byla práce s programem často nejen velká zkouška trpělivosti, ale také zkušenosti, že i když nerozumí všemu, mohou z toho leccos pochopit, což vnímám jako největší přínos do života komunikace v cizím jazyce. Program mohu doporučit všem učitelům i žákům, kteří opravdu stojí o to naučit se anglicky.
Chcete více informací?
Reference
Foto ukázky
Video ukázky
Odpovědi na časté otázky
Kolik program stojí?
Jaké technické vybavení musí škola a žáci mít?
Je potřeba podepsat smlouvu?
Jak začít?
Ok, ozvěte se mi, mám zájem...
I když si třeba ještě nejste jisti, tak pokud Vás náš program oslovil, můžeme si nezávazně popovídat.
Vyplňte tento formulář a my vás budeme kontaktovat, zodpovíme vám případné otázky, a když se rozhodnete do toho jít, tak vám pomůžeme program snadno a rychle spustit...
Vyzkoušejte demo programu!
Program SciLearn English je JINÝ než běžné programy na angličtinu. V prvním kroku připravuje mozek na angličtinu - otiskuje fonémy angličtiny do mozku a trénuje kognitivní funkce, aby další učení angličtiny šlo rychleji a lépe.
Tímto je program (r)evoluční a velmi se tak odlišuje od ostatních programů na výuku angličtiny. A proto se nezasvěcenému může stát, že význam jednotlivých cvičení a funkci dema nepochopí.
Abyste z dema získali maximum a mohli jste naplno odzkoušet, jak se vám v programu pracuje, podívejte se na tato videa:
Program používá patentovanou roztaženou řeč
Zní to divně, ale dělá to zázraky. Je to patentovaná technologie počítačově roztažené řeči, díky které se snadněji otisknout fonémy angličtiny do mozku, a na konci cvičení daleko lépe rozumíte mluvené řeči a znatelně se vám vylepší i výslovnost.
Jak program funguje a čím je tak "jiný" než ostatní
Pokud jste ještě neviděli toto video, teď je ten nejvyšší čas mu věnovat 10 minut. Dozvíte se, proč běžné metody selhávají a jak to tento program vyřeší, protože umí věci - jako je třeba příprava mozku na angličtinu - které neumí žádný jiný program na světě.
Krok č. 1 - Příprava mozku na angličtinu
Cvičení podobná počítačové hře vám pomohou vytvořit otisky anglických fonémů (hlásek) v mozku - to, co každý anglický mozek má, jinak jde učení pomalu. Začnete angličtinu rychleji vnímat, lépe jí rozumět a vyslovovat. Připravte se ale na to, že tahle cvičení nejsou podobná žádné jiné angličtině - spousta pípání, zvuků a také počítačově roztažená řeč.
Zní to divně, ale funguje to! Proč? Poslechněte si video napravo (nezapomenťe si zapnout české titulky).
Anglické dovednosti, které jsou v kroku osvojovány a posilovány
POSLECH
POROZUMĚNÍ
PŘÍPRAVA NA ŘEČ
FFW Foundations I
FFF Elements II.
Krok č. 2 - Intenzivní trénink angličtiny
Trénujete slovní zásobu i gramatiku současně. Není prostor pro překladání a nudné učení gramatických pravidel. Angličtina se vám dostává doslova pod kůži a začínáte v ní přemýšlet. Učíte se z vlastních chyb, takže je klidně dělejte, vůbec nevadí, že slovům nerozumíte, program vám vždy ukáže správnou odpověď a vy si ji postupně zapamatujete.
Anglické dovednosti, které jsou v kroku osvojovány a posilovány
Gramatika
Čtení a psaní
Porozumění a mluvení
Krok č. 3 - Koučování výslovnosti a čtení
Tomuhle programu říkáme Asistent anglického čtení. Každý článek vám přečte rodilý mluvčí. Kliknete na slovo a ono se vysloví. Nahráváte se a program vám opravuje výslovnost. Testem zjistíte své porozumění. Velká knihovna textů vhodná od prvňáčků po vysokoškoláky.
Jak asistent anglického čtení funguje
PŘÍPRAVA SLOVNÍ ZÁSOBY
POSLECH A POROZUMĚNÍ
VÝSLOVNOST A KVÍZ
K tomuhle programu není k dispozici demo, ale ukážeme si, jak vše funguje.
V testech na české škole se 73% studentů zlepšilo o celou úroveň CEFR za 9 měsíců.
Pokrok, který se očekává za 3-4 roky školní angličtiny, ale téměř polovina čekých žáků ho nedosáhne.