Představení programu SciLearn English
pro ZŠ Přibyslav

Vaše škola nabízí možnost pracovat v online programu na výuku angličtiny SciLearn English, který je unikátní tím, že dokáže nejdřív připravit mozek na angličtinu, než se ji s vámi začne učit :-). Máte příležitost se přidat k těm, kteří již v programu pracují. Můžou se přidat žáci školy, jejich sourozenci či rodiče nebo i jiní rodinní příslušníci. Využijte příležitosti, která Vám pomůže zvládnout angličtinu.

Zájem o připojení ke školní licenci od února do srpna 2024 vyplňte prosím do dotazníku zde >> .

Podrobné video-představení programu SciLearn English

Rychlé představení pro ty, co nemají čas, i když ta delší prezentace za to rozhodně stojí 🙂

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Vyjádřete svůj názor 

V čem je program tak výjimečný?

Připravuje mozek na angličtinu

Trénuje kognitivní funkce v angličtině a vytváří otisky anglických fonémů v mozku.

Intenzivně trénuje a přizpůsobuje se

Trénuje všechny aspekty řeči a průběžně se přizpůsobuje úrovni studenta.

Koučuje výslovnost a plynulost čtení

Dokáže naslouchat studentovi při plynulém čtení a průběžně ho opravovat a koučovat.

Vyzkoušejte demo programu!

Krok č. 1 - Příprava mozku na angličtinu

Cvičení podobná počítačové hře vám pomohou vytvořit otisky anglických fonémů (hlásek) v mozku - to, co každý anglický mozek má, jinak jde učení pomalu. Začnete angličtinu rychleji vnímat, lépe jí rozumět a vyslovovat. Připravte se ale na to, že tahle cvičení nejsou podobná žádné jiné angličtině - spousta pípání, zvuků a také počítačově roztažená řeč.

Zní to opravdu divně, hry v programu jsou "fakt jiné a nepodobají se angličtině", ale funguje to! Proč? Pusťe si video a pochopíte.

Anglické dovednosti, které jsou v kroku osvojovány a posilovány

POSLECH

Fonematická diferenciace - Analýza a syntéza slov - Sluchová paměť - Porozumění řeči

POROZUMĚNÍ

Foneticko – fonologické uvědomování - Morfologie a syntax řeči - Pokročilé porozumění řeči - Pokročilá přesnost poslechu

PŘÍPRAVA NA ŘEČ

Analýza slov - Slovní zásoba - Fonologická plynulost - Vytrvalá pozornost

FFW Foundations I

Úvodní modul pro žáky na prvním stupni (děti 1.-3. třídy ZŠ začínají krátkým předmodulem Reading Readines z druhého kroku)
Vstup do dema

FFW Foudations II

Pokračování přípravy mozku na angličtinu po FFW Foundation I
Vstup do dema

FFW Elements I

Úvodní modul pro žáky 7-9. tříd, studenty SŠ a dospělé studenty.
Vstup do dema

FFF Elements II.

Pokračující modul po Elements I. pro žáky 7.-9. tříd ZŠ, pro žáky SŠ a dospělé studenty
Vstup do dema

Krok č. 2 - Intenzivní trénink angličtiny

Trénujete slovní zásobu i gramatiku současně. Není prostor pro překladání a nudné učení gramatických pravidel. Angličtina se vám dostává doslova pod kůži a začínáte v ní přemýšlet. Učíte se z vlastních chyb, takže je klidně dělejte, vůbec nevadí, že slovům nerozumíte, program vám vždy ukáže správnou odpověď a vy si ji postupně zapamatujete.

Anglické dovednosti, které jsou v kroku osvojovány a posilovány

Gramatika

Interpunkce - Psaní velkých písmen - Morfologie - Tvorba věty - Tvorba odstavců

Čtení a psaní

Abeceda (phonics) - Identifikace psaných slov (Sight Word Identification) - Spelling - Syntax - Plynulost (fluency)

Porozumění a mluvení

Akademická slovní zásoba - Kritické myšlení - Poslechové porozumění - Abstraktní myšlení

FFW Reading Readiness

Pro nejmenší děti od 5 do 8 let, učí se základy a abecedu.
Vstup do dema

FFW Reading Level 1

Slovíčka a gramatika pro začátečníky - cca A0-A1.
Vstup do dema

FFW Reading Level 2

Slovíčka a gramatika pro mírně pokročilé studenty, cca A1-A2.
Vstup do dema

FFW Reading Level 3

Slovíčka a gramatika pro pokročilejší studenty cca A2-B1.
Vstup do dema

FFW Reading Comprehension

Pro pokročilejší studenty cca B1-B2
Vstup do dema

Krok č. 3 - Koučování výslovnosti a čtení

Tomuto programu říkáme Asistent anglického čtení (program Clear Fluency nahradil program Reading Assistant). Každý článek vám přečte rodilý mluvčí. Kliknete na slovo a ono se vysloví. Nahráváte se a program vám opravuje výslovnost. Testem zjistíte své porozumění. Velká knihovna textů vhodná od prvňáčků po vysokoškoláky.

Jak asistent anglického čtení (Clear Fluency) funguje

PŘÍPRAVA SLOVNÍ ZÁSOBY

Student prochází slovní zásobu v textu, u nových slov projde i vysvětlením významu a zkusí si výslovnost.

POSLECH A POROZUMĚNÍ

Student si nechá text přečíst rodilým mluvčím. Projde si otázky k zamyšlení nad významem textu.

VÝSLOVNOST A KVÍZ

Student čte text a program sleduje jeho výslovnost a opravuje chyby. Na závěr testuje porozumění quizem.

K tomuto programu není k dispozici demo, ale ukážeme si, jak vše funguje.

Reference klientů

Vědecké studie hovoří jasně o účinnosti programu, zde najdete osobní zkušenosti těch, kteří s programem již nějakou dobu pracují.

Reference - učitelé

Dita Břečková, ředitelka AMA School

 

Adventure Montessori Academy Most ( AMA School o.p.s.)

Jako ředitelka Adventure Montessori Academy Most ( AMA School o.p.s.) a zároveň maminka dětí, které s programem pravidelně pracují, jsem z tohoto programu nadšená. Vidím veliké pokroky u školních i mých vlastních dětí. Zároveň je potřeba říci, že je obrovský rozdíl mezi dětmi, které s programem pracují pravidelně či intenzivněji, což znamená i z domova. U nás ve škole najdeme v rozvrhu 2-3x týdně čas na Sci learn program, ale některé děti pracují i 5x týdně a dosahují mnohem lepších výsledků než děti, u nichž to doma rodiče nepodpoří.
Program je zpracován krásně graficky, děti to baví a těší se na každý nový modul. Já osobně jsem unešená z Reading Asistent, kde děti mohou číst, naučit se v angličtině správně vyslovovat a bez přítomnosti učitele je program vede a opravuje jejich případné nedostatky ve výslovnosti. Texty jsou velmi zdařilé.
S programem u nás pracují děti od 5 let, tedy předškoláci, a pak celá ZŠ od 1. až po 9.ročník. Díky úvodnímu testu, program zjistí, kde které dítě je a podle toho připraví velmi individuálně následnou práci. S novým školním rokem již budeme s programem pracovat 3.rok. Kombinace Sci Learn programu a celodenní přítomnosti našeho anglicky hovořícího učitele v každé třídě během celého roku vede k maximálnímu využití možnosti, jak efektivně, rychle a velmi dobře naučit děti v angličtině hovořit, číst, psát i myslet. Už teď se těším, kdy naše děti vyčerpají veškerý obsah, který je pro ně v Sci Learn programu připraven a vlastně už nebudou potřebovat tento krásný edukativní nástroj. Doporučila bych každé škole a každému rodiči, aby tímto programem podpořili výuku anglického jazyka u svých dětí.

Martina Weinhöferová - učitelka na 1. stupni ZŠ Hany Benešové v Borech

 

ZŠ Hany Benešové v Borech

..... Už po prvních třech měsících jsem viděla u sebe takový pokrok, že mi bylo jasné, že bych si přála zpřístupnit tento program mým žákům, kteří měli od září začínat ve 3. třídě s angličtinou.... Momentální situace je taková, že od září (tj. 6 měsíců) v mé třídě s programem pracuje 22 dětí z 25, plus někteří jejich rodiče a sourozenci. ...... Jejich výsledky jsou takové, že mají opravdu krásnou výslovnost a intonaci. V hodinách angličtiny na ně mluvím prakticky stále anglicky a děti, i když nedokážou ještě na všechno odpovídat, rozumí. Dokážou ale říct mnohdy i celé věty naprosto přirozeně.

A poslechněte si také video, kde učitelka Martina W. mluví o tom, jak používá program se svými žáky ve třídě:

Ing. Markéta Matoušková, učitelka, s programem ve škole pracují od šk. roku 2015/16

 

ZŠ Montessori Mozaika

 

Od zavedení programu SciLearn English v naší škole jsem očekávala celkový posun v angličtině u všech dětí i těch nejmenších. Líbilo se mi, že je program ve formě počítačové hry, a tak děti baví. V praxi se ukázalo, že mladší děti pracovaly ještě intenzivněji než bylo domluveno a nadšeně zkoušely nové moduly. Některé ze starších dětí pracovaly i na čtecím modulu (Reading Assistant). Během pár měsíců přečetly spoustu knih a práce s programem je bavila. Jako učitelé jsme měli průběžný přehled o intenzitě práce žáků s programem. V hodinách s dětmi pracovala anglicky mluvící lektorka, která měla přehled o tom, na kterém modulu dané dítě právě pracuje a mohla tak výuku přizpůsobit potřebám žáků. Jako hlavní přínos vidím možnost navazující práce v hodinách a intenzivnější zapojení nejmenších dětí v angličtině ve škole, následně se nebojí zapojit do komunikace s anglicky mluvícím učitelem. Děti lépe rozumí a mají lepší výslovnost. Program bych doporučila všem učitelům, kteří chtějí využívat efektivní blended learning ve výuce angličtiny.

Mgr. Lucie Vancová, učitelka - s programem SciLearn English pracuje od září 2018 se skupinou prvňáčků

 

ZŠ Božkov, Plzeň

Prezentace programu mě zaujala na konferenci v Praze Neurověda ve vzdělávání 2018. Bylo to vzplanutí a výzva, vlastně jsem se chtěla přesvědčit, zda je to tak skvělé a efektivní , jak to bylo představeno. Vážila jsem si seriózních informací o tom, že program neslibuje výsledky bez práce, ale s prací, která však děti baví, je podložena poznatky neurovědy a dobrou zkušeností se zpětnou vazbou. Bylo skvělé i to, že řadu rodičů se nám podařilo přesvědčit o zakoupení účtů za poměrně přijatelnou částku.

Jediným problémem byla praktická stránka věci, a to samotné přihlašování do účtů, děti / 1.třída / měly velmi malou zkušenost s počítačem a neuměly psát. Řešením bylo rozdělení skupiny na menší počet. Za několik týdnů se situace zlepšila (poznámka: děti pracují 2x týdně ve třídě s učitelem a 1x týdně doma s rodiči).

K samotné výuce: program si děti velmi rychle osahaly a do práce se stále těší, což je to, co mě neustále přesvědčuje o tom, že jsme udělali správně. Program je výborným doplňkem ke klasické výuce angličtiny /1h týdně – velmi nízká hodinová dotace pro aj/ Myslím, že program je při této hod.dotaci stěžejním, což byl také impuls pro rodiče, kterým na výuce angličtiny záleží. Děti velmi dobře reagují, když na ně v průběhu hodiny mluvím anglicky, již nyní bych řekla, že mají přiměřenou slovní zásobu. Každé dítě prochází v programu svým tempem a tím je splněna zásada o respektování individualizace.

I sama na sobě jsem se přesvědčila, že tento způsob výuky mi velmi vyhovuje a výsledky na sobě opravdu také pozoruji. Výsledky a nadšení dětí z práce je důvod, proč bych program s čistým svědomím doporučila všem učitelům angličtiny.

Mgr. Lucie Drkalová, učitelka, ZŠ Gajdošova, Brno, pracuje s programem SciLearn English od šk. roku 2016/17

ZŠ Gajdošova - Brno

Když jsme s programem SciLearn English na naší škole začínali, byla jsem zvědavá a doufala jsem, že zaujme a posune dál jak dobré studenty, tak pomůže i těm, co s jazyky bojují.

Vedla jsem kroužek angličtiny a pozorovala jsem obrovský rozdíl mezi dětmi, které pracovaly pravidelně a pečlivě, a těmi, které práci v programu zanedbávaly. Děti, které pracovaly pravidelně, lépe rozuměly, rychleji reagovaly a nebály se mluvit. Navíc bylo úžasné pozorovat jejich obrovskou chuť a motivaci pracovat, učit se i uplatňovat nabyté znalosti. S takovými žáky se pracuje s radostí!

Program pomáhá dětem bez rozdílu jejich nadání. Jako učitelka jsem uvítala různé materiály a aktivity, které jsem si mohla stáhnout a zpestřit s nimi výuku. Pro žáky byla práce s programem často nejen velká zkouška trpělivosti, ale také zkušenosti, že i když nerozumí všemu, mohou z toho leccos pochopit, což vnímám jako největší přínos do života komunikace v cizím jazyce. Program mohu doporučit všem učitelům i žákům, kteří opravdu stojí o to naučit se anglicky.

Reference rodičů

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Kateřina Kučová

"Program SciLEARN bych doporučila všem, kdo chtějí podpořit a upevnit  přirozenou cestou výuku anglického jazyka. Pokrok je vidět již po prvních měsících. V naší  rodině se stal přirozenou součástí každodenního života. Děti (Adélka 8, Vojtěch 6) mohou pracovat kdykoliv a odkudkoliv,  5 dní v týdnu. Angličtina se stává "jejich" jazykem. Nemusí se ptát, co je nepravidelné množné číslo, prostě to ví. Je úžasné sledovat jejich nevědomé pokroky. " 

MUDr. Lucie Šefrhansová, Ph.D. 

"Je to skvělé, žáky program baví! V angličtině jsme zaznamenali pokroky již po několika měsících! K nevíře je, že se žáci naučili pravidelné práci v programu a důsledně se jí snaží dodržet. Samozřejmě to vše za přispění a motivace rodičů, bez těch by se to nepodařilo."

Mgr. Ota Benc, ředitel ZŠ Ždírec nad Doubravou 

"Program využíváme již 3 roky u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Díky programu se u žáků rozvinuly a zlepšily fonologické schopnosti, které jsou klíčové při učení jazyka - zvýšil se výkon pracovní paměti (lepší schopnost naslouchat a postupovat podle instrukcí) - zlepšila se koncentrace pozornosti, ale i zpracování a řazení informací - posílila se sluchová paměť (řeč se zpracovává rychleji a automatičtěji) - zlepšilo se porozumění a následné provádění sluchových pokynů. Žáci si v angličtině osvojili novou slovní zásobu, gramatické jevy, zlepšili si anglický přízvuk."

Mgr. Zuzana Ochabová, speciální pedagožka ZŠ Nevädzová, Bratislava

"Kristýnka začala ve 4. třídě. První výsledky jsme viděli už po pár měsících, ale opravdový zlom nastal po zhruba 8 měsících, kdy se ve škole zlepšila i v českém čtení a jiných předmětech. V páté třídě vyhrála školní anglickou olympiádu, v šesté třídě byla druhá na okrese a letos vyhrála. S rezervou udělala Cambrige zkoušky A2 a připravuje se na B1. Rozhodně mohu program Fast ForWord doporučit." Iveta Dufková, Mladá Boleslav

"Program mi hned od začátku připadal mnohem zábavnější než běžná výuka angličtiny, a když ho viděly moje děti, tak ho chtěly také. Takže už trénujeme všichni. Největší zlom vidím v tom, že slovní zásoba a s ní celé věty se mi nějak dostaly do podvědomí, takže si je nemusím překládat a rozumím jim. Angličtina je pro mě celkově jasnější a srozumitelnější. Nemusím se soustředit, že teď bude něco v angličtině, ale když něco anglicky zaslechnu, prostě tomu rozumím." Lucie Křížová, Praha

"Adélka je na 8-letém gymnáziu a vloni měla z angličtiny trojku. Poté co pár měsíců pracovala s programem FFW, angličtina jí začala ve škole lépe jít, lépe jí rozumí, nad gramatikou nemusí přemýšlet, protože ji má "v uchu" - chybný tvar slyší, tak jako by ho slyšela v češtině. Výrazně se jí rozšířila slovní zásoba a světe div se ... v lednu měla písemku z angličtiny nejlepší ve třídě - na plný počet bodů." Renata Rozkovcová

 

Lucie Kuchařová, maminka Klárky, srpen 2022

"Moje dcera Klára (4. třída) byla letos na příměstském táboře s rodilou mluvčí (Kanada), bez česky mluvícího dalšího lektora. jednalo se o malou skupinu stejně starých dětí. Byla schopná se bez problémů dorozumět (na rodíl od ostatních dětí, které za ní prý pořád chodily: "zeptej se jí, jestli...." ). Měla z toho velkou radost a já taky. Jsem přesvědčená, že hlavním důvodem bylo používání SciLearn programu, který využíváme přibližně dva roky. Žádné další kroužky kromě školní angličtiny od 3. třídy, kdy s angličtinou začala, nemá."

Šimon K., 10 let

V programu FFW pracuji asi třičtvrtě roku 5x týdně 30 min. Začal jsem hrát hry ve FFW, protože rodiče chtěli, abych se zlepšil v angličtině – rozšířil si slovní zásobu, zlepšil výslovnost a více rozuměl, když někdo mluví anglicky. Některé hry jsou pro mě těžké, jiné lehké. Složitější jsou pro mě hry, kde je hodně textu. Nejraději hraju Space Racer a Bear Bags. Když mě to nebaví, tak to vydržím – jako motivace k dodělání mi pomáhá, že už to později nebudu muset dělat. Když si nevím rady, tak zavolám mamku. Občas se i vztekám, když mi to opakovaně nejde. Pak si musím dát pauzu a vrátit se ke hře později.  Díky RA, který jsem používal 5x týdně 20 min cca 6 měsíců, jsem se dost zlepšil ve čtení (i výslovnosti). Nejraději jsem si četl o zvířatech. Když se texty ztížily, přestalo mě to bavit, protože už to bylo příliš složité. Celkově rozumím angličtině podstatně lépe – dal bych si 4 hvězdičky z 5. Ve škole jsem díky SciLearn nejlepší ve třídě a pomáhám i dětem z vyšších ročníků. Doporučil bych program i dětem ve škole, protože by jim mohl pomoci s výslovností.

Lucie K., maminka dětí 10 a 12 let:

Kdo nezažil, neuvěří... k programu SciLearn jsme se přidali již před 3mi lety na doporučení přátel a jsme tomu skutečně moc rádi, náš syn (dysgrafik, dysortografik, dyslektik - 12 let) opravdu zlepšuje svůj cit pro jazyk..nejen ten anglický. Dcerka (10 let) se opravdu velmi zásadně posunula ve větné stavbě, přirozeném vnímání jazyka a když anglicky promluví, její výslovnost nás uvádí v úžas.

Když slyšíte své dítě ve druhé třídě, jak si opakuje nahlas....touch the blue circle... pochopíte, jaká je to paráda...

Děti je někdy těžké ke cvičení angličtiny přimět, ale je úžasné, kam se za ty měsíce cvičení posunuly, jak jsou samostatné a hlavně získávají na vědomostech opravdu bez naší účasti a velmi rychle. Podivný minulý rok v distanční výuce byl důkazem toho, že on-line výuka může být i zábavná a pokaždé trochu jiná.... Naše děti se nesrovnávají, ale občas si angličtinu užívají i společně..protože některé postavičky, povídky a knížky opravdu milují...

Děkujeme za skvělou podporu paní učitelky Drkalové, která nám pomáhá překonat úskalí složitějších úkolů a s řešením je nám na blízku 24/7. Pro všechny, pro něž je vzdělání dětí tak důležité, jako pro nás, jsou prostředky za Sci Learn skvělou investicí.

Eliška V., maminka Jendy z 3. třídy - po absolvování online kroužku AJ se SciLearn

"Chci vám napsat, že máte úžasný tým :-))  Jenda ještě včera stihl první kroužek se staršími dětmi a byl moc a moc spokojený :-)) Jenda perfektně pracoval a zapojoval se, i když jsme měli problém s kamerou. A lektorka Jitka pak psala že je vidět že je v angličtině "jako doma" a to ani neviděla jeho radostné reakce v průběhu kroužku. Takže díky, díky a nejen za organizaci, podporu, ale díky vašemu programu Jenda nic v hlavě neřeší a  myslí anglicky. V SciLearn English pracuje už 2 roky. Těšíme se na další středu :-))♥️ "

Ema Ř. (2. třída ZŠ) a doplnění maminky:

Program se mi líbí, většina her mě baví, líbí se mi blbosti, co postavičky dělají za odměnu. Ale něco je pro mě hodně těžké a nerozumím tomu. Bavily mě hry na poznávání zvuků, hry se slovíčky a krátké věty. Dlouhé věty nemám ráda. Na začátku jsem angličtinu neuměla vůbec, ale teď už něčemu rozumím. Občas jsem ale naštvaná, že mi to nejde.

Rodičovské doplnění: Dcera začínala opravdu od nuly v 1. třídě, bez jakýchkoliv jiných hodin angličtiny. Kdyby začala až ve druhé třídě, bylo by to asi lepší, už jen kvůli zvyšujícímu se množství psaného textu. Pro starší děti i s minimálním základem angličtiny je ale program bezva! Hry jsou vtipné, baví a motivují pro každodenní práci. Program určitě není zbytečná investice, vnímám pokrok v porozumění. Obrovskou výhodou je možnost práce kdykoliv během dne a v teple domova.

Paní Veronika Kupská z Brna nám napsala:

"V programu pracuji já a můj syn, který je ve 3. třídě.  Jsem moc vděčná za tuto možnost učení angličtiny. Při mé práci (nepravidelnost, noční služby), nemůžu chodit do žádného kurzu. To, že si můžu sama určit, kdy budu angličtinu dělat, je výborné, a i to, že si to mohu rozložit během dne.  Syna Ondru také práce v programu baví.  I za těch pár měsíců, co SciLearn English používám, jsem si jistější v konverzaci, občas musím použít angličtinu v práci, takže posun určitě vidím, u syna vidím, že ve škole v angličtině nemá problém, nic se nemusí učit doma. Program bych určitě doporučila i dalším dětem a rodičům."

Ing. Miroslava Chlupatá nám napsala:

"Moji dceru program opravdu baví a za několik měsíců jeho používání udělala velký pokrok v porozumění i výslovnosti a zlepšila si i slovní zásobu. Určitě ho všem můžeme doporučit."

Paní Magdaléna Krejčová, maminka Adama z 5.B (Děčín), nám napsala:

Co jste od SciLearn English očekávala?

Abych pravdu řekla, tak úplně přesně nevím. Když jsme dostali nabídku, byla jsem nadšená. Velmi ráda využiji každé příležitosti, která mi, jako matce, nabídne vzdělávání mých dětí. Angličtina je v dnešní době pro většinu lidí a generací nepostradatelná. Určitě jsem myslela na „posun“ mého syna   v anglickém jazyce, ale také ve vzdělávání se jako takovém. Nepopírám, že jsem v oné výuce také cítila smysluplné využití času, který tráví u PC.

Naplnil program Vaše očekávání?

Naplnil a v jistých záležitostech i předčil. 

Jaké změny vidíte ve zvládání angličtiny?

I když syn zcela nerozumí každému slovu, dokáže si z vět a celých článků vybrat slova, kterým rozumí a zbytek logicky odvodit. Tudíž ho výuka posunula nejen v porozumění, ale také logickém myšlení, v práci s textem a naslouchání. Další, což mě velmi mile překvapilo je, že se začal připravovat zcela sám. Změnu jsem pozorovala ve chvíli, kdy jsem mu řekla, aby si šel udělat domácí úkoly (což bylo pravidlem) a on mi na to vždy odpověděl, že už je má 😉 hotové. Stejně tak to je s přípravou na vyučování a učením se na testy. Velmi brzy jsem tyto otázky mohla přestat pokládat a dnes, kdy je na konci třetího modulu, nebýt elektronické žákovské knížky, ani nevím jaké úkoly a povinnosti má a přitom je vše v naprostém pořádku.

Doporučila byste program SciLearn English dalším dětem?

Zcela určitě, ale u mladších dětí  je to opravdu jen pro rodiče, kteří si na své dítě dokáží udělat čas, když to potřebuje. Byly situace a období, kdy potřeboval mou účast a nepřetržitě potřebuje můj zájem o věc. Potřebuje si o výuce povídat. Jaké má úspěchy, co se mu daří, jakého dosáhl skore, ale také co mu nejde. Čas jsme této výuce věnovali i navíc, kdy jsme společně překládali povídky, věty a otázky a on se je následně doučil. Také bylo období, kdy ho výuka přestávala bavit, například, když mu graf třeba třikrát nepostoupil. Měl tendence to vzdát, rozčiloval se a někdy si i pobrečel. Jako motivaci jsem zvolila právě můj zájem, spolupráci, neustálé povzbuzování a když bylo nejhůř, tak i hmotnou odměnu. Starší studenti (lidé) by si měli nejprve uvědomit, jaké jsou jejich priority a jestli zvládnou a hlavně jestli budou chtít si udělat čas.

"Velká spokojenost, dětem se program líbí. Jsou vidět i pokroky. Syn je dyslektik a krásně zvládá. Výborná komunikace také s lektorkou. Vždy příjemná, ochotná řešit a poradit. Můžeme všem doporučit."
Jana Provazová

"Online kurz jsem zakoupil pro dceru, která měla vloni v listopadu ve škole (6.třída) známku z angličtiny mezi 4-5. V pololetí 2-3 a nyní jí vychází lepší 2. Takže obrovská spokojenost. Kurz jsem již doporučil v okruhu svých známých a zakoupil i pro sebe."
Dušan Benčo, 23. 6. 2019

Jak se učení angličtiny s programem líbí dětem, kteří s programem pracují doma?

Terezka - 9 let

Kačenka - 10 let

Lenka - 15 let

Další reference našich klientů

Za správnost údajů v certifikátu odpovídají Jazykovky.cz

OSLAVUJEME ÚSPĚCHY NAŠICH STUDENTŮ

Tomášek M., 8 let - Cambridge exam A1

Kristýna Z., 15 let - Cambridge exam B2

VIDEO ROZHOVORY 

Sára (6 let) pracuje na programu FFW Foundations I. Děti mladšího školního věku se tak učí nejen přirozeně angličtinu vnímat, ale také v ní číst. Přeškoláci se učí i abecedu a správnou výslovnost jednotlivých písmen.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Sára (8 let) - ukázka čtení s programem Reading Assistant. Program sleduje přesnost čtení, napoví a opraví výslovnost, když je třeba. Na závěr ukáže počet správně přečtených slov za minutu.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Kristýnka pracuje s programy SciLearn již od 4. třídy. V 5. třídě vyhrála školní kolo anglické olympiády, v 6. třídě byla v okresní anglické olympiádě na 2. místě a v 7. třídě na okrese vyhrála. Má Cambridge zkoušku A2. Aktualizace po natáčení videa: v 8. třídě udělala Cambridge zkoušku B1 a v prváku B2!

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Často kladené otázky

Pokud máte další otázku, napište ji do dotazníku a my vám na ní odpovíme.

Dá se program zakoupit na jinou dobu než na 1 školní rok?

V rámci školní nabídky to bohužel možné není. Program je vždy k dispozici na školní rok včetně prázdnin, tzn. je aktivní až do 31. 8. Pokud by žák měl zájem o kratší dobu nebo dobu přesahující školní rok, šlo by to pouze v rámci individuálního přístupu, ale cena by byla výrazně vyšší. Pokud ale škola nabízí možnost naskočit do programu v průběhu školního roku, je to možné na zkrácené období, ale opět do 31.8. daného školního roku.

Mohou v rámci jednoho přístupu pracovat sourozenci, kteří jsou na podobné úrovni angličtiny?

Program se přizpůsobuje s každým kliknutím úrovni studenta. Takže i když 2 studenti budou mít podobnou úroveň angličtiny, každému půjde něco jiného a bude mít nedostatky v něčem jiném. Pokud by se tedy u jednoho přístupu střídali dva žáci, nebude postupovat ani jeden z nich, protože program se během lekce přizpůsobů jednomu a při druhé lekci se bude přizpůsobovat druhému a nebude možné se posunout dopředu.

Dá se zakoupit přístup jen k asistentu anglického čtení?

V rámci přístupu si žák (většinou po dohodě s učitelem) zvolí program, ve kterém chce pracovat. Pokud by měl zájem pracovat jen s asistentem anglického čtení, je to možné. Cena přístupu je stejná a žák si to může kdykoliv rozmyslet a v následujícím kalendářním měsíci přepnout do programu Fast ForWord (tj. 1. a 2. krok viz prezentace).

Kolik program stojí?

V rámci školní nabídky program může stát 3 960 Kč na celý školní rok - tj. od září až do konce srpna daného školního roku, což je jen 330 Kč na měsíc. V případě začátku programu v průběhu školního roku je cena přizpůsobená počtu měsíců do srpna daného školního roku.

Jak často mohou žáci pracovat?

Práce žáků s programem je neomezená, tedy během zaplaceného období školního roku mohou žáci pracovat bez omezení jak často a jak dlouho chtějí, nejméně však 3x týdně 30 minut, aby práce s programem měla smysl.

Vyjádřete svůj názor, zda byste měli o program zájem