Řešíte přechod na výuku nové informatiky a digitální kompetence? K tomu patří i zařazení digitálních technologií do výuky odborných předmětů, jako je angličtina.

Jak učit angličtinu na ZŠ 

s podporou digitálních technologií 

SciLearn English představuje výzkumem a praxí ověřené řešení, které využívají milióny studentů ve více než 50 zemích světa. Program vytvořený týmem předních neurovědců připraví mozek na angličtinu a díky tomu se žáci učí až 4x rychleji, než při běžných hodinách angličtiny.

S programem žáci mohou pracovat ve škole i doma. Obsahuje i tétata z jiných předmětů, takže ho lze využít i v rámci CLIL řešení (matematika, dějepis, zeměpis, fyzika atd.)

Hledáte cestu, jak přejít na novou výuku informatiky a digitální kompetence zařazením technologií do výuky angličtiny?

Nabízíme vám řešení, jak snadno a smysluplně využít nejmodernější technologie na výuku angličtiny, která je díky umělé inteligenci přizpůsobena potřebám každého žáka včetně žáků se speciálními potřebami a žáků nadaných či dokonce rodilých mluvčí. Všichni se mohou zlepšovat v angličtině jak nejrychleji jim to jejich mozek dovolí. 

Program je vytvořený týmem předních neurovědců, pedagogů a IT expertů a jako jediný nejprve připraví mozek žáka na angličtinu. Výuka pak jde snadněji a mnohem rychleji než při běžné výuce. 

Web-based řešení umožňuje přístup k programu odkudkoliv a žáci mohou pracovat doma i ve škole. Snadná implementace nevyžaduje instalaci žádného softwaru a spojení je zabezpečeno nejmodernějšími technologiemi.

Program nabízí propracovanou administraci pro učitele s přístupem k řadě informací o postupu žáka a řadou podpůrných materiálů. Přístup do administrace a školení učitelů je zdarma.

Unikátní program na výuku angličtiny vytvořený předními neurovědci

Díky neurovědě je možné učit se angličtinu přirozeně, jako rodilý mluvčí. Jde to snadno a hlavně rychle! 

Vypadá to jako počítačová hra. Obrázky, animované postavičky, mluvená řeč a zvuky, které vám po každém pokusu dají vědět, zda jste odpověděli správně či ne, takže váš mozek hned ví, co si má pamatovat a co ne.  

I když to vypadá jako hra, nenechte se mýlit. Mozek se učí pokusem a omylem v ohromné frekvenci kolem 800 pokusů za hodinu. Trpělivě s vámi trénuje vše, co je potřeba. Jakmile začínáte odpovídat správně, program vám začne přidávat na obtížnosti. Učíte se tak mnohem zábavněji a hlavně několikanásobně rychleji.

V čem je program vyjímečný?

Připravuje mozek na angličtinu

Trénuje kongnitivní funkce v angličtině a vytváří otisky anglických fonémů v mozku.

Intenzivně trénuje a přizpůsobuje se

Trénuje všechny aspekty řeči a průběžně se přizpůsobuje úrovni studenta.

Koučuje výslovnost a plynulost čtení

Dokáže naslouchat studentovi při plynulém čtení a průběžně ho opravovat a koučovat.

Pro koho je program vhodný

Děti se učí až 4x rychleji, než ostatní. Nejde o děti se zvláštním nadáním, ale o program, který jako jediný na světě dokáže připravit mozek na angličtinu a trénovat jazyk rychle a snadno.

Program SciLearn English je vhodný pro děti od 6 let až po dospělé bez ohledu na to, na jaké úrovni angličtiny se nacházejí. Program je vhodný i pro žáky, kteří ještě neumí abecedu - v modulu Reading Readiness se ji rychle naučí. Program je postavený tak, že se přizpůsobuje potřebám studenta. Pokročilí žáci, včetně žáků na školách s výukou v angličtině trénují akademickou úroveň včetně přípravy na jazykové zkoušky až po úroveň C2, tj. úrovni rodilého mluvčího. Tento program se používá i v mnoha mezinárodních školách a používají ho i rodilí mluvčí například při přípravě na zkoušky na vysokou školu. Využívají ho i někteří učitelé angličtiny ke zdokonalení své angličtiny a výslovnosti.

Připojte se k českým školám, které už pracují se SciLearn English.

Co o nás říkají učitelé

Ing. Markéta Matoušková, učitelka, s programem ve škole pracují od šk. roku 2015/16

"...program je ve formě počítačové hry, a tak děti baví... nebojí se zapojit do komunikace s anglicky mluvícím učitelem. Děti lépe rozumí a mají lepší výslovnost..."

Mgr. Lucie Vancová, učitelka - s programem pracuje od září 2018 se skupinou prvňáčků

"...program si děti velmi rychle osahaly a do práce se stále těší...Děti velmi dobře reagují, když na ně v průběhu hodiny mluvím anglicky a mají dobrou slovní zásobu..."

Mgr. Lucie Drkalová, učitelka, pracuje s programem od šk. roku 2016/17

"... pozorovala jsem obrovský rozdíl mezi dětmi, které pracovaly pravidelně a těmi, které práci v programu zanedbávaly...S takovými žáky se pracuje s radostí!"

..... Už po prvních třech měsících jsem viděla u sebe takový pokrok, že mi bylo jasné, že bych si přála zpřístupnit tento program mým žákům, kteří měli od září začínat ve 3. třídě s angličtinou.... Momentální situace je taková, že od září (tj. 6 měsíců) v mé třídě s programem pracuje 22 dětí z 25, plus někteří jejich rodiče a sourozenci. ...... Jejich výsledky jsou takové, že mají opravdu krásnou výslovnost a intonaci. V hodinách angličtiny na ně mluvím prakticky stále anglicky a děti, i když nedokážou ještě na všechno odpovídat, rozumí. Dokážou ale říct mnohdy i celé věty naprosto přirozeně.
Martina Weinhöferová učitelka na 1. stupni ZŠ Hany Benešové v Borech

A poslechněte si také video, kde učitelka Martina W. mluví o tom, jak používá program se svými žáky ve třídě:

Co o nás říkají rodiče

Program SciLEARN bych doporučila všem, kdo chtějí podpořit a upevnit přirozenou cestou výuku anglického jazyka. Pokrok je vidět již po prvních měsících. V naší rodině se stal přirozenou součástí každodenního života. Děti (Adélka 8, Vojtěch 6) mohou pracovat kdykoliv a odkudkoliv, 5 dní v týdnu. Angličtina se stává "jejich" jazykem. Nemusí se ptát, co je nepravidelné množné číslo, prostě to ví. Je úžasné sledovat jejich nevědomé pokroky.
MUDr. Lucie Šefrhansová, Ph.D. - maminka Adélky (3. třída) a Vojtěcha (1. třída)
Kristýnka začala ve 4. třídě. První výsledky jsme viděli už po pár měsících, ale opravdový zlom nastal po zhruba 8 měsících, kdy se ve škole zlepšila i v českém čtení a jiných předmětech. V páté třídě vyhrála školní anglickou olympiádu, v šesté třídě byla druhá na okrese a letos vyhrála. S rezervou udělala Cambrige zkoušky A2 a připravuje se na B1. Rozhodně mohu program SciLearn English doporučit.
Iveta Dufková - maminka Kristýnky (7. třída)
Program mi hned od začátku připadal mnohem zábavnější než běžná výuka angličtiny, a když ho viděly moje děti (6 a 8 let), tak ho chtěly také. Takže už trénujeme všichni. Největší zlom vidím v tom, že slovní zásoba a s ní celé věty se mi nějak dostaly do podvědomí, takže si je nemusím překládat a rozumím jim. Angličtina je pro mě celkově jasnější a srozumitelnější. Nemusím se soustředit, že teď bude něco v angličtině, ale když něco anglicky zaslechnu, prostě tomu rozumím.
Lucie Křížová - podnikatelka a maminka, Praha
Adélka je na 8-letém gymnáziu a vloni měla z angličtiny trojku. Poté co pár měsíců pracovala s programem FFW, angličtina jí začala ve škole lépe jít, lépe jí rozumí, nad gramatikou nemusí přemýšlet, protože ji má "v uchu" - chybný tvar slyší, tak jako by ho slyšela v češtině. Výrazně se jí rozšířila slovní zásoba a světe div se ... v lednu měla písemku z angličtiny nejlepší ve třídě - na plný počet bodů.
Renata R., manažerka a maminka
Kdo nezažil, neuvěří... k programu SciLearn jsme se přidali již před 3mi lety na doporučení přátel a jsme tomu skutečně moc rádi, náš syn (dysgrafik, dysortografik, dyslektik - 12 let) opravdu zlepšuje svůj cit pro jazyk..nejen ten anglický. Dcerka (10 let) se opravdu velmi zásadně posunula ve větné stavbě, přirozeném vnímání jazyka a když anglicky promluví, její výslovnost nás uvádí v úžas. Když slyšíte své dítě ve druhé třídě, jak si opakuje nahlas....touch the blue circle... pochopíte, jaká je to paráda... Děti je někdy těžké ke cvičení angličtiny přimět, ale je úžasné, kam se za ty měsíce cvičení posunuly, jak jsou samostatné a hlavně získávají na vědomostech opravdu bez naší účasti a velmi rychle. Podivný minulý rok v distanční výuce byl důkazem toho, že on-line výuka může být i zábavná a pokaždé trochu jiná.... Naše děti se nesrovnávají, ale občas si angličtinu užívají i společně..protože některé postavičky, povídky a knížky opravdu milují... Děkujeme za skvělou podporu paní učitelky Drkalové, která nám pomáhá překonat úskalí složitějších úkolů a s řešením je nám na blízku 24/7. Pro všechny, pro něž je vzdělání dětí tak důležité, jako pro nás, jsou prostředky za Sci Learn skvělou investicí.
Lucie K., maminka dětí 10 a 12 let:

Dušan Benčo, dcera 6. tř.

"Online kurz jsem zakoupil pro dceru, která měla vloni v listopadu ve škole (6.třída) známku z angličtiny mezi 4-5. V pololetí 2-3 a nyní jí vychází lepší 2. Takže obrovská spokojenost. Kurz jsem již doporučil v okruhu svých známých a zakoupil i pro sebe."

Magdaléna Krejčová, syn 5. tř.

"...I když syn zcela nerozumí každému slovu, dokáže si z vět a celých článků vybrat slova, kterým rozumí a zbytek logicky odvodit. Tudíž ho výuka posunula nejen v porozumění, ale také logickém myšlení, v práci s textem a naslouchání...připravuje se zcela sám..."

Ivana Provazová, sourozenci

"Velká spokojenost, dětem se program líbí. Jsou vidět i pokroky. Syn je dyslektik a krásně zvládá.  Můžeme všem doporučit."

Jak probíhá implementace

Nabídková stránka pro žáky školy/jejich rodiče s informacemi o programu, demem a dotazníkem pro vyjádření zájmu 

Žáci v případě spolupráce se školou mají do programu neomezený přístup a mohou pracovat buď pouze doma, nebo kombinací ve škole a doma. V případě, že ředitel školy je ochoten podpořit nabídku programu SciLearn English pro žáky školy, škola rozešle rodičům nabídku s odkazem na personalizovanou webovou stránku přímo pro Vaši školu (v průvodním emailu na ni rodiče jen odkážete), kde budou informace o nabídce, základní videopředstavení programu, demo pro rodiče/děti na vyzkoušení a dotazníček předběžného zájmu, kam rodiče napíší, zda by o program měli zájem a pro kolik studentů/sourozenců/rodičů. Informace z dotazníku se pak propisují do přehledné tabulky, kde snadno vidíte, kolik žáků/sourozenců/rodičů má o program zájem. Vzorovou stránku je možné upravit o jakékoliv informace, které škola požaduje.

Příklad takové stránky pro rodiče s připojeným dotazníčkem je zde >> 

Cena programu pro školáky v rámci školních licencí 

Velká školní licence při počtu 20+ (nabídka platí pro žáky, sourozence, rodiče, pedagogy)

V případě, že se najde alespoň 20 žáků, jejich sourozenců, rodičů nebo pedagpgů školy, kteří mají o program zájem, cena programu v rámci školní licence 20+ je 3960 Kč na celý kalendářní rok (od září do srpna daného školního roku - tedy 330 Kč na kalendářní měsíc). V prvním roce implementace se cena upraví dle počtu měsíců od začátku implementace do srpna daného školního roku při ceně 330 Kč na kalendářní měsíc). Pokud se v průběhu najde další zájemce o program, není problém ho přidat, ale zaplatí za celé období (např. když bude program k dispozici od ledna 2022, pak do srpna 2022 je to 8 kalendářních měsíců. tedy celkem 2640 Kč za účet). Za každých 20 účtů má vyškolený lektor SciLearn English (učitel angličtiny, který bude mít program na škole na starost) nárok na jeden účet zdarma.

Malá školní licence při počtu menším než 20 (nabídka platí pro žáky a jejich sourozence školou povinné)

Pokud se nenajde alespoň 20 účtů, kteří mají o program zájem, je možné program nabídnout žákům za 500 Kč na kalendářní měsíc. V této variantě není možné program nabídnout za tuto cenu rodičům nebo pedagogům. V této variantě má vyškolený lektor SciLearn English (učitel angličtiny, který bude mít program na škole na starost) za každých 5 účtů nárok na jeden účet zdarma. V tomto případě rodiče objednají přes naše stránky a fakturaci a platby se postaráme my - škola s tím nemá žádné starosti.. 

Uzavření smlouvy, platba, vyškolení pedagoga lektorem SciLearn English

V případě, že se najde alespoň 20 žáků, jejich sourozenců, rodičů nebo pedagogů školy, kteří mají o program zájem, uzavřeme se školou smlouvu. Škola vybere peníze za přístupy k programu Scilearn English na daný školní rok od rodičů a poté zaplatí za účty nám. V případě běžného školního roku je platba za účty rozdělena do dvou splátek - polovina do konce září a druhá polovina do konce ledna daného školního roku. V případě implementace první rok je možné domluvit podmínky individuálně.

Program nabízí propracovanou administraci pro učitele s přístupem k řadě informací o postupu žáka a řadou podpůrných materiálů. Přístup do administrace a školení učitelů je zdarma. Takže jakmile je uzavřena smlouva, proběhne online školení pedagoga školy, který bude mít správu účtů Scilearn English ve škole na starost. Školení proběhne online a učitel získá informace a přístupy do administrace programu a do členské sekce, kde jsou kromě informací a návodů také materiály, které lze použít na hodinách angličtiny. Vyškolený lektor SciLearn English se poté založí účty jednotlivým žáků a o účty žáků se stará a je žákům k dispozici, když něco potřebují. Takový vyškolený SciLearn English lektor má samozřejmě podporu od nás a může se na nás kdykoliv obrátit :-).

Přístup žáků k programu

Web-based řešení umožňuje přístup k programu odkudkoliv a žáci mohou pracovat doma i ve škole. Přístup k programu je neomezený. Snadná implementace nevyžaduje instalaci žádného softwaru a spojení je zabezpečeno nejmodernějšími technologiemi. Každý žák má svůj vlastní účet, získá k němu přístupové údaje (uživatelské jméno a heslo) a pracovat v programu může ve webovém rozhraní na počítači, iPadu nebo Chrombooku, který je připojen k internetu. Program si v každém okamžiku  práce studenta pamatuje, kde přestal a při dalším přihlášení tam znovu začne - a doslova každým kliknutím myši se danému žákovi přizpůsobuje.

Hodiny angličtiny a blended learning

Žáci mohou pracovat v online programu buď ve škole nebo doma na svých počítačích (nebo kombinace). Vyškolený SciLearn lektor (učitel, který má program na Vaší škole na starost) má k dispozici materiály, kterými může zpestřit hodiny angličtiny během konverzačního kroužku a pomoci žákům trénovat angličtinu zábavným způsobem. Hodiny angličtiny se tak stávají zajímavější pro žáky i učitele, neboť žáci se díky kombinaci učení v hodinách a doma na počítači mnohonásobně rychleji zlepšují.

Lektoři mohou sledovat postup svých žáků a pomáhají jim dle potřeby. Lektoři, rodiče i žáci získávají pravidelné výkazy práce v programu a mohou tak sledovat svůj postup. Učitelé mají přístup k mnohým materiálům ke stažení, které mohou využívat v běžných hodinách angličtiny. Program pomáhá žákům vytvořit i akademickou slovní zásobu potřebnou ke studiu dalších předmětů v angličtině (CLIL).

Fotografie z hodin angličtiny blended se SciLearn

Kliknutím na obrázek otevřete velký obrázek. Šipkami prolistujete galerii.

Ukázka propojení online programu a práce v hodině

Jde jen o malý zlomek toho, co program nabízí. V tomto cvičení se žák učí v angličtině přemýšlet, soustředit se a pohotově reagovat na vícestupňové povely. Počáteční cvičení jsou jednoduchá, jednostupňová, žák vždy dostane okamžitou zpětnou vazbu a při chybě i správnou odpověď. Tím se ze svých chyb okamžitě učí. Zvládá se tedy učit i bez toho, aby nejprve natrénoval slovní zásobu nebo potřebnou gramatiku či větnou stavbu. Získané dovednosti pak může v tomto příkladu rozšířit o využí v mluvené řeči a při čtení povelů během hodiny angličtiny.

V testech na české škole se 73% studentů zlepšilo o celou úroveň CEFR za 9 měsíců.

Pokrok, který se očekává za 3-4 roky školní angličtiny, ale téměř polovina čekých žáků ho nedosáhne.