Kdo nezažil, neuvěří... k programu SciLearn jsme se přidali již před 3mi lety na doporučení přátel a jsme tomu skutečně moc rádi, náš syn (dysgrafik, dysortografik, dyslektik - 12 let) opravdu zlepšuje svůj cit pro jazyk..nejen ten anglický. Dcerka (10 let) se opravdu velmi zásadně posunula ve větné stavbě, přirozeném vnímání jazyka a když anglicky promluví, její výslovnost nás uvádí v úžas. Když slyšíte své dítě ve druhé třídě, jak si opakuje nahlas....touch the blue circle... pochopíte, jaká je to paráda... Děti je někdy těžké ke cvičení angličtiny přimět, ale je úžasné, kam se za ty měsíce cvičení posunuly, jak jsou samostatné a hlavně získávají na vědomostech opravdu bez naší účasti a velmi rychle. Podivný minulý rok v distanční výuce byl důkazem toho, že on-line výuka může být i zábavná a pokaždé trochu jiná.... Naše děti se nesrovnávají, ale občas si angličtinu užívají i společně, protože některé postavičky, povídky a knížky opravdu milují. Děkujeme za skvělou podporu paní učitelky Drkalové, která nám pomáhá překonat úskalí složitějších úkolů a s řešením je nám na blízku 24/7. Pro všechny, pro něž je vzdělání dětí tak důležité, jako pro nás, jsou prostředky za SciLearn skvělou investicí.
Lucie K. - maminka dětí 10 a 12 let:
"Na scilearn oceňujem časovú flexibilitu (program si môžete zapnúť vtedy, keď Vám to vyhovuje), samostatnosť (dieťa je schopné si ho zapnúť a ovládať samo) a kvalitu (dieťa sa učí angličtinu zábavným spôsobom, posúva sa dopredu postupne). Do scilearn sa zapojili moje tri deti postupne ako rástli. Scilearn ich baví, neodmietajú si k nemu sadnúť, angličtinu majú radi. Najstaršia dcéra číta a rozpráva anglicky vynikajúco, filmy už odmieta pozerať v rodnom jazyku a v pôvodnom znení im bez problémov rozumie. Mladší chlapci sa zlepšujú a je super, že sú 3x do týždňa v kontakte s angličtinou."
Silvia Procházková - ekonom
"Pozitiva - atmosféra je přátelská, děti se na angličtinu těší, byť jsou momentálně v pubertálním věku a do všeho je člověk musí nutit, do angličtiny ne:) Výuku bych určitě doporučila, děti hýří různými hláškami v angličtině, které znají právě například z výukových materiálů, kdykoliv potřebuji něco přeložit, jdu za nimi a oni už ví i jemné nuance mezi slovíčky, co by se určitě neřeklo, nebo naopak, co se hodí víc. Pokud potřebuji něco s lektorkou zařídit, je vždy přístupná a ochotná a změnu v programu udělá v podstatě ihned. Takže lektorku Veroniku doporučuji, je vstřícná, ochotná, milá. Když jsme měli dotazy, okamžitě poradila, s dětmi komunikuje velice přátelsky, takže si děti nepřipadnou, že by chodili do nějaké "školy", na angličtinu se těší a jsou nervózní, když mají online hodinu a mohli by přijít pozdě. Děti mají online hodinu v místnosti vedle kuchyně, takže vždy, když mají lekci, slyším smích a veselé povídání v angličtině. Jsem moc ráda, že jsme tuto školu vybrali. Děti to hodě posunulo zejména v mluvení a poslechu, což je dnes často zanedbávaná kompetence v klasické škole."
Lenka Hadašová - lektor češtiny pro cizince
„SciLearn dělá můj devítiletý syn. Cvičení se mu líbí, jsou pro něj jako hra. Nejdříve jsme dělali
cvičení na pozornost, na anglické fonémy, slovíčka. Pak jsme přešli i na čtení krátkých povídek.
Program povídku přečte, můžeme si ji pustit opakovaně a kdykoliv zastavit, nebo se vrátit. Pokud
je čtenář připravený, zapne mikrofon a začne číst, program pak nahrávku vyhodnotí. Když můj
syn čte český text, tak nedočte slovo a prostě si jeho konec vymyslí. A tady přišlo mé největší
překvapení: při čtení v angličtině čte všechna slova, nic si nevymýšlí, počátečni špatnou výslovnost
si po každém čtení opravuje, a nejvíc se těší, až mu program jeho snahu vyhodnotí. Naše
lektorka, paní Lucie Kuchařová, vždy podle synových výsledků nastaví následujicí cvičení. Jsme s programem i prací paní lektorky velmi spokojení.“
KristýnaSliwková, OSVČ, Český Těšín
„Máme zkušenosti s on-line kurzem pro syna. Je v programu už třetím rokem a je znát jeho
pokrok. Má velmi dobrou výslovnost a učí se poté ve škole snadněji. Z angličtiny má výbornou. Věřím, že je to právě díky on-line kurzu. “
Veronika Klímová, OSVČ/ terapeutka, Mladá Boleslav
„Program jsem zakoupila pro dceru jako doplněk a rozšíření výuky angličtiny ve škole. Aktuálně
je ve 2. ročníku ZŠ a s programem pracuje teprve půl roku. Po dobré zkušenosti jsem jej však prodloužila na další měsíce. Jako velké pozitivum programu vidím možnost studia v čase, který dceři momentálně vyhovuje a zároveň nemusí nikam docházet (studuje v pohodlí domova). Výuka se individuálně přizpůsobuje jejím aktuálním znalostem. Tento program jsem vybrala proto, že mne zaujala metodika výuky angličtiny - nejprve se mozek studenta "připravuje" na výuku. Myslím, že tento způsob výuky respektuje fyziologické procesy člověka při učení se jakéhokoliv jazyka. Program je velice dobře propracovaný a pro děti zábavný. Přiznávám, že se objevilo i pár dnů, kdy se dceři moc pracovat nechtělo, ale ve většině případů se do výuky pouštěla ráda. Navíc program poskytuje i metodickou podporu pro rodiče a nabídku různých doplňujících materiálů. Skvělé je také týdenní zasílání reportů o postupech ve výuce. Stoupající křivka grafů a navyšování počtu zvládnutých procent je dobrou motivací jít v učení dál. Radost dceři udělal i certifikát o zvládnutí modulu. Komunikace s lektory (e-mailem, telefonicky) probíhala vždy na velmi profesionální úrovni. Tento kurz určitě budu doporučovat svým známým."