Řešíte přechod na výuku nové informatiky a digitální kompetence? K tomu patří i zařazení digitálních technologií do výuky odborných předmětů, jako je angličtina.

Jak učit angličtinu na ZŠ 

s podporou digitálních technologií 

SciLearn English představuje výzkumem a praxí ověřené řešení, které využívají milióny studentů ve více než 50 zemích světa. Program vytvořený týmem předních neurovědců připraví mozek na angličtinu a díky tomu se žáci učí až 4x rychleji, než při běžných hodinách angličtiny.

S programem žáci mohou pracovat ve škole i doma. Obsahuje i tétata z jiných předmětů, takže ho lze využít i v rámci CLIL řešení (matematika, dějepis, zeměpis, fyzika atd.)

Hledáte cestu, jak přejít na novou výuku informatiky a digitální kompetence zařazením technologií do výuky angličtiny?

Nabízíme vám řešení, jak snadno a smysluplně využít nejmodernější technologie na výuku angličtiny, která je díky umělé inteligenci přizpůsobena potřebám každého žáka včetně žáků se speciálními potřebami a žáků nadaných či dokonce rodilých mluvčí. Všichni se mohou zlepšovat v angličtině jak nejrychleji jim to jejich mozek dovolí. 

Program je vytvořený týmem předních neurovědců, pedagogů a IT expertů a jako jediný nejprve připraví mozek žáka na angličtinu. Výuka pak jde snadněji a mnohem rychleji než při běžné výuce. 

Web-based řešení umožňuje přístup k programu odkudkoliv a žáci mohou pracovat doma i ve škole. Snadná implementace nevyžaduje instalaci žádného softwaru a spojení je zabezpečeno nejmodernějšími technologiemi.

Program nabízí propracovanou administraci pro učitele s přístupem k řadě informací o postupu žáka a řadou podpůrných materiálů. Přístup do administrace a školení učitelů je zdarma.

Získejte bližší informace a demo programu:

Zašleme vám odkaz víc informací "Jak učit angličtinu na ZŠ s podporou digitálních technologií" a další informace s tím související. Kdykoliv se můžete odhlásit. Naše zásady ochrany osobních údajů najdete zde >>.

Unikátní program na výuku angličtiny vytvořený předními neurovědci

Díky neurovědě je možné učit se angličtinu přirozeně, jako rodilý mluvčí. Jde to snadno a hlavně rychle! 

Vypadá to jako počítačová hra. Obrázky, animované postavičky, mluvená řeč a zvuky, které vám po každém pokusu dají vědět, zda jste odpověděli správně či ne, takže váš mozek hned ví, co si má pamatovat a co ne.  

I když to vypadá jako hra, nenechte se mýlit. Mozek se učí pokusem a omylem v ohromné frekvenci kolem 800 pokusů za hodinu. Trpělivě s vámi trénuje vše, co je potřeba. Jakmile začínáte odpovídat správně, program vám začne přidávat na obtížnosti. Učíte se tak mnohem zábavněji a hlavně několikanásobně rychleji.

V čem je program vyjímečný?

Připravuje mozek na angličtinu

Trénuje kongnitivní funkce v angličtině a vytváří otisky anglických fonémů v mozku.

Intenzivně trénuje a přizpůsobuje se

Trénuje všechny aspekty řeči a průběžně se přizpůsobuje úrovni studenta.

Koučuje výslovnost a plynulost čtení

Dokáže naslouchat studentovi při plynulém čtení a průběžně ho opravovat a koučovat.

Co o nás říkají učitelé

Ing. Markéta Matoušková, učitelka, s programem ve škole pracují od šk. roku 2015/16

"...program je ve formě počítačové hry, a tak děti baví... nebojí se zapojit do komunikace s anglicky mluvícím učitelem. Děti lépe rozumí a mají lepší výslovnost..."

Mgr. Lucie Vancová, učitelka - s programem pracuje od září 2018 se skupinou prvňáčků

"...program si děti velmi rychle osahaly a do práce se stále těší...Děti velmi dobře reagují, když na ně v průběhu hodiny mluvím anglicky a mají dobrou slovní zásobu..."

Mgr. Lucie Drkalová, učitelka, pracuje s programem od šk. roku 2016/17

"... pozorovala jsem obrovský rozdíl mezi dětmi, které pracovaly pravidelně a těmi, které práci v programu zanedbávaly...S takovými žáky se pracuje s radostí!"

Co o nás říkají rodiče

Dušan Benčo, dcera 6. tř.

"Online kurz jsem zakoupil pro dceru, která měla vloni v listopadu ve škole (6.třída) známku z angličtiny mezi 4-5. V pololetí 2-3 a nyní jí vychází lepší 2. Takže obrovská spokojenost. Kurz jsem již doporučil v okruhu svých známých a zakoupil i pro sebe."

Magdaléna Krejčová, syn 5. tř.

"...I když syn zcela nerozumí každému slovu, dokáže si z vět a celých článků vybrat slova, kterým rozumí a zbytek logicky odvodit. Tudíž ho výuka posunula nejen v porozumění, ale také logickém myšlení, v práci s textem a naslouchání...připravuje se zcela sám..."

Ivana Provazová, sourozenci

"Velká spokojenost, dětem se program líbí. Jsou vidět i pokroky. Syn je dyslektik a krásně zvládá.  Můžeme všem doporučit."