Demo programu, který připraví mozek na angličtinu

Umožněte Vašim dětem učit se angličtinu až 4x rychleji

Díky neurovědě je možné učit se angličtinu jako rodilý mluvčí. Jde to snadno a hlavně rychle!  Milióny dětí po celém světě využívají program vytvořený týmem neurovědců, který nejprve připraví mozek na angličtinu a postupně naučí děti v angličtině myslet, vnímat jí jak svou mateřštinu a výborně vyslovovat. I Vaše děti mohou! S použitím programů SciLearn English (Fast ForWord a Reading Asistant). 

Vyzkoušejte demo programu

Dle věku vašeho dítěte (nebo pro Vás) vyberte podle informací níže předpokládaný vhodný modul pro vyzkoušení. Klikem na vybrané tlačítko modulu/programu vstoupíte na jednotlivé stránky dema, kde jsou informace o modulu/programu, co se v něm žáci učí a možnost vyzkoušet si jednotlivé hry modulu. Podrobnosti o tom, v jakých třech krocích program SciLearn pracuje, si přečtěte zde >>. U starších žáků a dospělých studentů je možné na začátku práce v programu nechat žáka po objednání udělat rozřazovací test a nechat program přiřadit žákovi vhodný modul dle úrovně angličtiny studenta. V tabulce jsou doporučené moduly dle věku (1.-3. třída ZŠ, 4.-7. třída ZŠ, 8.-9. třída ZŠ, SŠ a dospělí) - moduly lze upravit dle úrovně AJ. 

Vyzkoušejte demo pro dítě 1.-3. třída ZŠ

Žáci 1. až 3. třídy ZŠ by začínali krátkým modulem programu FFW Reading Readiness, kde se naučí abecedu a úplné základy angličtiny, pak by následoval modul pro přípravu mozku na angličtinu Foundation I. Zároveň díky speciální akci děti mohou využívat do konce června 2020 zdarma Reading Assistant Plus.

Vyzkoušejte demo pro dítě 4.-7. třída ZŠ

Žáci 4. až 7. třídy ZŠ by začínali v programu FFW základním modulem pro přípravu mozku na angličtinu Foundation I.. Pak by následoval modul pro intenzivní trénink angličtiny Reading Level 1. Zároveň díky speciální akci děti mohou využívat do konce června 2020 zdarma Reading Assistant Plus.

Vyzkoušejte demo pro 8.-9. třída ZŠ, SŠ a dospěláky

U starších žáků a dospělých studentů je možné na začátku práce v programu nechat žáka po objednání udělat ROZŘAZOVACÍ TEST a nechat program, aby přiřadil žákovi vhodný modul dle úrovně angličtiny studenta. Zároveň díky akci mohou školáci ZŠ a SŠ využívat do konce června 2020 zdarma Reading Assistant Plus.

Unikátní program na výuku angličtiny vytvořený předními neurovědci

Žáci mohou s programem pracovat doma i ve škole dle prefencí školy. 

Vypadá to jako počítačová hra. Obrázky, animované postavičky, mluvená řeč a zvuky, které vám po každém pokusu dají vědět, zda jste odpověděli správně či ne, takže váš mozek hned ví, co si má pamatovat a co ne.  

I když to vypadá jako hra, nenechte se mýlit. Mozek se učí pokusem a omylem v ohromné frekvenci kolem 800 pokusů za hodinu. Trpělivě s vámi trénuje vše, co je potřeba. Jakmile začínáte odpovídat správně, program vám začne přidávat na obtížnosti.

Učíte se tak mnohem zábavněji a hlavně několikanásobně rychleji.

V čem se program SciLearn liší od ostatních?

1. KROK - Připravuje mozek na angličtinu

JAKO JEDINÝ PROGRAM NA SVĚTĚ vytváří a posiluje struktury v mozku potřebné pro dokonalé zpracování angličtiny. K tomu patří i vytvoření správných otisků všech 44 anglických fonémů, bez kterých je dekódování angličtiny těžké a pomalé.

2. KROK - Intenzivně trénuje a přizpůsobuje se

Díky rozsahu cvičení, která obsahují 6-7x více otázek než podobné programy nabízí JEDINEČNOU INTENZITU. Trénuje nejen slovní zásobu, gramatické struktury, ale i myšlení v angličtině. Je proto vhodný od začátečníků až po akademickou úroveň rodilého mluvčí. 

3. KROK - Koučuje výslovnost a plynulost čtení

JAKO JEDINÝ PROGRAM NA SVĚTĚ obsahuje patentovanou technologii na rozpoznání hlasu, takže umí opravovat studentovi výslovnost během jeho plynulého čtení. Rozsáhlé knihovny ve všech úrovních a mnoha žánrech umožní studentovi zábavné i naučné čtení.

Adaptivita, jakou neznáte

Mnoho online programů je adaptivních, ale co to v principu znamená je, že student se může posunout do další lekce až když projde předchozí lekcí. Program SciLearn English ale funguje jinak. Analyzuje každou studentovu odpověď a podle ní předkládá další otázku (trial). Program se studentovi přizpůsobuje s každým kliknutím myši, a proto student postupuje s maximální rychlostí.

Efektivita programu byla ověřena ve více než 300 vědeckých studiích...

Program byl zkoumán i na světově známých univerzitách a je hodnocený jako #1 na rozvoj anglických dovedností institucí ministerstva školství USA (WWC).

  • 1
    Kognitivní trénink zrychluje učení
    Jako jediný program na světě nejprve vytvoří otisky anglických fonémů a trénuje kognitivní funkce v angličtině, což mnohonásobně zrychlí učení angličtiny.
  • 2
    Unikátní úroveň adaptivity programu využívající AI
    Program se studentovi přizpůsobuje s každým kliknutím myši, neztrácí čás tím, co umí a trénuje jen to, co potřebuje.
  • 3
    Sleduje a opravuje výslovnost studenta
    Jako jediný program na světě dokáže sledovat studenta při plynulém čtení a opravuje jeho výslovnost.

Chybami se rychle učí

Náš mozek je přirozeně nastaven na učení medodou pokusu a omylu. Tohle ale dobře funguje pouze pokud student hned ví, zda odpověděl správně či ne a pokud ne, tak jaká je správná odpověď. A přesně takhle program funguje. V nepřekonatelné frekvenci v průměru 800 pokusů za hodinu se student učí slovíčka i složitou gramatiku, tak jako by to byla jeho mateřština.

Program umožňuje:

  • Přirozený a rychlý způsob osvojování angličtiny využívající poznatků neurovědy
  • 100% adaptivní cvičení - s každým kliknutím se přizpůsobuje úrovni znalosti studenta
  • Od úrovně začátečník až po úroveň rodilý mluvčí
  • Podrobné zprávy o postupu studenta, výkazy práce, nahrávky čtení atd.
  • Snadné generování podkladů pro vyhodnocení studentů i celého projektu
  • Patentovaná technologie rozpoznání hlasu, která hodnotí hlasový projev studenta
  • Rozsáhlá znalostní databáze a pracovní materiály pro učitele
  • Vyškolení učitelů k využívání programu a průběžná podpora
  • Možnost připojení studenta kdekoliv a kdykoliv přes běžný prohlížeč - není nutná instalace softwaru
  • Extrémně stabilní technické řešení - 3 miliony studentů ve více než 50 zemích
  • Učitel má přístup k detailním výkazům práce studentů i celé skupiny za libovolné období
  • Program automaticky nastaví vhodná cvičení pro žáka dle jeho postupu v programu
  • S každou odpovědí, program poskytuje okamžitou zpětnou vazbu studentovi, vyhodnocuje znalost studenta a na jejím základě nabízí další otázky.

Unikátní řešení:

  • Vytvořeno neurovědci - chráněno více než 80 patenty
  • Zaměřeno na přípravu mozku na angličtinu - většina problémů s učením řeči vychází z nedokonalého otisku anglických fonémů. Speciální technologií roztažení řeči pomůže studentovi vytvořit správné otisky hlásek a tím zdokonalí porozumění i výslovnost.
  • Trénink mozku v angličtině pomáhá rozvíjet základní kognitivní funkce (paměť, soustředění, zpracování a řazení informací) a tím zrychluje proces učení a student začíná v angličtině přemýšlet. Umožní výrazné zlepšení i u dětí s poruchami učení.
  • Unikátní technologie rozpoznání hlasu - opravuje výslovnost studenta, měří počet správně přečtených slov za minutu, testuje porozumění textu.
  • Učení v angličtině - k učení se nevyužívá mateřský jazyk. Program umožňuje intenzivní trénink, kdy dává studentovi okamžitou zpětnou vazbu a tak umožňuje angličtinu přirozeně vstřebávat a využívat ji. Slovní zásoba i gramatické struktury jsou vtisknuty do mozku a student pak správný tvar rozpozná stejně, jako by ho poznal ve své mateřštině, aniž by musel aplikovat složitá gramatická pravidla.
  • Rychlé a měřitelné výsledky. V českém prostředí se v testech ukázalo, že 50% studentů pracujících v programu se zlepšilo o celou úroveň SERRJ už po 6 měsících, po 9 měsících dosáhlo vyšší úrovně dokonce 72% studentů. Takové zlepšení se při běžné školní výuce očekává až za 2-4 roky.

Posilovna mozku

Program SciLearn English trénuje kognitivní funkce (jako soustředění, paměť, zpracování a řazení informací) v angličtině. Je to podobné jako ve sportu - chcete-li být dobří v hokeji, kromě tréninku na ledě, chodíte i do posilovny. Díky posilování jste pak mnohem lepší ve hře. Stejně tak při posilování mozku s programem SciLearn English to vašim studentům mnohem lépe půjde ve vašich hodinách.

Program, který připraví mozek na angličtinu

COVID-19: SPECIÁLNÍ NABÍDKA PRO ŠKOLÁKY do 31.8.2020 

Asistent anglického čtení ZDARMA k objednávce programu Fast ForWord za sníženou cenu

Reference klientů

Vědecké studie hovoří jasně o účinnosti programu, zde najdete osobní zkušenosti těch, kteří s programem již nějakou dobu pracují.

OSLAVUJEME ÚSPĚCHY NAŠICH STUDENTŮ

Tomášek M., 8 let - Cambridge exam A1

Kristýna Z., 15 let - Cambridge exam B2

VIDEO ROZHOVORY A REFERENCE KLIENTŮ

Sára (6 let) pracuje na programu FFW language V2. Děti mladšího školního věku se tak učí nejen přirozeně angličtinu vnímat, ale také v ní číst. Přeškoláci se učí i abecedu a správnou výslovnost jednotlivých písmen.


Sára (8 let) - ukázka čtení s programem Reading Assistant. Program sleduje přesnost čtení, napoví a opraví výslovnost, když je třeba. Na závěr ukáže počet správně přečtených slov za minutu.

Kristýnka pracuje s programy SciLearn již od 4. třídy. V 5. třídě vyhrála školní kolo anglické olympiády, v 6. třídě byla v okresní anglické olympiádě na 2. místě a v 7. třídě na okrese vyhrála. Má Cambridge zkoušku A2. Aktualizace po natáčení videa: v 8. třídě udělala Cambridge zkoušku B1 a v prváku B2!


Herečka a moderátorka Vilma Frantová již tuto metodu zná a jde do toho znovu. Poslechněte si, co jí akcelerovaná výuka angličtiny, která nejprve připraví mozek na angličtinu, přinesla.

Reference - učitelé a rodiče

"Program SciLEARN bych doporučila všem, kdo chtějí podpořit a upevnit  přirozenou cestou výuku anglického jazyka. Pokrok je vidět již po prvních měsících. V naší  rodině se stal přirozenou součástí každodenního života. Děti (Adélka 8, Vojtěch 6) mohou pracovat kdykoliv a odkudkoliv,  5 dní v týdnu. Angličtina se stává "jejich" jazykem. Nemusí se ptát, co je nepravidelné množné číslo, prostě to ví. Je úžasné sledovat jejich nevědomé pokroky. " 

MUDr. Lucie Šefrhansová, Ph.D. 

"Je to skvělé, žáky program baví! V angličtině jsme zaznamenali pokroky již po několika měsících! K nevíře je, že se žáci naučili pravidelné práci v programu a důsledně se jí snaží dodržet. Samozřejmě to vše za přispění a motivace rodičů, bez těch by se to nepodařilo."

Mgr. Ota Benc, ředitel ZŠ Ždírec nad Doubravou 

"Program využíváme již 3 roky u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Díky programu se u žáků rozvinuly a zlepšily fonologické schopnosti, které jsou klíčové při učení jazyka - zvýšil se výkon pracovní paměti (lepší schopnost naslouchat a postupovat podle instrukcí) - zlepšila se koncentrace pozornosti, ale i zpracování a řazení informací - posílila se sluchová paměť (řeč se zpracovává rychleji a automatičtěji) - zlepšilo se porozumění a následné provádění sluchových pokynů. Žáci si v angličtině osvojili novou slovní zásobu, gramatické jevy, zlepšili si anglický přízvuk."

Mgr. Zuzana Ochabová, speciální pedagožka ZŠ Nevädzová, Bratislava

"Kristýnka začala ve 4. třídě. První výsledky jsme viděli už po pár měsících, ale opravdový zlom nastal po zhruba 8 měsících, kdy se ve škole zlepšila i v českém čtení a jiných předmětech. V páté třídě vyhrála školní anglickou olympiádu, v šesté třídě byla druhá na okrese a letos vyhrála. S rezervou udělala Cambrige zkoušky A2 a připravuje se na B1. Rozhodně mohu program Fast ForWord doporučit." Iveta Dufková, Mladá Boleslav

"Program mi hned od začátku připadal mnohem zábavnější než běžná výuka angličtiny, a když ho viděly moje děti, tak ho chtěly také. Takže už trénujeme všichni. Největší zlom vidím v tom, že slovní zásoba a s ní celé věty se mi nějak dostaly do podvědomí, takže si je nemusím překládat a rozumím jim. Angličtina je pro mě celkově jasnější a srozumitelnější. Nemusím se soustředit, že teď bude něco v angličtině, ale když něco anglicky zaslechnu, prostě tomu rozumím." Lucie Křížová, Praha

"Adélka je na 8-letém gymnáziu a vloni měla z angličtiny trojku. Poté co pár měsíců pracovala s programem FFW, angličtina jí začala ve škole lépe jít, lépe jí rozumí, nad gramatikou nemusí přemýšlet, protože ji má "v uchu" - chybný tvar slyší, tak jako by ho slyšela v češtině. Výrazně se jí rozšířila slovní zásoba a světe div se ... v lednu měla písemku z angličtiny nejlepší ve třídě - na plný počet bodů." Renata Rozkovcová

 

Paní Veronika Kupská z Brna nám napsala:

"V programu pracuji já a můj syn, který je ve 3. třídě.  Jsem moc vděčná za tuto možnost učení angličtiny. Při mé práci (nepravidelnost, noční služby), nemůžu chodit do žádného kurzu. To, že si můžu sama určit, kdy budu angličtinu dělat, je výborné, a i to, že si to mohu rozložit během dne.  Syna Ondru také práce v programu baví.  I za těch pár měsíců, co SciLearn English používám, jsem si jistější v konverzaci, občas musím použít angličtinu v práci, takže posun určitě vidím, u syna vidím, že ve škole v angličtině nemá problém, nic se nemusí učit doma. Program bych určitě doporučila i dalším dětem a rodičům."

Paní Magdaléna Krejčová, maminka Adama z 5.B (Děčín), nám napsala:

Co jste od SciLearn English očekávala?

Abych pravdu řekla, tak úplně přesně nevím. Když jsme dostali nabídku, byla jsem nadšená. Velmi ráda využiji každé příležitosti, která mi, jako matce, nabídne vzdělávání mých dětí. Angličtina je v dnešní době pro většinu lidí a generací nepostradatelná. Určitě jsem myslela na „posun“ mého syna   v anglickém jazyce, ale také ve vzdělávání se jako takovém. Nepopírám, že jsem v oné výuce také cítila smysluplné využití času, který tráví u PC.

Naplnil program Vaše očekávání?

Naplnil a v jistých záležitostech i předčil. 

Jaké změny vidíte ve zvládání angličtiny?

I když syn zcela nerozumí každému slovu, dokáže si z vět a celých článků vybrat slova, kterým rozumí a zbytek logicky odvodit. Tudíž ho výuka posunula nejen v porozumění, ale také logickém myšlení, v práci s textem a naslouchání. Další, což mě velmi mile překvapilo je, že se začal připravovat zcela sám. Změnu jsem pozorovala ve chvíli, kdy jsem mu řekla, aby si šel udělat domácí úkoly (což bylo pravidlem) a on mi na to vždy odpověděl, že už je má ;) hotové. Stejně tak to je s přípravou na vyučování a učením se na testy. Velmi brzy jsem tyto otázky mohla přestat pokládat a dnes, kdy je na konci třetího modulu, nebýt elektronické žákovské knížky, ani nevím jaké úkoly a povinnosti má a přitom je vše v naprostém pořádku.

Doporučila byste program SciLearn English dalším dětem?

Zcela určitě, ale u mladších dětí  je to opravdu jen pro rodiče, kteří si na své dítě dokáží udělat čas, když to potřebuje. Byly situace a období, kdy potřeboval mou účast a nepřetržitě potřebuje můj zájem o věc. Potřebuje si o výuce povídat. Jaké má úspěchy, co se mu daří, jakého dosáhl skore, ale také co mu nejde. Čas jsme této výuce věnovali i navíc, kdy jsme společně překládali povídky, věty a otázky a on se je následně doučil. Také bylo období, kdy ho výuka přestávala bavit, například, když mu graf třeba třikrát nepostoupil. Měl tendence to vzdát, rozčiloval se a někdy si i pobrečel. Jako motivaci jsem zvolila právě můj zájem, spolupráci, neustálé povzbuzování a když bylo nejhůř, tak i hmotnou odměnu. Starší studenti (lidé) by si měli nejprve uvědomit, jaké jsou jejich priority a jestli zvládnou a hlavně jestli budou chtít si udělat čas.

Reference - naši studenti

"Konečně kurzy, které mají význam. Pokrok jsem na sobě cítila už opravdu po intenzivní měsíční práci. Když jsem v autě cestou do práce poslouchala písně, jsem zjistila, že angličtinu slyším jasněji. Po několika dalších týdnech a měsících byl obrovský posun i v porozumění mluvené řeči. Slovíčka a vlastně celé fráze se velmi lehce fixují v mozku, přijde mi úplně krásné, jak si slova hned zapamatuji. Jakoby byl můj mozek na angličtinu konečně naprogramován. Nyní pracuji už půl roku a stále mě to baví a jdu dál. Mohu jen a jen doporučit."
Martina Weinhöferová

"Lektorka mi byla oporou. Vždy se mi plně věnovala a snažila se v rámci programu vše vysvětlit a poradit, jak na daný typ cvičení, nebo jak pracovat s týdenním hodnocením a využít ho ve svůj prospěch k dalšímu zlepšení."
Kateřina Blechová

"Velká spokojenost, dětem se program líbí. Jsou vidět i pokroky. Syn je dyslektik a krásně zvládá. Výborná komunikace také s lektorkou. Vždy příjemná, ochotná řešit a poradit. Můžeme všem doporučit."
Jana Provazová

"Online kurz jsem zakoupil pro dceru, která měla vloni v listopadu ve škole (6.třída) známku z angličtiny mezi 4-5. V pololetí 2-3 a nyní jí vychází lepší 2. Takže obrovská spokojenost. Kurz jsem již doporučil v okruhu svých známých a zakoupil i pro sebe."
Dušan Benčo, 23. 6. 2019

"Každý týden komunikace, zda je vše OK. Velice příjemná a vstřícná lektorka. Moc doporučuji. Vždy profesionální přístup a v případě komplikací okamžitě pomohla situaci vyřešit. Z její strany byla vždy cítit velká podpora a motivace k výuce jazyka."
Šárka Kozáková

"Kurz se mi velice líbí, je super že můžu pracovat kdy chci, odkudkoliv a ještě si u toho hraji. Je překvapující, jak rychle dělám pokroky. Kurz bych určitě doporučila všem, co se opravdu chtějí naučit jazyk."
Nikola Richterová

„Se SciLearn English jsem byla velmi spokojená. když jsem měla dotaz vždy mě bylo vše vysvětleno. Velmi zajímavá a netradiční výuka. Velká výhoda je v tom, že si člověk výuku organizuje sám - čas i místo. Chválím a doporučuji.
Ivana Musilová