Představení programu SciLearn English
pro ZŠ Plaňany

Vaše škola zvažuje zavedení nového programu na výuku angličtiny. Máte příležitost rozhodnout, zda vaše děti získají přístup k tomuto programu, který jim pomůže zvládnout angličtinu.

Video představení programu SciLearn English


Vyjádřete svůj názor a vyzkoušejte si program zdarma


Reference klientů

Vědecké studie hovoří jasně o účinnosti programu, zde najdete osobní zkušenosti těch, kteří s programem již nějakou dobu pracují.

OSLAVUJEME ÚSPĚCHY NAŠICH STUDENTŮ

Tomášek M., 8 let - Cambridge exam A1

Kristýna Z., 15 let - Cambridge exam B2

VIDEO ROZHOVORY A REFERENCE 

Sára (6 let) pracuje na programu FFW language V2. Děti mladšího školního věku se tak učí nejen přirozeně angličtinu vnímat, ale také v ní číst. Přeškoláci se učí i abecedu a správnou výslovnost jednotlivých písmen.


Sára (8 let) - ukázka čtení s programem Reading Assistant. Program sleduje přesnost čtení, napoví a opraví výslovnost, když je třeba. Na závěr ukáže počet správně přečtených slov za minutu.

Kristýnka pracuje s programy SciLearn již od 4. třídy. V 5. třídě vyhrála školní kolo anglické olympiády, v 6. třídě byla v okresní anglické olympiádě na 2. místě a v 7. třídě na okrese vyhrála. Má Cambridge zkoušku A2. Aktualizace po natáčení videa: v 8. třídě udělala Cambridge zkoušku B1 a v prváku B2!


Reference - učitelé a rodiče

"Program SciLEARN bych doporučila všem, kdo chtějí podpořit a upevnit  přirozenou cestou výuku anglického jazyka. Pokrok je vidět již po prvních měsících. V naší  rodině se stal přirozenou součástí každodenního života. Děti (Adélka 8, Vojtěch 6) mohou pracovat kdykoliv a odkudkoliv,  5 dní v týdnu. Angličtina se stává "jejich" jazykem. Nemusí se ptát, co je nepravidelné množné číslo, prostě to ví. Je úžasné sledovat jejich nevědomé pokroky. " 

MUDr. Lucie Šefrhansová, Ph.D. 

"Je to skvělé, žáky program baví! V angličtině jsme zaznamenali pokroky již po několika měsících! K nevíře je, že se žáci naučili pravidelné práci v programu a důsledně se jí snaží dodržet. Samozřejmě to vše za přispění a motivace rodičů, bez těch by se to nepodařilo."

Mgr. Ota Benc, ředitel ZŠ Ždírec nad Doubravou 

"Program využíváme již 3 roky u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Díky programu se u žáků rozvinuly a zlepšily fonologické schopnosti, které jsou klíčové při učení jazyka - zvýšil se výkon pracovní paměti (lepší schopnost naslouchat a postupovat podle instrukcí) - zlepšila se koncentrace pozornosti, ale i zpracování a řazení informací - posílila se sluchová paměť (řeč se zpracovává rychleji a automatičtěji) - zlepšilo se porozumění a následné provádění sluchových pokynů. Žáci si v angličtině osvojili novou slovní zásobu, gramatické jevy, zlepšili si anglický přízvuk."

Mgr. Zuzana Ochabová, speciální pedagožka ZŠ Nevädzová, Bratislava

"Kristýnka začala ve 4. třídě. První výsledky jsme viděli už po pár měsících, ale opravdový zlom nastal po zhruba 8 měsících, kdy se ve škole zlepšila i v českém čtení a jiných předmětech. V páté třídě vyhrála školní anglickou olympiádu, v šesté třídě byla druhá na okrese a letos vyhrála. S rezervou udělala Cambrige zkoušky A2 a připravuje se na B1. Rozhodně mohu program Fast ForWord doporučit." Iveta Dufková, Mladá Boleslav

"Program mi hned od začátku připadal mnohem zábavnější než běžná výuka angličtiny, a když ho viděly moje děti, tak ho chtěly také. Takže už trénujeme všichni. Největší zlom vidím v tom, že slovní zásoba a s ní celé věty se mi nějak dostaly do podvědomí, takže si je nemusím překládat a rozumím jim. Angličtina je pro mě celkově jasnější a srozumitelnější. Nemusím se soustředit, že teď bude něco v angličtině, ale když něco anglicky zaslechnu, prostě tomu rozumím." Lucie Křížová, Praha

"Adélka je na 8-letém gymnáziu a vloni měla z angličtiny trojku. Poté co pár měsíců pracovala s programem FFW, angličtina jí začala ve škole lépe jít, lépe jí rozumí, nad gramatikou nemusí přemýšlet, protože ji má "v uchu" - chybný tvar slyší, tak jako by ho slyšela v češtině. Výrazně se jí rozšířila slovní zásoba a světe div se ... v lednu měla písemku z angličtiny nejlepší ve třídě - na plný počet bodů." Renata Rozkovcová

 

Paní Veronika Kupská z Brna nám napsala:

"V programu pracuji já a můj syn, který je ve 3. třídě.  Jsem moc vděčná za tuto možnost učení angličtiny. Při mé práci (nepravidelnost, noční služby), nemůžu chodit do žádného kurzu. To, že si můžu sama určit, kdy budu angličtinu dělat, je výborné, a i to, že si to mohu rozložit během dne.  Syna Ondru také práce v programu baví.  I za těch pár měsíců, co SciLearn English používám, jsem si jistější v konverzaci, občas musím použít angličtinu v práci, takže posun určitě vidím, u syna vidím, že ve škole v angličtině nemá problém, nic se nemusí učit doma. Program bych určitě doporučila i dalším dětem a rodičům."

Paní Magdaléna Krejčová, maminka Adama z 5.B (Děčín), nám napsala:

Co jste od SciLearn English očekávala?

Abych pravdu řekla, tak úplně přesně nevím. Když jsme dostali nabídku, byla jsem nadšená. Velmi ráda využiji každé příležitosti, která mi, jako matce, nabídne vzdělávání mých dětí. Angličtina je v dnešní době pro většinu lidí a generací nepostradatelná. Určitě jsem myslela na „posun“ mého syna   v anglickém jazyce, ale také ve vzdělávání se jako takovém. Nepopírám, že jsem v oné výuce také cítila smysluplné využití času, který tráví u PC.

Naplnil program Vaše očekávání?

Naplnil a v jistých záležitostech i předčil. 

Jaké změny vidíte ve zvládání angličtiny?

I když syn zcela nerozumí každému slovu, dokáže si z vět a celých článků vybrat slova, kterým rozumí a zbytek logicky odvodit. Tudíž ho výuka posunula nejen v porozumění, ale také logickém myšlení, v práci s textem a naslouchání. Další, což mě velmi mile překvapilo je, že se začal připravovat zcela sám. Změnu jsem pozorovala ve chvíli, kdy jsem mu řekla, aby si šel udělat domácí úkoly (což bylo pravidlem) a on mi na to vždy odpověděl, že už je má ;) hotové. Stejně tak to je s přípravou na vyučování a učením se na testy. Velmi brzy jsem tyto otázky mohla přestat pokládat a dnes, kdy je na konci třetího modulu, nebýt elektronické žákovské knížky, ani nevím jaké úkoly a povinnosti má a přitom je vše v naprostém pořádku.

Doporučila byste program SciLearn English dalším dětem?

Zcela určitě, ale u mladších dětí  je to opravdu jen pro rodiče, kteří si na své dítě dokáží udělat čas, když to potřebuje. Byly situace a období, kdy potřeboval mou účast a nepřetržitě potřebuje můj zájem o věc. Potřebuje si o výuce povídat. Jaké má úspěchy, co se mu daří, jakého dosáhl skore, ale také co mu nejde. Čas jsme této výuce věnovali i navíc, kdy jsme společně překládali povídky, věty a otázky a on se je následně doučil. Také bylo období, kdy ho výuka přestávala bavit, například, když mu graf třeba třikrát nepostoupil. Měl tendence to vzdát, rozčiloval se a někdy si i pobrečel. Jako motivaci jsem zvolila právě můj zájem, spolupráci, neustálé povzbuzování a když bylo nejhůř, tak i hmotnou odměnu. Starší studenti (lidé) by si měli nejprve uvědomit, jaké jsou jejich priority a jestli zvládnou a hlavně jestli budou chtít si udělat čas.

Často kladené otázky

Pokud máte další otázku, napište ji do dotazníku a my vám na ní odpovíme.

Dá se program zakoupit na jinou dobu než na 1 školní rok?

V rámci školní nabídky to bohužel možné není. Program je vždy k dispozici na školní rok včetně prázdnin, tzn. je aktivní až do 31. 8. Pokud by žák měl zájem o kratší dobu nebo dobu přesahující školní rok, šlo by to pouze v rámci individálního přístupu, ale počáteční balíček stojí 4,500 Kč na 3 měsíce, což je dražší než přístup na celý školní rok, který vás bude stát 3,700 Kč.

Mohou v rámci jednoho přístupu pracovat sourozenci, kteří jsou na podobné úrovni angličtiny?

Program se přizpůsobuje s každým kliknutím úrovni studenta. Takže i když 2 studenti budou mít podobnou úroveň angličtiny, každému půjde něco jiného a bude mít nedostatky v něčem jiném. Pokud by se tedy u jednoho přístupu střídali dva žáci, nebude postupovat ani jeden z nich, protože program se během lekce přizpůsobů jednomu a při druhé lekci se bude přizpůsobovat druhému a nebude možné se posunout dopředu.

Dá se zakoupit přístup jen k asistentu anglického čtení?

V rámci přístupu si žák (většinou po dohodě s učitelem) zvolí program, ve kterém chce pracovat. Pokud by měl zájem pracovat jen s asistentem anglického čtení, je to možné. Cena přístupu je stejná a žák si to může kdykoliv rozmyslet a v následujícím kalendářním měsíci přepnout do programu Fast ForWord (tj. 1. a 2. krok viz prezentace).

Kolik program stojí?

Běžná komerční cena vstupního balíčku na 3 měsíce je od 4 500 Kč a poté je cena 990 Kč/měsíc (méně pokud zakoupíte na více měsíců). V rámci školní nabídky program může stát 3 700 Kč na celý školní rok - tj. od spuštění programu na začátku šk. roku až do konce srpna následujícího roku. Pro žáky ZŠ Plaňany by program stál od ledna 2021 do srpna 2021 celkem 2400 Kč (8 měsíců přístupu)

Vyjádřete svůj názor a vyzkoušejte si program zdarma