Představení programu SciLearn English
pro ZŠ Hranice, Struhlovsko
Vaše škola zvažuje zavedení programu na výuku angličtiny SciLearn English. Máte příležitost rozhodnout, zda vaše dítě získá přístup k tomuto programu.
Video představení programu SciLearn English
Reference rodičů
Jakou zkušenost mají žáci, kteří již pracují s programem
Paní Magdaléna Krejčová, maminka Adama z 5.B (Děčín), nám napsala:
Co jste od SciLearn English očekávala?
Abych pravdu řekla, tak úplně přesně nevím. Když jsme dostali nabídku, byla jsem nadšená. Velmi ráda využiji každé příležitosti, která mi, jako matce, nabídne vzdělávání mých dětí. Angličtina je v dnešní době pro většinu lidí a generací nepostradatelná. Určitě jsem myslela na „posun“ mého syna v anglickém jazyce, ale také ve vzdělávání se jako takovém. Nepopírám, že jsem v oné výuce také cítila smysluplné využití času, který tráví u PC.
Naplnil program Vaše očekávání?
Naplnil a v jistých záležitostech i předčil.
Jaké změny vidíte ve zvládání angličtiny?
I když syn zcela nerozumí každému slovu, dokáže si z vět a celých článků vybrat slova, kterým rozumí a zbytek logicky odvodit. Tudíž ho výuka posunula nejen v porozumění, ale také logickém myšlení, v práci s textem a naslouchání. Další, což mě velmi mile překvapilo je, že se začal připravovat zcela sám. Změnu jsem pozorovala ve chvíli, kdy jsem mu řekla, aby si šel udělat domácí úkoly (což bylo pravidlem) a on mi na to vždy odpověděl, že už je má 😉 hotové. Stejně tak to je s přípravou na vyučování a učením se na testy. Velmi brzy jsem tyto otázky mohla přestat pokládat a dnes, kdy je na konci třetího modulu, nebýt elektronické žákovské knížky, ani nevím jaké úkoly a povinnosti má a přitom je vše v naprostém pořádku.
Doporučila byste program SciLearn English dalším dětem?
Zcela určitě, ale u mladších dětí je to opravdu jen pro rodiče, kteří si na své dítě dokáží udělat čas, když to potřebuje. Byly situace a období, kdy potřeboval mou účast a nepřetržitě potřebuje můj zájem o věc. Potřebuje si o výuce povídat. Jaké má úspěchy, co se mu daří, jakého dosáhl skore, ale také co mu nejde. Čas jsme této výuce věnovali i navíc, kdy jsme společně překládali povídky, věty a otázky a on se je následně doučil. Také bylo období, kdy ho výuka přestávala bavit, například, když mu graf třeba třikrát nepostoupil. Měl tendence to vzdát, rozčiloval se a někdy si i pobrečel. Jako motivaci jsem zvolila právě můj zájem, spolupráci, neustálé povzbuzování a když bylo nejhůř, tak i hmotnou odměnu. Starší studenti (lidé) by si měli nejprve uvědomit, jaké jsou jejich priority a jestli zvládnou a hlavně jestli budou chtít si udělat čas.
Reference - Iveta Dufková - maminka 2 dětí, které používají program a zároveň lektorka angličtiny
Kristýnka pracuje s programy SciLearn již od 4. třídy. V 5. třídě vyhrála školní kolo anglické olympiády, v 6. třídě byla v okresní anglické olympiádě na 2. místě a v 7. třídě na okrese vyhrála. Má Cambridge zkoušku A2 a v 8. třídě je připravena na B1 - maturitní úroveň. Po natočení tohoto videa Kristýnka úspěšně zvládla Cambridge B1 a teď je v 9. třídě a bude dělat zkoušku B2!
Často kladené otázky
Pokud máte další otázku, napište ji do dotazníku a my vám na ní odpovíme.
Dá se program zakoupit na jinou dobu než na 1 školní rok?
Mohou v rámci jednoho přístupu pracovat sourozenci, kteří jsou na podobné úrovni angličtiny?
Dá se zakoupit přístup jen k asistentu anglického čtení?
Vyjádřete svůj názor a vyzkoušejte si program zdarma