Články v anglických online časopisech Jump a Drive jsou namluvené rodilými mluvčími a doplněné o pracovní listy a jsou s 30% slevou zde >>

Představení programu SciLearn English
pro ZŠ Gajdošova v Brně

Vaše škola zvažuje zavedení nového programu na výuku angličtiny. Máte příležitost rozhodnout, zda vaše děti získají přístup k tomuto programu, který jim pomůže zvládnout angličtinu.

Video představení programu SciLearn English


Vyjádřete svůj názor a vyzkoušejte si program zdarma


Reference rodičů

Jakou zkušenost mají žáci, kteří již pracují s programem

Paní Magdaléna Krejčová, maminka Adama z 5.B, nám napsala:

Co jste od SciLearn English očekávala?

Abych pravdu řekla, tak úplně přesně nevím. Když jsme dostali nabídku, byla jsem nadšená. Velmi ráda využiji každé příležitosti, která mi, jako matce, nabídne vzdělávání mých dětí. Angličtina je v dnešní době pro většinu lidí a generací nepostradatelná. Určitě jsem myslela na „posun“ mého syna   v anglickém jazyce, ale také ve vzdělávání se jako takovém. Nepopírám, že jsem v oné výuce také cítila smysluplné využití času, který tráví u PC.

Naplnil program Vaše očekávání?

Naplnil a v jistých záležitostech i předčil. 

Jaké změny vidíte ve zvládání angličtiny?

I když syn zcela nerozumí každému slovu, dokáže si z vět a celých článků vybrat slova, kterým rozumí a zbytek logicky odvodit. Tudíž ho výuka posunula nejen v porozumění, ale také logickém myšlení, v práci s textem a naslouchání. Další, což mě velmi mile překvapilo je, že se začal připravovat zcela sám. Změnu jsem pozorovala ve chvíli, kdy jsem mu řekla, aby si šel udělat domácí úkoly (což bylo pravidlem) a on mi na to vždy odpověděl, že už je má 😉 hotové. Stejně tak to je s přípravou na vyučování a učením se na testy. Velmi brzy jsem tyto otázky mohla přestat pokládat a dnes, kdy je na konci třetího modulu, nebýt elektronické žákovské knížky, ani nevím jaké úkoly a povinnosti má a přitom je vše v naprostém pořádku.

Doporučila byste program SciLearn English dalším dětem?

Zcela určitě, ale u mladších dětí  je to opravdu jen pro rodiče, kteří si na své dítě dokáží udělat čas, když to potřebuje. Byly situace a období, kdy potřeboval mou účast a nepřetržitě potřebuje můj zájem o věc. Potřebuje si o výuce povídat. Jaké má úspěchy, co se mu daří, jakého dosáhl skore, ale také co mu nejde. Čas jsme této výuce věnovali i navíc, kdy jsme společně překládali povídky, věty a otázky a on se je následně doučil. Také bylo období, kdy ho výuka přestávala bavit, například, když mu graf třeba třikrát nepostoupil. Měl tendence to vzdát, rozčiloval se a někdy si i pobrečel. Jako motivaci jsem zvolila právě můj zájem, spolupráci, neustálé povzbuzování a když bylo nejhůř, tak i hmotnou odměnu. Starší studenti (lidé) by si měli nejprve uvědomit, jaké jsou jejich priority a jestli zvládnou a hlavně jestli budou chtít si udělat čas.

 


Paní Veronika Kupská z Brna nám napsala:

\"V programu pracuji já a můj syn, který je ve 3. třídě.  Jsem moc vděčná za tuto možnost učení angličtiny. Při mé práci (nepravidelnost, noční služby), nemůžu chodit do žádného kurzu. To, že si můžu sama určit, kdy budu angličtinu dělat, je výborné, a i to, že si to mohu rozložit během dne.  Syna Ondru také práce v programu baví.  I za těch pár měsíců, co SciLearn English používám, jsem si jistější v konverzaci, občas musím použít angličtinu v práci, takže posun určitě vidím, u syna vidím, že ve škole v angličtině nemá problém, nic se nemusí učit doma. Já i syn bychom chtěli, pokud to bude možné příští školní rok zase pokračovat. Program bych určitě doporučila i dalším dětem a rodičům.\" 

Reference - Iveta Dufková - maminka 2 dětí, které používají program a zároveň lektorka angličtiny

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Kristýnka pracuje s programy SciLearn již od 4. třídy. V 5. třídě vyhrála školní kolo anglické olympiády, v 6. třídě byla v okresní anglické olympiádě na 2. místě a v 7. třídě na okrese vyhrála. Má Cambridge zkoušku A2 a v 8. třídě je připravena na B1 - maturitní úroveň.

Často kladené otázky

Pokud máte další otázku, napište ji do dotazníku a my vám na ní odpovíme.

Kolik program stojí?

Pokud byste si program zakoupili individualně (mimo školu), cena vstupního balíčku na 3 měsíce je od 4 500 Kč a poté je cena 990 Kč/měsíc (méně pokud zakoupíte na více měsíců). V rámci školní nabídky by vás program stál 3 700 Kč na celý školní rok - tj. od spuštění programu na začátku šk. roku až do konce srpna následujícího roku. Pokud byste se rozhodli přidat se až během školního roku, cena se nemění.

Dá se program zakoupit na jinou dobu než na 1 školní rok?

V rámci školní nabídky to bohužel možné není. Program je vždy k dispozici na školní rok včetně prázdnin, tzn. je aktivní až do 31. 8. Pokud by žák měl zájem o kratší dobu nebo dobu přesahující školní rok, šlo by to pouze v rámci individálního přístupu, ale počáteční balíček stojí 4,500 Kč na 3 měsíce, což je dražší než přístup na celý školní rok, který vás bude stát 3,700 Kč.

Mohou v rámci jednoho přístupu pracovat sourozenci, kteří jsou na podobné úrovni angličtiny?

Program se přizpůsobuje s každým kliknutím úrovni studenta. Takže i když 2 studenti budou mít podobnou úroveň angličtiny, každému půjde něco jiného a bude mít nedostatky v něčem jiném. Pokud by se tedy u jednoho přístupu střídali dva žáci, nebude postupovat ani jeden z nich, protože program se během lekce přizpůsobů jednomu a při druhé lekci se bude přizpůsobovat druhému a nebude možné se posunout dopředu.

Dá se zakoupit přístup jen k asistentu anglického čtení?

V rámci přístupu si žák (většinou po dohodě s učitelem) zvolí program, ve kterém chce pracovat. Pokud by měl zájem pracovat jen s asistentem anglického čtení, je to možné. Cena přístupu je stejná a žák si to může kdykoliv rozmyslet a v následujícím kalendářním měsíci přepnout do programu Fast ForWord (tj. 1. a 2. krok viz prezentace).

Vyjádřete svůj názor a vyzkoušejte si program zdarma