Představení programu SciLearn English
pro ZŠ v Háji ve Slezsku

Vaše škola nabízí možnost pracovat v revolučním programu na výuku angličtiny SciLearn English. Máte příležitost rozhodnout, zda Vaše dítě/jeho sourozenec/rodič či prarodič získá přístup k tomuto programu za zvýhodněnou cenu.

Zájem o program na školní rok 2023/24 (od listopadu 2023) prosím vyplňte do dotazníku.

O lektorce se více dozvíte zde >>

Zkušenosti školáků a rodičů s programem zde>>

Podrobné video-představení programu SciLearn English

Rychlé představení pro ty, co nemají čas, i když ta delší prezentace za to rozhodně stojí 🙂

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Vyjádřete svůj názor 

V čem je program tak výjimečný?

Připravuje mozek na angličtinu

Trénuje kognitivní funkce v angličtině a vytváří otisky anglických fonémů v mozku.

Intenzivně trénuje a přizpůsobuje se

Trénuje všechny aspekty řeči a průběžně se přizpůsobuje úrovni studenta.

Koučuje výslovnost a plynulost čtení

Dokáže naslouchat studentovi při plynulém čtení a průběžně ho opravovat a koučovat.

Vyzkoušejte demo programu!

Krok č. 1 - Příprava mozku na angličtinu

Cvičení podobná počítačové hře vám pomohou vytvořit otisky anglických fonémů (hlásek) v mozku - to, co každý anglický mozek má, jinak jde učení pomalu. Začnete angličtinu rychleji vnímat, lépe jí rozumět a vyslovovat. Připravte se ale na to, že tahle cvičení nejsou podobná žádné jiné angličtině - spousta pípání, zvuků a také počítačově roztažená řeč.

Zní to opravdu divně, hry v programu jsou "fakt jiné a nepodobají se angličtině", ale funguje to! Proč? Pusťe si video a pochopíte.

Anglické dovednosti, které jsou v kroku osvojovány a posilovány

POSLECH

Fonematická diferenciace - Analýza a syntéza slov - Sluchová paměť - Porozumění řeči

POROZUMĚNÍ

Foneticko – fonologické uvědomování - Morfologie a syntax řeči - Pokročilé porozumění řeči - Pokročilá přesnost poslechu

PŘÍPRAVA NA ŘEČ

Analýza slov - Slovní zásoba - Fonologická plynulost - Vytrvalá pozornost

FFW Foundations I

Úvodní modul pro žáky na prvním stupni (děti 1.-3. třídy ZŠ začínají krátkým předmodulem Reading Readines z druhého kroku)
Vstup do dema

FFW Foudations II

Pokračování přípravy mozku na angličtinu po FFW Foundation I
Vstup do dema

FFW Elements I

Úvodní modul pro žáky 7-9. tříd, studenty SŠ a dospělé studenty.
Vstup do dema

FFF Elements II.

Pokračující modul po Elements I. pro žáky 7.-9. tříd ZŠ, pro žáky SŠ a dospělé studenty
Vstup do dema

Krok č. 2 - Intenzivní trénink angličtiny

Trénujete slovní zásobu i gramatiku současně. Není prostor pro překladání a nudné učení gramatických pravidel. Angličtina se vám dostává doslova pod kůži a začínáte v ní přemýšlet. Učíte se z vlastních chyb, takže je klidně dělejte, vůbec nevadí, že slovům nerozumíte, program vám vždy ukáže správnou odpověď a vy si ji postupně zapamatujete.

Anglické dovednosti, které jsou v kroku osvojovány a posilovány

Gramatika

Interpunkce - Psaní velkých písmen - Morfologie - Tvorba věty - Tvorba odstavců

Čtení a psaní

Abeceda (phonics) - Identifikace psaných slov (Sight Word Identification) - Spelling - Syntax - Plynulost (fluency)

Porozumění a mluvení

Akademická slovní zásoba - Kritické myšlení - Poslechové porozumění - Abstraktní myšlení

FFW Reading Readiness

Pro nejmenší děti od 5 do 8 let, učí se základy a abecedu.
Vstup do dema

FFW Reading Level 1

Slovíčka a gramatika pro začátečníky - cca A0-A1.
Vstup do dema

FFW Reading Level 2

Slovíčka a gramatika pro mírně pokročilé studenty, cca A1-A2.
Vstup do dema

FFW Reading Level 3

Slovíčka a gramatika pro pokročilejší studenty cca A2-B1.
Vstup do dema

FFW Reading Comprehension

Pro pokročilejší studenty cca B1-B2
Vstup do dema

Krok č. 3 - Koučování výslovnosti a čtení

Tomuto programu říkáme Asistent anglického čtení (program Clear Fluency nahradil program Reading Assistant). Každý článek vám přečte rodilý mluvčí. Kliknete na slovo a ono se vysloví. Nahráváte se a program vám opravuje výslovnost. Testem zjistíte své porozumění. Velká knihovna textů vhodná od prvňáčků po vysokoškoláky.

Jak asistent anglického čtení (Clear Fluency) funguje

PŘÍPRAVA SLOVNÍ ZÁSOBY

Student prochází slovní zásobu v textu, u nových slov projde i vysvětlením významu a zkusí si výslovnost.

POSLECH A POROZUMĚNÍ

Student si nechá text přečíst rodilým mluvčím. Projde si otázky k zamyšlení nad významem textu.

VÝSLOVNOST A KVÍZ

Student čte text a program sleduje jeho výslovnost a opravuje chyby. Na závěr testuje porozumění quizem.

K tomuhle programu není k dispozici demo, ale ukážeme si, jak vše funguje.

Co o nás říkají rodiče

"Chtěla jsem, aby děti uměly dobře anglicky. Ve škole se naučily barvy, školní předměty, trochu se představit, ale nic víc, a byl to boj donutit je, aby se učily, když je to nebavilo. Zkoušela jsem tedy různé formy výuky, ať už to byl konverzační kurz, který ovšem stál značnou sumu peněz, individuální výuku online či různé aplikace. Nic z toho ovšem nebylo zároveň zábavné, interaktivní a současné systematické a cenově přijatelné. Byla jsem už zoufalá. A taky jsem neměla moc peněz na to, abych platila každému zvlášť soukromého lektora a ještě dohlížela na to, zda se učí. Když jsem objevila SciLearn, byla jsem ze začátku skeptická, předpokládala jsem, že to bude jedna z dalších položek, které odškrtnu jako vyzkoušené a neúčinné aplikace. Jak hluboce jsem se mýlila. Už velmi brzy se dostavily výsledky. Děti nejenže program bavil a nemusela jsem dohlížet na to, zda se učí, protože se prostě sami přihlásily a dělali si program, ale také se začaly zlepšovat jejich jazykové schopnosti. Dodneška si pamatuji, jak jsme jednou jeli autem a poslouchali jsme rádio. Najednou děti začali překládat písně, které dříve vůbec nevnímaly. Postupem času začaly sledovat Přátelé v angličtině bez titulků a dnes, asi po dvou letech používání programu SciLearn sledují nejen filmy v originále, ale pokud je nějaká kiha na trhu, která ještě není přeložená, a děti by ji si ji rády přečetly, koupíme ji, neb jim nedělá problém číst v angličtině. Také začali děti chodit do online konverzace, kterou je možné taky přikoupit k programu a paní lektorka V. Svatošová dětem vybírá zajímavá témata, hodiny jsou interaktivní a vždy je ochotna pomoci, pokud potřebujeme něco v souvislosti s angličtinou. Právě jsme se vrátili z cest po Skandinávii. Děti se zde domlouvaly nejen v obchodě, jako základní fráze, ale byli schopné konverzovat s paní na mole u moře, bavily se s paní v muzeu, objednali si nejen lístky do muzea, ale konverzovali i v kavárně a mohla bych s výčtem pokračovat. Dceři je 13 a synovi 15 let, ale jsem si jistá, že bez programu SciLearn by se na takovou úroveň v klasickém školství nedostali dřív, a kdo ví, jestli, někdy v maturitním ročníku. Když mi někdo vykládá o problémech s učením se angličtiny, odkážu ho na SciLearn. Koupila jsem si ho taky a ted “paří” celá rodina. Je to interaktivní a přitom se člověk učí, a to vše za rozumnou cenu. Proto kudy chodtím, tudy SciLearn dopuručuji:)"
Lenka Hadašová, lektor němčiny a češtiny pro cizince, maminka dvou dětí
Kdo nezažil, neuvěří... K programu SciLearn jsme se přidali již před 3mi lety na doporučení přátel a jsme tomu skutečně moc rádi, náš syn (dysgrafik, dysortografik, dyslektik - 12 let) opravdu zlepšuje svůj cit pro jazyk..nejen ten anglický. Dcerka (10 let) se opravdu velmi zásadně posunula ve větné stavbě, přirozeném vnímání jazyka a když anglicky promluví, její výslovnost nás uvádí v úžas. Když slyšíte své dítě ve druhé třídě, jak si opakuje nahlas....touch the blue circle... pochopíte, jaká je to paráda... Děti je někdy těžké ke cvičení angličtiny přimět, ale je úžasné, kam se za ty měsíce cvičení posunuly, jak jsou samostatné a hlavně získávají na vědomostech opravdu bez naší účasti a velmi rychle. Podivný minulý rok v distanční výuce byl důkazem toho, že on-line výuka může být i zábavná a pokaždé trochu jiná.... Naše děti se nesrovnávají, ale občas si angličtinu užívají i společně..protože některé postavičky, povídky a knížky opravdu milují... Děkujeme za skvělou podporu paní učitelky Drkalové, která nám pomáhá překonat úskalí složitějších úkolů a s řešením je nám na blízku 24/7. Pro všechny, pro něž je vzdělání dětí tak důležité, jako pro nás, jsou prostředky za Sci Learn skvělou investicí.
Lucie K., maminka dětí 10 a 12 let:
"Online kurz jsem zakoupil pro dceru, která měla vloni v listopadu ve škole (6.třída) známku z angličtiny mezi 4-5. V pololetí 2-3 a nyní jí vychází lepší 2. Takže obrovská spokojenost. Kurz jsem již doporučil v okruhu svých známých a zakoupil i pro sebe."
Dušan Benčo, dcera 6. třída
Kristýnka pracuje s programy SciLearn již od 4. třídy. V 5. třídě vyhrála školní kolo anglické olympiády, v 6. třídě byla v okresní anglické olympiádě na 2. místě a v 7. třídě na okrese vyhrála. Má Cambridge zkoušku B1 - maturitní úroveň v 8. třídě. "
Iveta Dufková, dcera 8. třída
"...I když syn zcela nerozumí každému slovu, dokáže si z vět a celých článků vybrat slova, kterým rozumí a zbytek logicky odvodit. Tudíž ho výuka posunula nejen v porozumění, ale také logickém myšlení, v práci s textem a naslouchání...připravuje se zcela sám..."
Magdaléna Krejčová, syn 5. třída
Dceru program baví, ráda v něm pracuje. Výslovnost se jí postupně zlepšuje, její porozumění angličtině je také lepší. Zároveň se mi zdá, že má ve škole i méně problémů s psanou angličtinou, ve které dříve opravdu tápala. Program doporučuji, jeho používání je jednoduché a zábavné.
Lucie R, dcera 5. třída
"Velká spokojenost, dětem se program líbí. Jsou vidět i pokroky. Syn je dyslektik a krásně zvládá.  Můžeme všem doporučit."
Ivana Provazová, sourozenci
„Pokrok je vidět již po prvních měsících. Program SciLEARN bych doporučila všem, kdo chtějí podpořit a upevnit  přirozenou cestou výuku anglického jazyka. V naší  rodině se stal přirozenou součástí každodenního života. Děti (Adélka 8, Vojtěch 6) mohou pracovat kdykoliv a odkudkoliv,  5 dní v týdnu. Angličtina se stává "jejich" jazykem. Nemusí se ptát, co je nepravidelné množné číslo, prostě to ví. Je úžasné sledovat jejich nevědomé pokroky. “ 
MUDr. Lucie Šefrhansová, Ph.D. , 1. a 3. třída

Jak se učení angličtiny s programem líbí dětem, kteří s programem pracují doma?

Terezka - 9 let

Kačenka - 10 let

Lenka - 15 let

Co o nás říkají dospělí studenti

MUDr. R. Petrová

"Zaznamenala jsem velké zlepšení ve výslovnosti slov, vazbě jednotlivých sekvencí ve větě, v plynulosti a rychlosti čtení. A hlavně slyším - pokud na mě mluví někdo v angličtině. Program nadšeně doporučuji všem, kteří se chtějí zlepšovat ve své angličtině v klidu svého domova, bez stresu a dle svých časových možností."

Lenka Továrková

"A už po pár měsících cítím obrovské zlepšení. Program je přesně to, co jsem potřebovala. Naslouchá mě, opravuje mne, a teď už chápu, proč se mi stávalo při komunikaci v angličtině, že mi lidé nerozuměli. Také v porozumění angličtiny dělám pokroky. S programem to jde opravdu tak nějak lehce a samo. "

Petr M.

"Pro mne jedna z nejlepších investic do výuky anglického jazyka, kdy mne učení opravdu baví a vidím jak se postupně zlepšuji."

Co o nás říkají učitelé

Ing. Markéta Matoušková, učitelka, s programem ve škole pracují od šk. roku 2015/16

"...program je ve formě počítačové hry, a tak děti baví... nebojí se zapojit do komunikace s anglicky mluvícím učitelem. Děti lépe rozumí a mají lepší výslovnost..."

Mgr. Lucie Vancová, učitelka - s programem pracuje od září 2018

"...program si děti velmi rychle osahaly a do práce se stále těší...Děti velmi dobře reagují, když na ně v průběhu hodiny mluvím anglicky a mají dobrou slovní zásobu..."

Mgr. Lucie Drkalová, učitelka, pracuje s programem od šk. roku 2016/17

"... pozorovala jsem obrovský rozdíl mezi dětmi, které pracovaly pravidelně a těmi, které práci v programu zanedbávaly...S takovými žáky se pracuje s radostí!"

..... Už po prvních třech měsících jsem viděla u sebe takový pokrok, že mi bylo jasné, že bych si přála zpřístupnit tento program mým žákům, kteří měli od září začínat ve 3. třídě s angličtinou.... Momentální situace je taková, že od září (tj. 6 měsíců) v mé třídě s programem pracuje 22 dětí z 25, plus někteří jejich rodiče a sourozenci. ...... Jejich výsledky jsou takové, že mají opravdu krásnou výslovnost a intonaci. V hodinách angličtiny na ně mluvím prakticky stále anglicky a děti, i když nedokážou ještě na všechno odpovídat, rozumí. Dokážou ale říct mnohdy i celé věty naprosto přirozeně.
Martina Weinhöferová učitelka na 1. stupni ZŠ Hany Benešové v Borech

A poslechněte si také video, kde učitelka Martina W. mluví o tom, jak používá program se svými žáky ve třídě:

Často kladené otázky

Pokud máte další otázku, napište ji do dotazníku a my vám na ní odpovíme.

Co je k práci v programu SciLearn English potřeba?

Program je podporován na počítačích, noteboocích, chromboocích a iPadech. Není podporován na smartphonech a tabletech s andriodem. K práci s programem Clear Fluency (cca po 4 měsících s programem Fast ForWord) jsou potřeba kompatibilní sluchátka s mikrofonem (nebo některé novější přístroje fungují i bez nich).

Jak často je možné v programu pracovat?

Přístup k programu je během zakoupených měsíců neomezený, student může pracovat jak často a jak dlouho chce - program si v každém okamžiku "pamatuje", kde student skončil, a plynule naváže při dalším přihlášení. Režim individuálního učení s programem je tedy možné plně přizpůsobit časovým možnostem studenta a jeho chuti pracovat. Samozřejmě intenzivnější výuka s sebou nese rychlejší pokroky :-).

Mohou v rámci jednoho přístupu pracovat sourozenci, kteří jsou na podobné úrovni angličtiny?

Program se přizpůsobuje s každým kliknutím úrovni studenta. Takže i když 2 studenti budou mít podobnou úroveň angličtiny, každému půjde něco jiného a bude mít nedostatky v něčem jiném. Pokud by se tedy u jednoho přístupu střídali dva žáci, nebude postupovat ani jeden z nich, protože program se během lekce přizpůsobů jednomu a při druhé lekci se bude přizpůsobovat druhému a nebude možné se posunout dopředu.

Dá se zakoupit přístup jen k asistentu anglického čtení?

V rámci přístupu si žák (většinou po dohodě s učitelem) zvolí program, ve kterém chce pracovat. Pokud by měl zájem pracovat jen s asistentem anglického čtení, je to možné. Cena přístupu je stejná a žák si to může kdykoliv rozmyslet a v následujícím kalendářním měsíci přepnout do programu Fast ForWord (tj. 1. a 2. krok viz prezentace).

O lektorce

Jmenuji se Veronika Bystryčanová a jsem učitelkou angličtiny, přírodopisu a zeměpisu na ZŠ v Háji ve Slezsku, momentálně na mateřské dovolené. Jsem vyškolenou lektorkou revolučního programu SciLearn, který na základě seriózních vědeckých studií o lidském učení pomáhá dětem i dospělým k lepší angličtině. Působím také jako nezávislá certifikovaná lektorka kurzu znakování a přirozené komunikace pro batolátka a kurzu Poznáváme svět inspirovaného Montessori pedagogikou (v rámci programů Baby Signs® a Go Kids!®) v Ostravě-Porubě.

Už od dob studia učitelství a po celou dobu mé učitelské praxe ráda hledám možnosti zlepšení kvality výuky. Pravidelně se vzdělávám v oblasti pedagogiky i angličtiny, ze které jsem v roce 2015 získala certifikát CAE (C1 Advanced). Zapojila jsem se také do vývoje nových učebnic angličtiny Bloggers. Angličtinu jsem před mateřskou dovolenou učila na Hájecké základní škole 5 let ve všech ročnících od 3. do 9. třídy. Žáky jsem pravidelně vedla také k účasti na anglické olympiádě.

Věřím že znalost anglického jazyka je v dnešním světě zcela zásadní a v budoucnu se bez něj neobejdeme. I proto se snažím, aby se kvalitní vzdělání dostalo ke všem, kteří o něj mají zájem.

Více o mně a službách které nabízím můžete najít na mém webu www.rozumetdetem.cz.