International School Olomouc

Představení programu pro rodiče žáků z International School Olomouc. 

V současné době probíhá zjišťování zájmu rodičů o tento program a v případě, že se najde dostatečný počet zájemců, program může být spuštěn již v tomto školním roce.

Video představení programu SciLearn English

Tato prezentace byla původně natočena pro Sunny Canadian International School, kde tento program žáci využívají již od šk. roku 2016/17. Věříme, že vám poskytne dostatek informací k tomu, abyste se mohli rozhodnout, zda byste o tento program měli pro vaše dítě zájem.


Vyjádřete svůj názor a vyzkoušejte si program zdarma


Pomozte vašim žákům ovládnout angličtinu až 4x rychleji

Díky neurovědě je možné učit se angličtinu jako rodilý mluvčí. Jde to snadno a hlavně rychle!

Unikátní program podobný počítačové hře vytvořený předními neurovědci pracuje ve 3 krocích:

  • 1
    Připraví mozek na angličtinu
  • 2
    Intenzivně trénuje vše v angličtině
  • 3
    Koučuje výslovnost a čtení

Pravidelné výkazy práce studenta

Učitel, rodiče i žák dostává pravidelné výkazy práce, kde se dozví jak žák pracuje, kde chybuje, kolik mu chybí do ukončení cvičení. Výkazy pro studenta jsou motivační a informační, rodič má přehled, zda žák plní své úkoly a jak mu to jde. Učitel má přístup k podrobným informacím, které mu umožní pomoci studentovi s tím, co potřebuje.

V čem je program vyjímečný

Program byl zkoumán i na světově známých univerzitách a je hodnocený jako #1 na rozvoj anglických dovedností institucí ministerstva školství USA (WWC).

  • 1
    Kognitivní trénink zrychluje učení
    Jako jediný program na světě nejprve vytvoří otisky anglických fonémů a trénuje kognitivní funkce v angličtině, což mnohonásobně zrychlí učení angličtiny.
  • 2
    Unikátní úroveň adaptivity programu využívající AI
    Program se studentovi přizpůsobuje s každým kliknutím myši, neztrácí čás tím, co umí a trénuje jen to, co potřebuje.
  • 3
    Sleduje a opravuje výslovnost studenta
    Jako jediný program na světě dokáže sledovat studenta při plynulém čtení, opravuje jeho výslovnost a koučuje žáka ve všech aspektech čtenářských dovedností.

Pro koho je program vhodný

  1. ELL žáci (nerodilí mluvčí), kteří zatím nedosáhli akademické úrovně angličtiny na úrovni rodilého mluvčí ve svém ročníku
  2. Žáci s poruchou/potížemi učení (soustředění, paměť, auditorní zpracování, exekutivní funkce, dyslexie atd.)
  3. Žáci, kteří chtějí zlepšit akademické výsledky (včetně nadaných žáků)

Reference rodičů ze Sunny Canadian International School

Jakou zkušenost mají žáci, kteří již pracují s programem

Program je velice hezky zpracován. Vypadá jako počítačová hra. Děti v programu už pracují pravidelně třetím rokem. Je vidět, že se zlepšují. Program dělají 5 x týdně – 30 minut. Vyzkoušeli jsme i variantu 3 x týdně – 50 minut. Ale nejvíce jim vyhovuje první varianta. Program zvládají dělat po škole. Program se přizpůsobuje podle toho, jak se zlepšují. Vždy vědí, jestli odpověděly správně. Rozšiřují si i slovní zásobu. Někdy se jim do programu nechce. Ale když začnou, vždy ho dokončí. A mají velkou radost, když dodělají daný level a posunou se dále. Myslíme si, že program jim velice pomáhá v porozumění a také v gramatice. Určitě bychom ho doporučili ostatním.
Němcoviv programu pracují naše 2 děti
„ Dcera dělá program již od března. Hlavní přínos programu je pro nás v samostatnosti. Dcera dělá cvičení bez naší pomoci. S námi totiž procvičovat angličtinu nad rámec úkolů nechtěla, respektive to bylo vždy s velkým odporem. Program je po vizuální stránce velice pěkně zpracován... “
Dana PravdováV programu pracuje dcera.
"... dcera nežije v biligvní rodině, doma na ní nikdo nemluví anglicky. S angličtinou přijde do styku pouze ve škole (předtím v mateřské školce SCIS), přesto vidíme velký posun. Nevím zda je to díky SciLearn nebo díky výborné praci Alicii Darychuk, ale jistě by bez SciLearn, který dělala i o prazdninách, kdy téměř na 2 měsíce byla bez aj komunikace, měla možná problém v září se do angličtiny plynule dostat...."
Markéta PorkertV programu pracuje maminka i dcera
"Program používám ke zlepšení své angličtiny od května. Musím říci, že se jedná o velmi nenásilnou formu procvičování angličtiny. Nemohu zatím posoudit efektivitu, ale program je zábavný. Zvolila jsem 5x týdně 30 minut, více času na procvičování bych hledala jen těžko. Můj syn, když viděl, že denně trénuje si chtěl program také vyzkoušet, tak jsem ho nově nyní objednala i pro něj."
Hana SmutkováV programu pracuje maminka i syn

Často kladené otázky

Pokud máte další otázku, napište ji do dotazníku a my vám na ní odpovíme.

Dá se program zakoupit na jinou dobu než na 1 školní rok?

V rámci školní nabídky, stojí program 3 600 Kč na celý školní rok až do 31. 8. bez ohledu na to, kolik měsíců v roce žák pracuje. Mimo školu lze program zakoupit za ceny od 4500 Kč/čtvrtletí.

Mohou v rámci jednoho přístupu pracovat sourozenci, kteří jsou na podobné úrovni angličtiny?

Program se přizpůsobuje s každým kliknutím úrovni studenta. Takže i když 2 studenti budou mít podobnou úroveň angličtiny, každému půjde něco jiného a bude mít nedostatky v něčem jiném. Pokud by se tedy u jednoho přístupu střídali dva žáci, nebude postupovat ani jeden z nich, protože program se během lekce přizpůsobí jednomu a při druhé lekci se bude přizpůsobovat druhému a nebude možné se posunout dopředu.

Dá se zakoupit přístup jen k asistentu anglického čtení?

V rámci přístupu si žák (většinou po dohodě s učitelem) zvolí program, ve kterém chce pracovat. Pokud by měl zájem pracovat jen s asistentem anglického čtení, je to možné. Cena přístupu je stejná a žák si to může kdykoliv rozmyslet a v následujícím kalendářním měsíci přepnout do programu Fast ForWord (tj. 1. a 2. krok viz prezentace).

Máte o program zájem?

Program information in English

You can speed up how quickly your English language learner students develop English using the same 3-step approach that other international schools are using now. Our Build English Fast™ solution uses patented technology to:  

 

  • 1
    Prepare the brain to “hear” English.
    With a brain “wired” for Spanish or any other language, English-language learning can be slow and labored. Through English sound training exercises, your students' brains become "wired" to hear and quickly process the phonemes of English.
  • 2
    Provide your students with 1000s of opportunities to practice
    grammar, vocabulary, and listening skills using fun exercises that respond to each student.
  • 3
    Listen and support your students as they speak and read aloud.
    Using advanced speech recognition technology allows you to offer support to a whole classroom of students, all at the same time.

Our Build English Fast™ solution is a combination of Fast ForWord® software (the top-ranking ELD intervention on What Works Clearinghouse) and Reading Assistant™ software, which listens to students as they read aloud.

Stuck at Intermediate?

Don’t let your students plateau. So many English Language Learners struggle to move beyond the basic and intermediate levels, but when a group of Deer Valley, AZ USD English Language Learners used the Fast ForWord program, 68% of the “Intermediate” students moved up to Proficient in less than a school year.

A unique neuroscience based program designed to improve your child's English skills. This program is currently rated #1 for English language skills development by WWC (The What Works Clearinghouse within the U.S. Department of Education), a central and trusted source of scientific evidence on education programs. 

Unlike other programs for improving English, Fast ForWord is focused on building and strengthening the brain networks essential for developing full language proficiency. This program is used by many international schools around the world and by schools in English-speaking countries to help English learners achieve full academic English level faster. As a part of this brain training, students improve memory, attention, processing and sequencing skills - all contributing to better academic achievements overall, not only in English lessons.

Fast ForWord is an online reading intervention that uses the principles of neuroplasticity–the ability of the brain to rewire and improve–to accelerate English language learning. It is also the top ranked intervention for English language development on What Works Clearinghouse!

What skills does it target?

  • Builds the phonemic map in the brain for the English language
  • Helps to speed up English language acquisition
  • Teaches new vocabulary
  • Targets listening comprehension and following directions
  • Incorporates all forms of English grammar, simple to complex

Reading Assistant is the only online reading tool that uses speech recognition to support English Language Learners as they read aloud.

How does it work?

  • Acts as a non-judgmental listener, guiding English Language Learners (ELLs) through just-right reading selections
  • Corrects ELLs when they misread a word
  • Builds ease and comfort with speaking and reading in English
  • Helps to build language and reading fluency

Build the English Language Learner's Brain

Presented by Dr. Martha S. Burns (webinar recording)

In this webinar Dr. Martha Burns explains the challenges that English Language Learners (ELLs) face and how to build English skills fast. She also explains why SciLearn English (Fast ForWord and Reading Assistant programs) are uniquely positioned to help ELL students. The Q&A section of the webinar has been edited with slides to provide better clarity.