International School Olomouc
Představení programu pro rodiče žáků z International School Olomouc.
V současné době probíhá zjišťování zájmu rodičů o tento program a v případě, že se najde dostatečný počet zájemců, program může být spuštěn již v tomto školním roce.


Video představení programu SciLearn English
Tato prezentace byla původně natočena pro Sunny Canadian International School, kde tento program žáci využívají již od šk. roku 2016/17. Věříme, že vám poskytne dostatek informací k tomu, abyste se mohli rozhodnout, zda byste o tento program měli pro vaše dítě zájem.
Pomozte vašim žákům ovládnout angličtinu až 4x rychleji
Díky neurovědě je možné učit se angličtinu jako rodilý mluvčí. Jde to snadno a hlavně rychle!
Unikátní program podobný počítačové hře vytvořený předními neurovědci pracuje ve 3 krocích:
- 1Připraví mozek na angličtinu
- 2Intenzivně trénuje vše v angličtině
- 3Koučuje výslovnost a čtení

Pravidelné výkazy práce studenta
Učitel, rodiče i žák dostává pravidelné výkazy práce, kde se dozví jak žák pracuje, kde chybuje, kolik mu chybí do ukončení cvičení. Výkazy pro studenta jsou motivační a informační, rodič má přehled, zda žák plní své úkoly a jak mu to jde. Učitel má přístup k podrobným informacím, které mu umožní pomoci studentovi s tím, co potřebuje.

V čem je program vyjímečný
Program byl zkoumán i na světově známých univerzitách a je hodnocený jako #1 na rozvoj anglických dovedností institucí ministerstva školství USA (WWC).
- 1Kognitivní trénink zrychluje učeníJako jediný program na světě nejprve vytvoří otisky anglických fonémů a trénuje kognitivní funkce v angličtině, což mnohonásobně zrychlí učení angličtiny.
- 2Unikátní úroveň adaptivity programu využívající AIProgram se studentovi přizpůsobuje s každým kliknutím myši, neztrácí čás tím, co umí a trénuje jen to, co potřebuje.
- 3Sleduje a opravuje výslovnost studentaJako jediný program na světě dokáže sledovat studenta při plynulém čtení, opravuje jeho výslovnost a koučuje žáka ve všech aspektech čtenářských dovedností.
Pro koho je program vhodný
- ELL žáci (nerodilí mluvčí), kteří zatím nedosáhli akademické úrovně angličtiny na úrovni rodilého mluvčí ve svém ročníku
- Žáci s poruchou/potížemi učení (soustředění, paměť, auditorní zpracování, exekutivní funkce, dyslexie atd.)
- Žáci, kteří chtějí zlepšit akademické výsledky (včetně nadaných žáků)

Reference rodičů ze Sunny Canadian International School
Jakou zkušenost mají žáci, kteří již pracují s programem
Program je velice hezky zpracován. Vypadá jako počítačová hra. Děti v programu už pracují pravidelně třetím rokem. Je vidět, že se zlepšují. Program dělají 5 x týdně – 30 minut. Vyzkoušeli jsme i variantu 3 x týdně – 50 minut. Ale nejvíce jim vyhovuje první varianta. Program zvládají dělat po škole. Program se přizpůsobuje podle toho, jak se zlepšují. Vždy vědí, jestli odpověděly správně. Rozšiřují si i slovní zásobu. Někdy se jim do programu nechce. Ale když začnou, vždy ho dokončí. A mají velkou radost, když dodělají daný level a posunou se dále. Myslíme si, že program jim velice pomáhá v porozumění a také v gramatice. Určitě bychom ho doporučili ostatním.
„ Dcera dělá program již od března. Hlavní přínos programu je pro nás v samostatnosti. Dcera dělá cvičení bez naší pomoci. S námi totiž procvičovat angličtinu nad rámec úkolů nechtěla, respektive to bylo vždy s velkým odporem. Program je po vizuální stránce velice pěkně zpracován... “
"... dcera nežije v biligvní rodině, doma na ní nikdo nemluví anglicky. S angličtinou přijde do styku pouze ve škole (předtím v mateřské školce SCIS), přesto vidíme velký posun. Nevím zda je to díky SciLearn nebo díky výborné praci Alicii Darychuk, ale jistě by bez SciLearn, který dělala i o prazdninách, kdy téměř na 2 měsíce byla bez aj komunikace, měla možná problém v září se do angličtiny plynule dostat...."
"Program používám ke zlepšení své angličtiny od května. Musím říci, že se jedná o velmi nenásilnou formu procvičování angličtiny. Nemohu zatím posoudit efektivitu, ale program je zábavný. Zvolila jsem 5x týdně 30 minut, více času na procvičování bych hledala jen těžko. Můj syn, když viděl, že denně trénuje si chtěl program také vyzkoušet, tak jsem ho nově nyní objednala i pro něj."
Často kladené otázky
Pokud máte další otázku, napište ji do dotazníku a my vám na ní odpovíme.
Dá se program zakoupit na jinou dobu než na 1 školní rok?
Mohou v rámci jednoho přístupu pracovat sourozenci, kteří jsou na podobné úrovni angličtiny?
Dá se zakoupit přístup jen k asistentu anglického čtení?
Máte o program zájem?
Program information in English

You can speed up how quickly your English language learner students develop English using the same 3-step approach that other international schools are using now. Our Build English Fast™ solution uses patented technology to:
- 1Prepare the brain to “hear” English.With a brain “wired” for Spanish or any other language, English-language learning can be slow and labored. Through English sound training exercises, your students' brains become "wired" to hear and quickly process the phonemes of English.
- 2Provide your students with 1000s of opportunities to practicegrammar, vocabulary, and listening skills using fun exercises that respond to each student.
- 3Listen and support your students as they speak and read aloud.Using advanced speech recognition technology allows you to offer support to a whole classroom of students, all at the same time.
Our Build English Fast™ solution is a combination of Fast ForWord® software (the top-ranking ELD intervention on What Works Clearinghouse) and Reading Assistant™ software, which listens to students as they read aloud.
Stuck at Intermediate?

Don’t let your students plateau. So many English Language Learners struggle to move beyond the basic and intermediate levels, but when a group of Deer Valley, AZ USD English Language Learners used the Fast ForWord program, 68% of the “Intermediate” students moved up to Proficient in less than a school year.

A unique neuroscience based program designed to improve your child's English skills. This program is currently rated #1 for English language skills development by WWC (The What Works Clearinghouse within the U.S. Department of Education), a central and trusted source of scientific evidence on education programs.
Unlike other programs for improving English, Fast ForWord is focused on building and strengthening the brain networks essential for developing full language proficiency. This program is used by many international schools around the world and by schools in English-speaking countries to help English learners achieve full academic English level faster. As a part of this brain training, students improve memory, attention, processing and sequencing skills - all contributing to better academic achievements overall, not only in English lessons.

Fast ForWord is an online reading intervention that uses the principles of neuroplasticity–the ability of the brain to rewire and improve–to accelerate English language learning. It is also the top ranked intervention for English language development on What Works Clearinghouse!
What skills does it target?
- Builds the phonemic map in the brain for the English language
- Helps to speed up English language acquisition
- Teaches new vocabulary
- Targets listening comprehension and following directions
- Incorporates all forms of English grammar, simple to complex

Reading Assistant is the only online reading tool that uses speech recognition to support English Language Learners as they read aloud.
How does it work?
- Acts as a non-judgmental listener, guiding English Language Learners (ELLs) through just-right reading selections
- Corrects ELLs when they misread a word
- Builds ease and comfort with speaking and reading in English
- Helps to build language and reading fluency
Build the English Language Learner's Brain
Presented by Dr. Martha S. Burns (webinar recording)
In this webinar Dr. Martha Burns explains the challenges that English Language Learners (ELLs) face and how to build English skills fast. She also explains why SciLearn English (Fast ForWord and Reading Assistant programs) are uniquely positioned to help ELL students. The Q&A section of the webinar has been edited with slides to provide better clarity.