Řešení nefungujících odkazů po registraci
Zaregistrovali jste se, abyste získali přístup k demo programu na vyzkoušení, přístup k webináři nebo k nějakému materiálu zdarma, a nedaří se Vám přístup získat?
- Možná jste neproklikli odkaz v emailu s GDPR potvrzením. Jděte do své emailové schránky a najděte email, v kterém klikněte na potvrzovací odkaz, že jste to Vy. Hledejte email z adresy info@scilearn.cz
Možná Vás to stále vrací při prokliku nějakého odkazu z emailu na registrační stránku? Níže jsou možné důvody, proč tomu tak je, a jak je řešit:
- Nepoužíváte stejný prohlížeč pro registraci i otevření odkazu s přístupem z emailu. Je nutné, abyste se registrovali ve stejném přístroji a stejném prohlížeči, jako proklikáváte (po potvrzení GDPR emailu) odkaz přístupu k demu, ebooku nebo webináři z emailu. Pokud se totiž například zaregistrujete na mobilu v jednom prohlížeči a odkaz v emailu s přístupem prokliknete z počítače nebo z mobilu, ale v jiném prohlížeči, pak přístup nebude fungovat. Řešením je otevřít odkaz s přístupem z emailu v tom samém prohlížeči (a přístroji), jako jste se registrovali.
- Nemáte povolené cookies. Pokud proklikáváte odkaz s přístupem ve stejném prohlížeči jako jste se registrovali, a přesto se nemůžete dostat k webináři nebo e-booku, je možné, že nemáte povolené cookis ve Vašem prohlížeči. Stačí je povolit nebo se zaregistrovat znovu v prohlížeči, kde je povolené máte.
- Email s odkazem na e-book nebo webinář Vám spadl do spamu. Zkuste ho najít tam, email se odesílá okamžitě po potvrzení registrace kliknutím na potvrzovací tlačítko v potvrzovacím emailu.
Pokuste se splnit nutné technické podmínky, aby Vám mohly chodit naše emaily týkající se kampaně, protože v emailech obdržíte kromě inspirací také časově omezené nabídky na slevy nebo bonusy.