Speciální nabídka
pro účastníky konference Neurověda ve vzdělávání VIII.
I Vaši školáci se mohou naučit skvěle anglicky!
Je jen potřeba zvolit metodu, která je pro mozek přirozená a zábavná.
A právě takovou metodu vytvořenou neurovědci Vám níže představíme a navíc si ji můžete zdarma vyzkoušet.
Žáci zvládnou dosáhnout maturitní úrovně angličtiny už na základní škole.
Poslech
Výslovnost
Čtení
Slovní zásoba
Gramatika
Tvorba vět
Unikátní program na výuku angličtiny vytvořený předními neurovědci
Vypadá to jako počítačová hra. Obrázky, animované postavičky, mluvená řeč a zvuky, které vám po každém pokusu dají vědět, zda jste odpověděli správně či ne, takže váš mozek hned ví, co si má pamatovat a co ne. A nezapomeňme na body a extra bonusy když vám to jde 🙂
I když to vypadá jako hra, nenechte se mýlit. Mozek se učí pokusem a omylem v ohromné frekvenci kolem 800 pokusů za hodinu. Trpělivě s vámi trénuje vše, co je potřeba. Jakmile začínáte odpovídat správně, program vám začne přidávat na obtížnosti. Učíte se tak mnohem zábavněji a hlavně několikanásobně rychleji.
Jak to funguje?
Program je k dispozici kdekoliv máte přístup k internetu a počítači. Během zakoupených kalendářních měsíců má student neomezený přístup k lekcím. Program v prvním kroku připraví mozek na angličtinu, aby další učení šlo snadněji a rychleji. Program je 100% adaptivní, což znamená, že se s každým kliknutím přizpůsobuje studentovi. Cokoliv studentovi jde, projde rychle a čas efektivně využívá tím, že se soustředí na oblasti, ve kterých má nedostatky. Díky propracovanému systému různých cvičení, které rafinovaně trénují anglické dovednosti, najednou student zjistí, jak moc se posouvá. Detaily toho, co se v programu skrývá, vám vysvětlíme ve videu.
Tohle může být příběh i Vašich školáků...
„Kdo nezažil, neuvěří... K programu jsme se přidali již před 3 lety na doporučení přátel a jsme tomu skutečně moc rádi. Náš syn (dysgrafik, dysortografik, dyslektik - 12 let) opravdu zlepšuje svůj cit pro jazyk.. nejen ten anglický. Dcerka (10 let) se opravdu velmi zásadně posunula ve větné stavbě, přirozeném vnímání jazyka a když anglicky promluví, její výslovnost nás uvádí v úžas. Když slyšíte své dítě ve druhé třídě, jak si opakuje nahlas - touch the blue circle - pochopíte, jaká je to paráda... Pro všechny, pro něž je vzdělání dětí tak důležité, jako pro nás, jsou prostředky za SciLearn English skvělou investicí."
„Do scilearn se zapojily moje tři děti postupně jak rostly. Scilearn je baví, neodmítají si k němu sednout, angličtinu mají rádi. Nejstarší dcera čte a mluví anglicky skvěle, filmy už odmítá sledovat v rodném jazyce a v původním znění jim bez problémů rozumí. Mladší kluci se zlepšují a je super, že jsou 3x týdně v kontaktu s angličtinou. Na scilearn oceňuji časovou flexibilitu (program si můžete zapnout tehdy, když Vám to vyhovuje), samostatnost (dítě je schopno si ho zapnout a ovládat samo) a kvalitu (dítě se učí angličtinu zábavným způsobem, posouvá se dopředu postupně). “
"Moje dcera Klára (4. třída) byla letos na příměstském táboře s rodilou mluvčí (Kanada), bez česky mluvícího dalšího lektora. jednalo se o malou skupinu stejně starých dětí. Byla schopná se bez problémů dorozumět (na rodíl od ostatních dětí, které za ní prý pořád chodily: "zeptej se jí, jestli...." ). Měla z toho velkou radost a já taky. Jsem přesvědčená, že hlavním důvodem bylo používání SciLearn programu, který využíváme přibližně dva roky. Žádné další kroužky kromě školní angličtiny od 3. třídy, kdy s angličtinou začala, nemá."
„Kristýnka začala ve 4. třídě. První výsledky jsme viděli už po pár měsících, ale opravdový zlom nastal po zhruba 8 měsících, kdy se ve škole zlepšila i v českém čtení a jiných předmětech. V páté třídě vyhrála školní anglickou olympiádu, v šesté třídě byla druhá na okrese a pak vyhrála. S rezervou udělala Cambrige zkoušky A2, v patnácti letech zvládla úroveň B2 a v osmnácti C1. Lze dosáhnout skvělých výsledků i přes dyslexii, ADD. Rozhodně mohu program Fast ForWord doporučit.“
„Děti se na angličtinu těší, byť jsou momentálně v pubertálním věku a do všeho je člověk musí nutit, do angličtiny ne 🙂 Výuku bych určitě doporučila, děti hýří různými hláškami v angličtině, které znají právě například z výukových materiálů, kdykoliv potřebuji něco přeložit, jdu za nimi a oni už ví i jemné nuance mezi slovíčky, co by se určitě neřeklo, nebo naopak, co se hodí víc. Pokud potřebuji něco s lektorkou zařídit, je vždy přístupná a ochotná a změnu v programu udělá v podstatě ihned.“
"Moduly pro přípravu mozku na angličtinu byly velmi zvláštní, docela mě bavily a byly jednoduché, ale nejdříve jsem si myslel, že mi to výrazně nepomůže. A pak se stal zázrak, začal jsem sledovat seriál Přátelé bez anglických titulků a rozumím tolik, že už dokážu zachytit děj, docela se zabavit a nemám k tomu odpor jako jsem měl ještě před měsícem. Věřím, že progres bude pokračovat. Líbí se mi komunikace – lektorka mi vždy vše srozumitelně vysvětlí, reaguje a vyřeší vše obratem, doporučuji, je to nejvhodnější řešení pro mě."
Řešení pro základní a střední školy
Zlepšení výuky angličtiny pomocí digitálních technologií
Milióny žáků a studentů po celém světě využívají tento program vytvořený týmem neurovědců, který nejprve připraví mozek na angličtinu a postupně naučí studenty v angličtině myslet, vnímat jí jako svou mateřštinu a správně vyslovovat.
SciLearn English je jediná počítačová hra, která připraví mozek na angličtinu. Učení jde pak snadno a rychle. Dovede vaše žáky až k úplnému zvládnutí jazyka. Pro začátečníky i pokročilé.
Až 4x rychlejší postup žáků v angličtině
Snadná implementace
Inkluzivní pro všechny
BONUS navíc: trénink kognitivních funkcí obsažený v programu často zlepší prospěch žáků i v jiných předmětech.
Vyberte si variantu,
která je pro vaši školu nejlepší
Varianta #1
Program pro žáky na doma
Seznámíte rodiče žáků s možností vstupu do programu a my se postaráme o vše ostatní. Navíc dáme žákům velkou slevu a možnost, aby si mohli program vyzkoušet třeba i jen na 1 měsíc. Vaši učitelé s tím nebudou mít žádnou práci navíc, jen budou benefitovat z toho, jak se jejich žáci rychle zlepšují v angličtině.
Varianta #2
Využití programu ve škole
Pokud vaši učitelé chtějí program využívat ve škole nebo ho zadávat jako domácí úkol, je pro vás lepší možnost implementace programu do školy. Tato varianta má několik výhod. Kromě toho, že je to pro žáky levnější, učitelé získají přístup do administrace programu a k nespočetnému množství materiálů a metodických listů pro práci v hodině.
TIP: Přecházíte na novou výuku informatiky a hledáte cestu, jak rozvinout digitální kompetence žáků v předmětech jako je angličtina? SciLearn English vám to umožní.
Využití programu ve škole
Pokud do programu chcete zapojit více než 20 žáků a vaši učitelé chtějí žáky v práci s programem podpořit, tahle varianta je vhodná pro vás.
Co budete potřebovat před začátkem implementace:
- Získat alespoň jednoho angličtináře, který do toho chce jít.
- Rozhodnout, zda program budou hradit žáci/rodiče, nebo ho budete hradit z prostředků školy (ze zkušeností doporučujeme, aby se rodiče alespoň spolupodíleli na úhradě nákladů na program, žáci pak obvykle více pracují a tím mají lepší výsledky).
- Zjistit zájem žáků/rodičů (s tím Vám rádi pomůžeme, program můžeme představit osobně, nebo vytvoříme webovou stránku pro vaši školu s webinářem pro rodiče a zápisovým formulářem). Pokud se najde 20 zájemců, můžete přejít k implementaci.
Implementace je snadná. Na dálku vyškolíme Vaše učitele v čase, kdy se jim to hodí, a dáme jim přístup ke všemu, co budou k úspěšnému využívání programu potřebovat. Zpravidla do 2 týdnů můžete začít.
Potřebujete pomoci přesvědčit angličtináře?
I s tím Vám rádi pomůžeme. Napište nám a my vám dáme přístup pro angličtináře do programu i učitelské administrace na 1 měsíc zdarma. Za měsíc si učitel angličtiny zvládne vše osahat a vyzkoušet. Jsme si jisti, že pak programu neodolá. 🙂
Jak to bude probíhat? Učitel angličtiny získá na 1 kalendářní měsíc přístup do administrace programu, kde jednoduše založí účet v programu pro sebe nebo pro své dítě, aby si vyzkoušel jednak jak program funguje pro studenta, ale také jak je jednoduché pro učitele takový účet spravovat a co všechno mu administrace nabízí. Zjistí například, že díky informacím v administraci může snadno individualizovat výuku podle znalostí a dovedností žáka a rychle zjistí jak si kdo plní úkoly.
Pokud máte zájem si program takto vyzkoušet, vyplňte prosím formulář. Budeme Vás kontaktovat, abychom se domluvili na dalším postupu.
Reference - učitelé
Dita Břečková, ředitelka AMA School
Adventure Montessori Academy Most ( AMA School o.p.s.)
Jako ředitelka Adventure Montessori Academy Most ( AMA School o.p.s.) a zároveň maminka dětí, které s programem pravidelně pracují, jsem z tohoto programu nadšená. Vidím veliké pokroky u školních i mých vlastních dětí. Zároveň je potřeba říci, že je obrovský rozdíl mezi dětmi, které s programem pracují pravidelně či intenzivněji, což znamená i z domova. U nás ve škole najdeme v rozvrhu 2-3x týdně čas na SciLearn English program, ale některé děti pracují i 5x týdně a dosahují mnohem lepších výsledků než děti, u nichž to doma rodiče nepodpoří.
Program je zpracován krásně graficky, děti to baví a těší se na každý nový modul. Já osobně jsem unešená z programu Reading Asistent, kde děti mohou číst, naučit se v angličtině správně vyslovovat a bez přítomnosti učitele je program vede a opravuje jejich případné nedostatky ve výslovnosti. Texty jsou velmi zdařilé.
S programem u nás pracují děti od 5 let, tedy předškoláci, a pak celá ZŠ od 1. až po 9.ročník. Díky úvodnímu testu program zjistí, kde které dítě je, a podle toho připraví velmi individuálně následnou práci. S novým školním rokem již budeme s programem pracovat třetí rok. Kombinace SciLearn English programu a celodenní přítomnosti našeho anglicky hovořícího učitele v každé třídě během celého roku vede k maximálnímu využití možnosti, jak efektivně, rychle a velmi dobře naučit děti v angličtině hovořit, číst, psát i myslet. Už teď se těším, kdy naše děti vyčerpají veškerý obsah, který je pro ně v programu SciLearn English připraven a vlastně už nebudou potřebovat tento krásný edukativní nástroj. Doporučila bych každé škole a každému rodiči, aby tímto programem podpořili výuku anglického jazyka u svých dětí.
Martina Weinhöferová - učitelka na 1. stupni ZŠ Hany Benešové v Borech
ZŠ Hany Benešové v Borech
..... Už po prvních třech měsících jsem viděla u sebe takový pokrok, že mi bylo jasné, že bych si přála zpřístupnit tento program mým žákům, kteří měli od září začínat ve 3. třídě s angličtinou.... Momentální situace je taková, že od září (tj. 6 měsíců) v mé třídě s programem pracuje 22 dětí z 25, plus někteří jejich rodiče a sourozenci. ...... Jejich výsledky jsou takové, že mají opravdu krásnou výslovnost a intonaci. V hodinách angličtiny na ně mluvím prakticky stále anglicky a děti, i když nedokážou ještě na všechno odpovídat, rozumí. Dokážou ale říct mnohdy i celé věty naprosto přirozeně.
A poslechněte si také video, kde učitelka Martina W. mluví o tom, jak používá program se svými žáky ve třídě:
Ing. Markéta Matoušková, učitelka, s programem ve škole pracují od šk. roku 2015/16
ZŠ Montessori Mozaika
Od zavedení programu SciLearn English v naší škole jsem očekávala celkový posun v angličtině u všech dětí i těch nejmenších. Líbilo se mi, že je program ve formě počítačové hry, a tak děti baví. V praxi se ukázalo, že mladší děti pracovaly ještě intenzivněji než bylo domluveno a nadšeně zkoušely nové moduly. Některé ze starších dětí pracovaly i na čtecím modulu (Reading Assistant). Během pár měsíců přečetly spoustu knih a práce s programem je bavila. Jako učitelé jsme měli průběžný přehled o intenzitě práce žáků s programem. V hodinách s dětmi pracovala anglicky mluvící lektorka, která měla přehled o tom, na kterém modulu dané dítě právě pracuje a mohla tak výuku přizpůsobit potřebám žáků. Jako hlavní přínos vidím možnost navazující práce v hodinách a intenzivnější zapojení nejmenších dětí v angličtině ve škole, následně se nebojí zapojit do komunikace s anglicky mluvícím učitelem. Děti lépe rozumí a mají lepší výslovnost. Program bych doporučila všem učitelům, kteří chtějí využívat efektivní blended learning ve výuce angličtiny.
Mgr. Lucie Vancová, učitelka - s programem SciLearn English pracuje od září 2018 se skupinou prvňáčků
ZŠ Božkov, Plzeň
Prezentace programu mě zaujala na konferenci v Praze Neurověda ve vzdělávání 2018. Bylo to vzplanutí a výzva, vlastně jsem se chtěla přesvědčit, zda je to tak skvělé a efektivní , jak to bylo představeno. Vážila jsem si seriózních informací o tom, že program neslibuje výsledky bez práce, ale s prací, která však děti baví, je podložena poznatky neurovědy a dobrou zkušeností se zpětnou vazbou. Bylo skvělé i to, že řadu rodičů se nám podařilo přesvědčit o zakoupení účtů za poměrně přijatelnou částku.
Jediným problémem byla praktická stránka věci, a to samotné přihlašování do účtů, děti / 1.třída / měly velmi malou zkušenost s počítačem a neuměly psát. Řešením bylo rozdělení skupiny na menší počet. Za několik týdnů se situace zlepšila (poznámka: děti pracují 2x týdně ve třídě s učitelem a 1x týdně doma s rodiči).
K samotné výuce: program si děti velmi rychle osahaly a do práce se stále těší, což je to, co mě neustále přesvědčuje o tom, že jsme udělali správně. Program je výborným doplňkem ke klasické výuce angličtiny /1h týdně – velmi nízká hodinová dotace pro aj/ Myslím, že program je při této hod.dotaci stěžejním, což byl také impuls pro rodiče, kterým na výuce angličtiny záleží. Děti velmi dobře reagují, když na ně v průběhu hodiny mluvím anglicky, již nyní bych řekla, že mají přiměřenou slovní zásobu. Každé dítě prochází v programu svým tempem a tím je splněna zásada o respektování individualizace.
I sama na sobě jsem se přesvědčila, že tento způsob výuky mi velmi vyhovuje a výsledky na sobě opravdu také pozoruji. Výsledky a nadšení dětí z práce je důvod, proč bych program s čistým svědomím doporučila všem učitelům angličtiny.
Mgr. Lucie Drkalová, učitelka, ZŠ Gajdošova, Brno, pracuje s programem SciLearn English od šk. roku 2016/17
ZŠ Gajdošova - Brno
Když jsme s programem SciLearn English na naší škole začínali, byla jsem zvědavá a doufala jsem, že zaujme a posune dál jak dobré studenty, tak pomůže i těm, co s jazyky bojují.
Vedla jsem kroužek angličtiny a pozorovala jsem obrovský rozdíl mezi dětmi, které pracovaly pravidelně a pečlivě, a těmi, které práci v programu zanedbávaly. Děti, které pracovaly pravidelně, lépe rozuměly, rychleji reagovaly a nebály se mluvit. Navíc bylo úžasné pozorovat jejich obrovskou chuť a motivaci pracovat, učit se i uplatňovat nabyté znalosti. S takovými žáky se pracuje s radostí!
Program pomáhá dětem bez rozdílu jejich nadání. Jako učitelka jsem uvítala různé materiály a aktivity, které jsem si mohla stáhnout a zpestřit s nimi výuku. Pro žáky byla práce s programem často nejen velká zkouška trpělivosti, ale také zkušenosti, že i když nerozumí všemu, mohou z toho leccos pochopit, což vnímám jako největší přínos do života komunikace v cizím jazyce. Program mohu doporučit všem učitelům i žákům, kteří opravdu stojí o to naučit se anglicky.
Chcete více informací?
Reference
Foto ukázky
Video ukázky
Odpovědi na časté otázky
Kolik program stojí?
Jaké technické vybavení musí škola a žáci mít?
Je potřeba podepsat smlouvu?
Jak začít?
Děkujeme za váš projevený zájem.
Napište mi, prosím, kdy Vám můžu zavolat, abychom prodiskutovali Vaše možnosti, zodpověděla jsem Vaše otázky a domluvili jsme se na dalších krocích.
Děkuji, Ing. Martina Macháčková
Nejdříve to chci probrat - ozvěte se mi...
I když si třeba ještě nejste jisti, tak pokud Vás náš program oslovil, můžeme si nezávazně popovídat.
Vyplňte formulář a do zprávy napište, že jste účastníci konference Neurověda ve vzdělávání a my Vás budeme kontaktovat, zodpovíme vám případné otázky.
A když se rozhodnete do toho jít, tak vám pomůžeme program snadno a rychle spustit...
Chci si jen vyzkoušet demo zdarma
Vyberte správný formulář (testujete pro sebe nebo dítě nebo pro školu, organizaci či své studenty) a vyplňte ho, ať víme, kam vám můžeme poslat odkaz do dema a informace o programu na míru přímo vám.
Registrace vás samozřejmě k ničemu nezavazuje a z našeho seznamu se můžete kdykoliv odhlásit jedním kliknutím.
Školy a organizace
Testuju pro školu, jinou organizaci nebo jako lektor pro své studenty
Individuální výuka
Testuju pro sebe jako dospělého studenta nebo pro své dítě
V testech na české škole se 73% studentů zlepšilo o celou úroveň CEFR za 9 měsíců.
Pokrok, který se očekává za 3-4 roky školní angličtiny, ale téměř polovina čekých žáků ho nedosáhne.