Přístup do demo Scilearn English!
Program SciLearn English je JINÝ než běžné programy na angličtinu. V prvním kroku připravuje mozek na angličtinu - otiskuje anglické fonémy do mozku, aby další učení angličtiny šlo rychleji a lépe.
Tímto je program (r)evoluční a velmi se tak odlišuje od ostatních programů na výuku angličtiny. A proto se nezasvěcenému může stát, že význam jednotlivých cvičení a funkci dema nepochopí.
Pozor, program není podporován na mobilních telefonech a tabletech s androidem - demo Vám na těchto přístrojích nebude fungovat.
Abyste pochopily, proč se demo může zdát "takové jiné a neobvyklé, s takovým divným zvukem angličtiny", a mohli jste naplno odzkoušet, jak se vám v programu pracuje, podívejte se na tato videa. Pak pochopíte :-).
Program používá roztaženou řeč
Zní to divně, ale dělá to zázraky. Je to patentovaná technologie, kdy se postupně počítačové roztažení řeči snižuje, a na konci cvičení daleko lépe rozumíte mluvené řeči a znatelně se vám vylepší i výslovnost.
Čím je program tak výjimečný
Pokud jste ještě neviděli toto video z úvodní stránky, teď je ten nejvyšší čas mu věnovat 10 minut. Dozvíte se, proč běžné metody selhávají a jak to tento program pomůže vyřešit.
Pokud chcete vědět ještě víc pod pokličku toho, jak připravit mozek na angličtinu a efektivně se učit, shrnuli jsme všechno podstatné o efektivní výuce angličtiny do 35-minutového webináře.
Záznam zdarma webináře
JAK PŘIPRAVIT MOZEK NA ANGLIČTINU
...aby další učení angličtiny šlo rychleji a efektivněji
Chcete rychle najít odpověď na vaší otázku? Tady je obsah webináře:
- 0:00 Proč je tak těžké naučit se angličtinu
- 0:23 Přirozený vývoj řeči vs. běžná výuka angličtiny
- 5:22 Představení SciLearn English
- 6:37 Krok 1: Příprava mozku na angličtinu
- 16:26 Krok 2: Intenzivně trénuje vše v angličtině
- 22:58 Krok 3: Koučuje výslovnost a čtení
- 30.08 Jaké lze očekávat výsledky
- 34:01 3 důvody proč to funguje
Díky neurovědě je možné učit se angličtinu přirozeně,
jako rodilý mluvčí. Jde to snadno a hlavně rychle!
Vypadá to jako počítačová hra. Obrázky, animované postavičky, mluvená řeč a zvuky, které vám po každém pokusu dají vědět, zda jste odpověděli správně či ne, takže váš mozek hned ví, co si má pamatovat a co ne.
I když to vypadá jako hra, nenechte se mýlit. Mozek se učí pokusem a omylem v ohromné frekvenci kolem 800 pokusů za hodinu. Trpělivě s vámi trénuje vše, co je potřeba. Jakmile začínáte odpovídat správně, program vám začne přidávat na obtížnosti. Učíte se tak mnohem zábavněji a hlavně několikanásobně rychleji.
Vyzkoušejte demo programu!
Vyzkoušejte si program se svými dětmi na vlastní kůži. Stačí tedy vyzkoušet tyto doporučené moduly:
- Žáci 4.-6. tříd ZŠ by si měli vyzkoušet modul Foundations I (pro přípravu mozku na angličtinu).
- Žáci 7-9. třídy ZŠ, studenti SŠ nebo VŠ a dospělí zkouší modul Elements I a II (pro přípravu mozku na angličtinu).
- Žáci v 1. až 3. třídě by začínali krátkým předmodulem Reading Readiness, pak pokračují modulem pro přípravu mozku na angličtinu Foundation I.
Krok č. 1 - Příprava mozku na angličtinu
Cvičení podobná počítačové hře vám pomohou vytvořit otisky anglických fonémů (hlásek) v mozku - to, co každý anglický mozek má, jinak jde učení pomalu. Začnete angličtinu rychleji vnímat, lépe jí rozumět a vyslovovat. Připravte se ale na to, že tahle cvičení nejsou podobná žádné jiné angličtině - spousta pípání, zvuků a také počítačově roztažená řeč.
Zní to divně, ale funguje to! Proč? Poslechněte si video napravo.
Video ještě jednou 🙂 - je to opravdu důležité 🙂
Anglické dovednosti, které jsou v kroku osvojovány a posilovány
POSLECH
POROZUMĚNÍ
PŘÍPRAVA NA ŘEČ
FFW Foundations I
FFF Elements II.
FFW Foudations II
Krok č. 2 - Intenzivní trénink angličtiny
Trénujete slovní zásobu i gramatiku současně. Není prostor pro překladání a nudné učení gramatických pravidel. Angličtina se vám dostává doslova pod kůži a začínáte v ní přemýšlet. Učíte se z vlastních chyb, takže je klidně dělejte, vůbec nevadí, že slovům nerozumíte, program vám vždy ukáže správnou odpověď a vy si ji postupně zapamatujete.
Anglické dovednosti, které jsou v kroku osvojovány a posilovány
Gramatika
Čtení a psaní
Porozumění a mluvení
Krok č. 3 - Koučování výslovnosti a čtení
Tomuhle programu říkáme Asistent anglického čtení. Každý článek vám přečte rodilý mluvčí. Kliknete na slovo a ono se vysloví. Nahráváte se a program vám opravuje výslovnost. Testem zjistíte své porozumění. Velká knihovna textů vhodná od prvňáčků po vysokoškoláky, od počátečních úrovní až po úroveň C2.
Jak asistent anglického čtení funguje
PŘÍPRAVA SLOVNÍ ZÁSOBY
POSLECH A POROZUMĚNÍ
VÝSLOVNOST A KVÍZ
K tomuhle programu není k dispozici demo, ale ukážeme si, jak vše funguje.
Tohle může být příběh i Vašich dětí...
Chtěla jsem, aby děti uměly dobře anglicky. Ve škole se naučily barvy, školní předměty, trochu se představit, ale nic víc, a byl to boj donutit je, aby se učily, když je to nebavilo. Zkoušela jsem tedy různé formy výuky, ať už to byl konverzační kurz, který ovšem stál značnou sumu peněz, individuální výuku online či různé aplikace. Nic z toho ovšem nebylo zároveň zábavné, interaktivní a současné systematické a cenově přijatelné. Byla jsem už zoufalá. A taky jsem neměla moc peněz na to, abych platila každému zvlášť soukromého lektora a ještě dohlížela na to, zda se učí.
Když jsem objevila SciLearn, byla jsem ze začátku skeptická, předpokládala jsem, že to bude jedna z dalších položek, které odškrtnu jako vyzkoušené a neúčinné aplikace. Jak hluboce jsem se mýlila. Už velmi brzy se dostavily výsledky. Děti nejenže program bavil a nemusela jsem dohlížet na to, zda se učí, protože se prostě sami přihlásily a dělali si program, ale také se začaly zlepšovat jejich jazykové schopnosti. Dodneška si pamatuji, jak jsme jednou jeli autem a poslouchali jsme rádio. Najednou děti začali překládat písně, které dříve vůbec nevnímaly. Postupem času začaly sledovat Přátelé v angličtině bez titulků a dnes, asi po dvou letech používání programu SciLearn sledují nejen filmy v originále, ale pokud je nějaká kiha na trhu, která ještě není přeložená, a děti by ji si ji rády přečetly, koupíme ji, neb jim nedělá problém číst v angličtině.
Také začali děti chodit do online konverzace, kterou je možné taky přikoupit k programu a paní lektorka V. Svatošová dětem vybírá zajímavá témata, hodiny jsou interaktivní a vždy je ochotna pomoci, pokud potřebujeme něco v souvislosti s angličtinou.
Právě jsme se vrátili z cest po Skandinávii. Děti se zde domlouvaly nejen v obchodě, jako základní fráze, ale byli schopné konverzovat s paní na mole u moře, bavily se s paní v muzeu, objednali si nejen lístky do muzea, ale konverzovali i v kavárně a mohla bych s výčtem pokračovat.
Dceři je 13 a synovi 15 let, ale jsem si jistá, že bez programu SciLearn by se na takovou úroveň v klasickém školství nedostali dřív než, a kdo ví jestli, někdy v maturitním ročníku. Když mi někdo vykládá o problémech s učením se angličtiny, odkážu ho na SciLearn. Koupila jsem si ho taky a ted “paří” celá rodina.
Je to interaktivní a přitom se člověk učí a to vše za rozumnou cenu. Proto kudy chodtím, tudy SciLearn dopuručuji 🙂
Lenka Hadašová
maminka 2 dětí, lektorka němčiny a češtiny pro cizince
„Do scilearn se zapojily moje tři děti postupně jak rostly. Scilearn je baví, neodmítají si k němu sednout, angličtinu mají rádi. Nejstarší dcera čte a mluví anglicky skvěle, filmy už odmítá sledovat v rodném jazyce a v původním znění jim bez problémů rozumí. Mladší kluci se zlepšují a je super, že jsou 3x týdně v kontaktu s angličtinou. Na scilearn oceňuji časovou flexibilitu (program si můžete zapnout tehdy, když Vám to vyhovuje), samostatnost (dítě je schopno si ho zapnout a ovládat samo) a kvalitu (dítě se učí angličtinu zábavným způsobem, posouvá se dopředu postupně).
Silva Procházková
maminka 3 dětí
Moje dcera Klára (4. třída) byla letos na příměstském táboře s rodilou mluvčí (Kanada), bez česky mluvícího dalšího lektora. jednalo se o malou skupinu stejně starých dětí. Byla schopná se bez problémů dorozumět (na rodíl od ostatních dětí, které za ní prý pořád chodily: "zeptej se jí, jestli...." ). Měla z toho velkou radost a já taky. Jsem přesvědčená, že hlavním důvodem bylo používání SciLearn programu, který využíváme přibližně dva roky. Žádné další kroužky kromě školní angličtiny od 3. třídy, kdy s angličtinou začala, nemá.
Lucie Kuchařová
maminka Klárky
Kristýnka začala s programem SciLearn English pracovat ve 4. třídě. První výsledky jsme viděli už po pár měsících, ale opravdový zlom nastal po zhruba 8 měsících, kdy se ve škole zlepšila i v českém čtení a jiných předmětech. V páté třídě vyhrála školní anglickou olympiádu, v šesté třídě byla druhá na okrese a pak vyhrála. S rezervou udělala Cambrige zkoušky A2, v patnácti letech zvládla úroveň B2 a v osmnácti C1. Lze dosáhnout skvělých výsledků i přes dyslexii, ADD. Rozhodně mohu program Fast ForWord doporučit.“
Iveta Dufková
maminka Kristýnky, lektorka angličtiny
Co by vás ještě mohlo zajímat
Co o programu říkají studenti, kteří ho vyzkoušeli?
Jaké vybavení je potřeba k použití programu?
Rozhodněte se a vstupte na cestu k dokonalé angličtině s 30% slevou