Mají vaši žáci problémy s angličtinou?
Nerozumí mluvené angličtině a neumí správně reagovat?
Chcete vědět, co s tím?
To, že se velmi malé děti snadno učí jazyky, je známé. Méně známé je, že správně cíleným tréninkem mozku je možné znovu otevřít dovednost mozku snadno vstřebávat jazyk, kterou mozek měl v prvních letech života.
Hlavní důvod, proč nám řeč splývá, proč se nám zdá, že lidé mluví příliš rychle, drmolí a je těžké pochytit, co řikají, je to, že náš mozek není připravený na angličtinu,
Nedokážeme přesně správně vyslovovat. Máme problémy v angličtině přemýšlet, soustředit se, pamatovat si a rychle reagovat.
Celkově se náš mozek v angličtině chová jako mozek s poruchou učení... PROTOŽE NENÍ NA ANGLIČTINU PŘIPRAVEN.
Jeden z hlavních důvodů toho, že učení angličtiny jde tak těžko už od školních let a ještě hůře v dospělosti, je ten, že náš mozek nemá správně vytvořené otisky fonémů (hlásek) angličtiny. Tyto otisky se tvoří v prvních 6 – 9 měsících života tím, že na miminko někdo pravidelně hovoří daným jazykem.