Mají vaši žáci problémy s angličtinou?

Nerozumí mluvené angličtině a neumí správně reagovat?

To, že se velmi malé děti snadno učí jazyky, je známé. Méně známé je, že správně cíleným tréninkem mozku je možné znovu otevřít dovednost mozku snadno vstřebávat jazyk, kterou mozek měl v prvních letech života.

 

Hlavní  důvod, proč nám řeč splývá, proč se nám zdá, že lidé mluví příliš rychle, drmolí a je těžké pochytit, co řikají, je to, že náš mozek není připravený na angličtinu, 

Nedokážeme přesně správně vyslovovat. Máme problémy v angličtině přemýšlet, soustředit se, pamatovat si a rychle reagovat.

Celkově se náš mozek v angličtině chová jako mozek s poruchou učení... PROTOŽE NENÍ NA ANGLIČTINU PŘIPRAVEN.

Jeden z hlavních důvodů toho, že učení angličtiny jde tak těžko už od školních let a ještě hůře v dospělosti, je ten, že náš mozek nemá správně vytvořené otisky fonémů (hlásek) angličtiny. Tyto otisky se tvoří v prvních 6 – 9 měsících života tím, že na miminko někdo pravidelně hovoří daným jazykem.