Posílení výuky angličtiny pro vaši školu

Milióny žáků a studentů po celém světě využívají program vytvořený týmem neurovědců, který nejprve připraví mozek na angličtinu a postupně naučí studenty v angličtině myslet, vnímat jí jako svou mateřštinu a výborně vyslovovat. Zkuste to také.

Implementace spojené s výukou v hodině dosahují nejlepších výsledků - studenti dokáží již po 2-4 letech plynule hovořit téměř bez akcentu.

0+ mil.
studentů
0
patentů
0
studií
0
zemí

Blended learning a příprava na CLIL

Děti zpravidla pracují v online programu doma na svých počítačích. Učitel má k dispozici materiály, kterými může zpestřit hodiny angličtiny a pomoci dětem trénovat angličtinu zábavným způsobem. Hodiny angličtiny se tak stávají zajímavější pro děti i učitele, neboť děti se díky kombinaci učení v hodinách a doma na počítači mnohonásobně rychleji zlepšují.

Zdarma vyškolíme vaše angličtináře, aby mohli sledovat postup svých žáků a pomoci jim dle potřeby. Učitelé i žáci získávají pravidelné výkazy práce v programu a mohou tak sledovat svůj postup. Učitelé mají přístup k mnohým materiálům ke stažení, které mohou využívat v běžných hodinách angličtiny. Program pomáhá žákům vytvořit i akademickou slovní zásobu potřebnou ke studiu dalších předmětů v angličtině (CLIL).

Program je využitelný od prvňáčků po vysokoškoláky. V některých českých školách ho využívají i učitelé ke zdokonalení své angličtiny.

Fotografie z hodin angličtiny blended se SciLearn

Kliknutím na obrázek otevřete velký obrázek. Šipkami prolistujete galerii.

Ukázka propojení online programu a práce v hodině

Jde jen o malý zlomek toho, co program nabízí. V tomto cvičení se žák učí v angličtině přemýšlet, soustředit se a pohotově reagovat na vícestupňové povely. Počáteční cvičení jsou jednoduchá, jednostupňová, žák vždy dostane okamžitou zpětnou vazbu a při chybě i správnou odpověď. Tím se ze svých chyb okamžitě učí. Zvládá se tedy učit i bez toho, aby nejprve natrénoval slovní zásobu nebo potřebnou gramatiku či větnou stavbu. Získané dovednosti pak může v tomto příkladu rozšířit o využí v mluvené řeči a při čtení povelů během hodiny angličtiny.

Program umožňuje

  • Přirozený a rychlý způsob osvojování angličtiny využívající poznatků neurovědy
  • 100% adaptivní cvičení - s každým kliknutím se přizpůsobuje úrovni znalosti studenta
  • Od úrovně začátečník až po úroveň rodilý mluvčí
  • Vstupní a výstupní testy s detailním popisem znalostí dle SERRJ
  • Snadné generování podkladů pro vyhodnocení studentů i celého projektu
  • Patentovaná technologie rozpoznání hlasu, která hodnotí hlasový projev studenta
  • Rozsáhlá znalostní databáze a pracovní materiály pro učitele
  • Vyškolení učitelů k využívání programu a průběžná podpora
  • Možnost připojení studenta kdekoliv a kdykoliv přes běžný prohlížeč - není nutná instalace softwaru
  • Extrémně stabilní technické řešení - 3 miliony studentů ve 42 zemích
  • Učitel má přístup k detailním výkazům práce studentů i celé skupiny za libovolné období
  • Program automaticky nastaví vhodná cvičení pro žáka dle jeho postupu v programu
  • S každou odpovědí, program poskytuje okamžitou zpětnou vazbu studentovi, vyhodnocuje znalost studenta a na jejím základě nabízí další otázky.

Unikátní řešení

  • Vytvořeno neurovědci - chráněno více než 80 patenty
  • Zaměřeno na přípravu mozku na angličtinu - většina problémů s učením řeči vychází z nedokonalého otisku anglických foném. Speciální technologií roztažení řeči pomůže studentovi vytvořit správné otisky hlásek a tím zdokonalí porozumění i výslovnost.
  • Trénink mozku v angličtině pomáhá rozvíjet základní kognitivní funkce (paměť, soustředění, zpracování a řazení informací) a tím zrychluje proces učení a student začíná v angličtině přemýšlet.
  • Unikátní technologie rozpoznání hlasu - opravuje výslovnost studenta, měří počet správně přečtených slov za minutu, testuje porozumění textu.
  • Učení v angličtině - k učení se nevyužívá mateřský jazyk. Program umožňuje intenzivní trénink, kdy dává studentovi okamžitou zpětnou vazbu a tak umožňuje angličtinu přirozeně vstřebávat a využívat ji. Slovní zásoba i gramatické struktury jsou vtisknuty do mozku a student pak správný tvar rozpozná stejně, jako by ho poznal ve své mateřštině, aniž by musel aplikovat složitá gramatická pravidla.
  • Rychlé a měřitelné výsledky. V českém prostředí se v testech ukázalo, že 50% studentů pracujících v programu se zlepšilo o celou úroveň SERRJ už po 6 měsících, po 9 měsících dosáhlo vyšší úrovně dokonce 72% studentů. Takové zlepšení se při běžné školní výuce očekává až za 2-4 roky.

Reference učitelé a rodiče

"Program SciLEARN bych doporučila všem, kdo chtějí podpořit a upevnit  přirozenou cestou výuku anglického jazyka. Pokrok je vidět již po prvních měsících. V naší  rodině se stal přirozenou součástí každodenního života. Děti (Adélka 8, Vojtěch 6) mohou pracovat kdykoliv a odkudkoliv,  5 dní v týdnu. Angličtina se stává "jejich" jazykem. Nemusí se ptát, co je nepravidelné množné číslo, prostě to ví. Je úžasné sledovat jejich nevědomé pokroky. " 

MUDr. Lucie Šefrhansová, Ph.D. 

"Je to skvělé, žáky program baví! V angličtině jsme zaznamenali pokroky již po několika měsících! K nevíře je, že se žáci naučili pravidelné práci v programu a důsledně se jí snaží dodržet. Samozřejmě to vše za přispění a motivace rodičů, bez těch by se to nepodařilo."

Mgr. Ota Benc, ředitel ZŠ Ždírec nad Doubravou 

"Program využíváme již 3 roky u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Díky programu se u žáků rozvinuly a zlepšily fonologické schopnosti, které jsou klíčové při učení jazyka - zvýšil se výkon pracovní paměti (lepší schopnost naslouchat a postupovat podle instrukcí) - zlepšila se koncentrace pozornosti, ale i zpracování a řazení informací - posílila se sluchová paměť (řeč se zpracovává rychleji a automatičtěji) - zlepšilo se porozumění a následné provádění sluchových pokynů. Žáci si v angličtině osvojili novou slovní zásobu, gramatické jevy, zlepšili si anglický přízvuk."

Mgr. Zuzana Ochabová, speciální pedagožka ZŠ Nevädzová, Bratislava

"Kristýnka začala ve 4. třídě. První výsledky jsme viděli už po pár měsících, ale opravdový zlom nastal po zhruba 8 měsících, kdy se ve škole zlepšila i v českém čtení a jiných předmětech. V páté třídě vyhrála školní anglickou olympiádu, v šesté třídě byla druhá na okrese a letos vyhrála. S rezervou udělala Cambrige zkoušky A2 a připravuje se na B1. Rozhodně mohu program Fast ForWord doporučit." Iveta Dufková, Mladá Boleslav

"Program mi hned od začátku připadal mnohem zábavnější než běžná výuka angličtiny, a když ho viděly moje děti, tak ho chtěly také. Takže už trénujeme všichni. Největší zlom vidím v tom, že slovní zásoba a s ní celé věty se mi nějak dostaly do podvědomí, takže si je nemusím překládat a rozumím jim. Angličtina je pro mě celkově jasnější a srozumitelnější. Nemusím se soustředit, že teď bude něco v angličtině, ale když něco anglicky zaslechnu, prostě tomu rozumím." Lucie Křížová, Praha

"Adélka je na 8-letém gymnáziu a vloni měla z angličtiny trojku. Poté co pár měsíců pracovala s programem FFW, angličtina jí začala ve škole lépe jít, lépe jí rozumí, nad gramatikou nemusí přemýšlet, protože ji má "v uchu" - chybný tvar slyší, tak jako by ho slyšela v češtině. Výrazně se jí rozšířila slovní zásoba a světe div se ... v lednu měla písemku z angličtiny nejlepší ve třídě - na plný počet bodů." Renata R.

 

 

Podrobné informace o programu najdete v naší brožuře :

Brožura s popisem programu

Klikněte na tlačítko "Prolistovat brožurou online" pokud chcete rychlý náhled bez stahování brožury.

Pokud preferujete stažení a případný tisk brožury, využijte odkazu níže.

Kontaktujte nás

Zvažujete-li program pro vaší školu, vyplňte formuář níže a my vás budeme kontaktovat s podrobnými informacemi o programu i zvýhodněnou cenovou nabídkou pro školy. Rádi také přijedeme program představit učitelům i rodičům a poskytneme demo programu zdarma.

Základní školy:

Střední školy: